Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je hem wilt over verven heb ik een tip.
    Gebruik hamerslag verf, iets duurder als gewone verf. (Niet veel)
    Schilder het hier mee over dan krijg je een soort verf met allemaal kleine deukjes erin.
    Ziet er heel mooi en egaal uit.

Comment

• of gebruik de paint zoom pro... van tell sell:D

Comment

• Ik heb afgelopen zaterdag een feest gehad. We hadden niet al te veel ruimte voor de lichtbrug, maar we hebben het zo net mogelijk neer gezet. Alleen bij de linker speaker, had ik de kabels netter kunnen weg werken.

Linkje: klik hier.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
          of gebruik de paint zoom pro... van tell sell:D
          Die zag ik ook afgelopen zondag in het hotel, wat een kakstem heeft die gast zeg.

Comment

• Waarom heb je dan ook een lichtbrug neergezet en niet alleen een T4'tje en een lichteffectje?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
              Waarom heb je dan ook een lichtbrug neergezet en niet alleen een T4'tje en een lichteffectje?
              Dat vraag ik me nu zelf stiekem ook af..

Comment

• Of waarom heb je het niet ervoor gezet, als je naar die andere foto kijkt had dat makkelijk gekunt.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                  Dat vraag ik me nu zelf stiekem ook af..
                  Ligt dat nou aan mij of past jou truss nou nooit op de plek waar je draaien moet. Misschien een idee om twee t-bars en twee wind-ups te nemen?

Comment

• @ Dave,

Nee, helaas kon dat net niet. Er stond aan de rechter kant een deur. De box kon er maar net staan...

@ Rintie,

Af en toe past het inderdaad niet. Maar hierover heb ik een topic gemaakt: http://www.bax-shop.nl/forum/f8-verl...html#post84258

Comment

• Jah, je word ook altijd op die net passende hoekjes gezet :) De kabels van je speaker had je een stuk beter kunnen wegwerken.

Comment

• Dit is een feest waar ik enkele weken geleden een lasershow moest gaan doen (ook de rest van de installatie is van mij ) 6x martin mania 600/700 4 ledparren, strobo 1500W
                        1 JB lounge laser
                        3x 400mW laserworld laser
                        2x spiegelbol 50cm
                        4x martin movinghead krypton 250W
                        avolite pearl (lichttafel) ong 15000euro nieuwprijs ^^
                        5 kw actieve geluidsset van masterblaser
                        pioneer djset en technics platendraaiers
                        QSC dj monitor

op het filmpje zie je de scanners wel niet in werking maar het is een reclamefilmpje voor lasers dusja... :)
                        Geef jullie reacties graag.

PS. De lasers stonden op 5 meter boven het publiek en ze gingen pas 10 meter verder va het podium het publiek in;) dus geen gevaar voor de ogen want ze stonden nog eens 6 meter verder op het podium dus dat is een afstand die groot genoeg is ;)

Comment

• Vind het een beetje druk ogen zonder veel structuur, als ik eerlijk ben. Headjes bewegen ook wat nerveus.

Hou jij eigenlijk een bepaalde stelregel aan voor projecties? Gewoon uit interesse, of je iets van een formule hebt of een vaste afstand voor publiek aanhoudt. ;)

Comment

• Zoals Rick ook al aangeeft is het niet rustig. Alles beweegt door elkaar, de movingheads verschillen telkens per stuk van kleur en patroon.
                            Ik denk, dat het met de gear die je hebt... een nóg betere show kan neer zetten.
                            Maar nu even positief, het ziet er wel mooi uit. En dat vond het publiek volgens mij ook ;)

Comment

• [edit]
                              Berichten over de laser naar een ander topic verplaatst: Klik
                              Last edited by Rick; Wednesday-03-11-2010, 14:46.

Comment

• Het doet mij denken aan de ruitenwissers van mijn auto terwijl het stortregent :shock:

Sorry inderdaad te druk en ontdek geen relatie tussen licht en geluid...

Comment

Working...
                                X