Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Rick,
    Dit zullen we het volgende feest gaan doen.

Ik heb expres mijn scanners weg gedaan, en voorlopig voor dit gekozen. Aangezien de auto helemaal vol ligt. Indien onze auto het begeeft, komt er een nieuwere auto met een aanhanger. Dan pas kan/ga ik mijn lichtset aanpassen. Mijn prioriteit ligt momenteel nu bij de muziek. Aangezien een feest zonder muziek alsnog geen feest is..?

Maar toch bedankt voor het mee denken.

Edit:
    meubel opstelling voor de large show:

Comment

• dat noem ik AF!

enkel komen de kerstlampjes een beetje prullerig over
      ik zou 4 led tubes nemen en die aan het begin en het einde doen ook 2 in het midden

mvg

Comment

• Bedankt voor de tip.

Comment

• Ik denk dat het dan een grote kermis wordt. Misschien dat je beter gewoon 2 LED tubes kunt aanschaffen en aan beide uiteinden verticaal kan neerzetten van het meubel. In het midden je logo en het is AF!

Comment

• Op de 2 buitenste platen komen er logo's, of in iedergeval de tekst: '' Music And Light 4 You ''. De middelste blijft leeg aangezien hij de kleinste is. Voorlopig gebruiken we deze lampjes nog wel, en in loop der tijd zullen ze wel vervangen worden.

Comment

• Rick heeft het ook, en dat ziet er best strak uit. Linkje.

Comment

• Inderdaad! Wat geven die parren een vreemde kleur of lijkt dat nou zo?

Comment

• Je wil niet weten hoeveel kleurenfilter er bestaan op de wereld. Overigens is dat een best normale kleur hoor, ik heb hem hier ook wel ergens liggen. Sommige mensen willen een speciale kleur. Wie weet een meisje dat gek is van die kleur? Kan allemaal hoor.

Comment

• Kleurtje was roze met gedimde parren. Zo bijzonder is dat niet hoor.
                    Back ontopic.

Comment

• Muziek verzorgd op het verjaardagsfeest van m'n vriendin. Normaal mocht ik niet draaien... Maar ik kon het toch niet laten :p
                      In het begin een playlistje laten draaien, maar toen het feest kon losbarsten heb ik toch m'n favoriete plaats opgezocht... :D

Materiaal:
                      Geluid:
                      - 2x IMG Stageline PAB115/SW top
                      - 2x Peavey 15" sub
                      - JBsystems C2-450 en C2-800
                      - Behringer CX3400 crossover
                      - Discobar: Citronic CD speler, IMG Stageline mixer
                      - Numark DMC-2
                      Licht:
                      - 2x T4 Par 64 500 watt
                      - Antari Z800 roker met dmx-module
                      - LC2412 dmx tafel

Had in het begin een raar DMX probleem... fourbar en rookmachien reageerden prima op DMX, maar de 2e fourbar (laatste op de bus) niet. Ik trok de terminator uit die fourbar en het probleem was opgelost? En ik die dacht dat terminators dienden om problemen te verhelpen...
                      Last edited by StijnS; Monday-31-01-2011, 16:21.

Comment

• heb je de terminator gekocht of zelf gemaakt?
                        Anders even checken of je weerstand wel goed gesoldeerd is;)
                        set ziet voor de rest wel leuk uit. Zou misschien nog wat meer disco verlichting mogen in plaats van 2x 4 parren.

Comment

• Terminator is zelf gesoldeerd, 2 220 ohm weerstanden parallel tussen pin 2 en 3. Als ik nameet tussen deze pinnen meet ik 110 ohm: prima voor DMX dus.
                          Misschien dat er ergens een rotte kabel tussen zit die een te hoge weerstand heeft en dus veel spanning verliest als de bus zwaar belast wordt...

Meer verlichting of andere uitbreiding is geen optie. Ik rij met een Opel Combo en die zat met deze set van onder tot boven volgetast. Chronisch plaatsgebrek... ;-)
                          Last edited by StijnS; Monday-31-01-2011, 17:02.

Comment

• haha dat probleem ken ik inderdaad aanhanger misschien?

Comment

• Of KLS-systeempjes... :D

Comment

• Een 1.3 diesel met een aanhanger? Daar pas ik voor ;-)

Originally posted by Rick View Post
                                Of KLS-systeempjes... :D
                                Verklaar je nader, Rick?

Comment

Working...
                                X