Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
1. De poten van je statieven niet ver genoeg uitklapt.
2. Je statieven niet hoog genoeg staan
Je bent zelf niet al te groot, zet daarom eerst je statief op en op de juiste hoogte (2e of 3e pinnetje), klap je statief om en leg je Cromo (plat) op de grond. Stop je statief er in en klap de statief terug om hoog. Walla!
Ja, klopt. eerst omleggen en aankoppelen, daarna omhoog.
Je moet je statief wel eerst helemaal van de grond halen en op 3 poten tegelijk neerzetten. Anders komt er tijdens het optakelen teveel kracht op 1 of 2 poten die ook nog eens onder een hoek staan..
Als je een beetje kracht in je handen hebt kan je ook je statief laag laten staan, speaker om hoog, buis omhoog duwen, pin erin.
Dat is dus wat ik ook doe.
Ik had toen de statieven inderdaad niet ver genoeg uitgeklapt...
Hoger had ik ze toen niet nodig.. Was echt achtergrond muziek.. De mensen die er toen waren zaten aan de andere kant van de tuin aan tafels.. Dus het geluid werd toch niet gehinderd.
Ik ben nu trouwens 1.73 dus gewoon er op zetten lukt ook wel.
Last edited by Dj Bjornnie; Sunday-24-07-2011, 19:47.
Geluid en muziek voor het hele feestplein/terras/kruispunt geregeld bij de vierdaagsedoortocht in Beers op de vrijdagochtend. Wat een ongelooflijk gezellige bende was dat!
Mmmh, ja, dat heb ik ooit eerder gehad... mysterieus fenomeen. Nou ja, dan maar via een omweg zoals hierboven gezegd: bij agenda ff 22 juli 2011 zoeken.
Comment