Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ronennieshow View Post
    De time laps is zeker wel leuk om een opbouw te zien.
    Inderdaad, we gebruiken nu nog een software trial maar gaan waarschijnlijk een volledige versie kopen

Ik vind het heeeeeel jammer dat je niet een echte sjieke dj booth hebt maar gewoon wat flightcase matriaal.
    Standaard boot van vriend van ons, we zijn ook maar wat hobbyisten (al begint het al wat uit de hand te lopen)

De stoffen zuilen geven zeker een mooi effect alleen ik ben altijd bang dat wanneer ik ze heb ze heel snel vies en vuil worden.
    Makkelijk en strak, hier horen we ook de meeste reacties op ;)

Misschien nog een backdropje?
    Staat op de lijst voor in de toekomst...

Waarom leg je flichtcasje's onder je movingheads. Is niet echt fraai naar mijn idee.
    Anders gingen de mensen daar langs lopen, en dat kan opijnlijk zijn aan het koppie en aan de lampen. Puur bescherming duss.

Verder ziet het er zeker netjes uit
    Bedankt!

Comment

• Wij zijn ook maar wat hobbyisten maar met een kleiner budget kun je ook hele mooie dj-booths maken hoor. Eventueel iets met licht of liever nog led voor elke situatie een juiste kleur.

De movingheads.

Valt wel mee hoor. Eventueel wat hoger hangen? Nu kan het ook zo zijn dat wanneer het donker is er mensen zijn die tegen de flightcase aan lopen.

Comment

• Ik vond die movingheads ook al vreemd hangen, ben je zo niet een stuk van het effect kwijt?

Comment

• Het effect valt best wel mee, Maar ze hingen zo om de "gaten" te vullen. En van die kisten, houd er rekening mee dat er parretjes onder die zuilen staan he;)

Comment

• Originally posted by nijst001 View Post
            4x Giant XL
            8x Showtec Octostrip
            2x Lightmaxx CLS-2
            4x Lightmaxx Platinum Tri-led par 56
            4x Rond stoffen doek
            1x ADJ Lounge Laser
            1x Laser 560mW RGB van merk ??
            1x Fazer van merk ?? 900W (vandaag nog eentje halen...)
            2x 1m Milos truss 4kant
            2x 1,5m Milos Truss 4kant
            2x 2m Milos Truss 4kant
            2x ADJ ST-132 Lifters
            2x Halve enkele truss pijp 3 m (door midden gezaagd)
            1x Daslight 2 512 (oude versie, 1 in en 1 uit)
            1x Showmaster 24
            1x Behringer BCR-2000
            1x Touchscreen 22,5"
            En de benodigde bekabeling
            Wat stond er aan geluid en waar bestond de dj set uit?

Comment

• Het geluid was:
              MAckie Geluidssetje + 2 passieve speakertjes, (ik meen totaal zo'n 1600W)
              2x CDJ-100
              Laptoppie
              Work Mixertje
              Sennheiser EW-100 serie Handheld microfoon
              Was genoeg voor een klein zaaltje, die mackies gaan vrij hard.

Comment

• Foto

Niet echt fotos gemaakt in loop de tijd haha. Deze verleden week snel nog kunnen maken na afloop van verjaardagsfeestje toen bijna alles al opgeruimd was. Mijn kameraad heeft toen gedraaid omdat ik avond dienst had :(.
                Last edited by Rick; Monday-10-10-2011, 08:33. Reason: foto -> link

Comment

• Gister een 50e verjaardagsfeest gehad. De grootste show, echter zonder de lichtbrug.

Setup:

Effect meubel:

Comment

• Goed werk, het meubel komt mooi naar voor samen met je lichtbar!
                    Een totaal ander zicht dan je kerstverlichting. Wat ik wil een klein puntje vind is dat je moonflower en je mushroom een beetje lelijk staan. Je had dan eigelijk gewoon of de mushroom of de moonflower in het midden moeten plaatsen. Maar over het algemeen is het weer een mooie set! Toppie!!

Comment

• Bedankt voor je reactie. Over de moonflower, deze ga ik voortaan niet meer gebruiken, of ik zet de truss neer. Zelf vind ik het ook vreemd staan, maar hier kwam ik er pas achter aan het eind van de avond (toen de foto genomen werd). Wel bedankt voor je feedback.

Comment

• @ nijst001,
                        Die truss kar, kun je deze zo kopen, of zijn die handgemaakt?

Comment

• Time lapse setup - Yobo drive in show - Show 2

Comment

• Wat moeten we beoordelen volgens jou? Ik zie minder dan de helft van de spullen, en de speakers staan op de grond. Misschien de volgende keer in een grotere ruimte...?

Comment

• Die trusskar hebben we zelf gemaakt. Net als de meeste flightcases. Wij hobbyen nog eens graag. Kar heeft 1 nadeel: je móet de eitjes er altijd uithalen...

Comment

• Vreemd dat je dan de kar niet zo hebt gemaakt dat de eitjes er bij passen haha.

Comment

Working...
                                X