Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• te laat over nagedacht haha. we hebben vrijwel alles zelf gemaakt: 2x baseplate, 4x topplate, trusskar... alleen de truss en eitjes niet. het concept van de kar is best handig, er ligt in: 2x 2m truss, 2x 1m truss, 2x ST-132 statief, 4x topplate, 2x 1,5m enkele truss, truss adapters voor statief, nog wat tools, verder hebben we nog 1 koffer voor eitjes en een hamer (met bierflesopener ;) ) en bij de flightcase met bedieningsapparatuur vinden we 2 volle lades met rigging: g-haken, karabijnhaken.....(...)

Comment

• Fototje van het geheel? word nu wel erg interessant:p

Comment

• Nee hoor, gewoon niet bij nagedacht, BTW, we hebben er zelfs een nieuwe aanhanger voor gekocht, anders paste het niet, maar we hadden liever een nog wat grotere gehad want onze hobby begint nu echt uit de hand te lopen...

Edit: dacht dat ik "foutje" las, we krijgen de kar alleen uit de aanhanger als alles eruit is, dus je zult moeten wachten tot ons volgende project, sorry
        Last edited by nijst001; Thursday-17-11-2011, 16:41.

Comment

• Gister een weer 'n sarah feest gehad. Erg gezellig, mooi zaaltje, overkill geluid ( :P ). Er stond een EV Set, nou, hij stond nog niet eens zo ver open en je kon elkaar al lastig verstaan. De geluidsset en lichtshow stond eral. Erg handig, inprikken en klaar.

Showtje:

Feestgangers:

Foto van de EV Set:

Comment

• Baseplates voor het trussje en de spanbandjes voor het speakersetje waren op zeker..? ;)

Wel leuk speels gedaan zo met de parretjes, maar ze hadden wel beter symmetrisch opgesteld kunnen worden, dan zou het er pas echt leuk uit zien naar mijn idee.

Comment

• Haha, grappig bij Feestcafe Dn Henk! ;-) Dat geluidssetje gaat wel aardig hard inderdaad! Enkel meubeltje neerzetten en de rest staat er al. Easy!

Originally posted by Rick View Post
              Baseplates voor het trussje en de spanbandjes voor het speakersetje waren op zeker..? ;)

Wel leuk speels gedaan zo met de parretjes, maar ze hadden wel beter symmetrisch opgesteld kunnen worden, dan zou het er pas echt leuk uit zien naar mijn idee.
              Lichtshowtje en geluidsset staat daar standaard, dus heeft DJ Scratch niet zelf neer gezet daar. Anders had je ook nog wel iets over die witte kabels kunnen zeggen :P

Comment

• Ah, vandaar. ;) Maar hij post er wel foto's van, dusja, dan is het moeilijk geen commentaar te geven. :mrgreen:

Comment

• uhmm, het staat toch vermeld in zn commentaar?;)

wel rlxt als dat er allemaal staat, vooral dat trusscareetje heeft wel wat!:)

Comment

• Misschien kon ik het wel beter aangeven. Witte kabels, daar stond ik ook al van te kijken. Die vallen toch echt wel goed op. Alle verlichting werd bestuurd via een touchscreentje die in de truss hing, er handig.

Comment

• Je meubeltje past er in elk geval mooi bij!

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                        Je bent zelf niet al te groot, zet daarom eerst je statief op en op de juiste hoogte (2e of 3e pinnetje), klap je statief om en leg je Cromo (plat) op de grond. Stop je statief er in en klap de statief terug om hoog. Walla!
                        NIET DOEN!!! Bij mijn (houten) speakers is de hele onderkant eruit gerukt!!!!!!!

Comment

• Als dat gebeurt, die je wel heel vreemd. Dit deed ik vroeger ook wel eens, toen ik zelf nog niet al te groot was. Gewoon een handige en simpele oplossing.'

@licht-en-geluid.com,
                          Bedankt! Het meubel ''sprong'' er eigenlijk uit, omdat er diverse LED spots op stonden.

@stan,

Ben je bekend bij dat feest zaaltje? Wel erg handig dat je erop in mocht prikken, en er gebruik van mag maken.

Comment

• Sorry, ik had een bericht gepost in de verkeerde categorie :???:domme fout
                            Last edited by nijst001; Sunday-20-11-2011, 21:35.

Comment

• Een mega geslaagd feest verzorgd afgelopen vrijdag! Flink uitgepakt qua licht en geluid. Lineup: Dj Line, Dj Chris, Dj REsound... Gewoon 100% feest de hele avond door! Geweldige opkomst.

klikje voor de foto's

Wat er stond:
                              Geluid
                              2 x cdj800mk2
                              1 x djm600
                              1 x EV CP3000
                              2 x EV CP2200
                              2 x EV RX118
                              2 x EV RX115
                              1 x EV RX115 monitor
                              1 x EV DC-one

licht
                              7m truss
                              2 x ADJ ST-132
                              4 x bulktank (hoe vet?!)
                              8 x ledpar (4 op de tanks)
                              4 x showtec cyclone scans
                              4 x showtec G-30 lasers

400 compleet gekke mensen in het blauw!

Comment

• helaas niet bevoegd om je fotos te bekijken ;-)

Comment

Working...
                                X