Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• AF en toe werd er deze muziek gedraaid, maar de rest was gewoon carnavalsmuziek hoor!
    Geluidsset was:
    -Mackie set... ?? Watt
    -2x CDJ-100
    -Work Mengpaneel ???
    -Laptop
    -Doorgelust op installatie van locatie

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
      Dat wilde ik heel toevallig ook al gaan zeggen.. Tegenwoordig is carnaval een mix tussen hardstyle en top40 / house, wat ik erg jammer vind... Carnaval = carnaval. Maar dat werd in sommige zalen hier niet zo gewaardeerd helaas.
      Moet je toch eens naar Oldenzaal komen. Daar hoor je alleen carnavalskrakers en heel af en toe eens een top-40je er door.

Comment

• In het kielegat was het toch echt wel wat anders. Volgend jaar eens in Prinsenbeek gaan proberen..

Comment

• Het is niet de hele drive in show, moest eventjes nieuwe programmaatjes schrijven voor m'n licht :)
          Klikk: http://hyperdisco.nl/nieuwlicht.jpeg
          Graag zie ik verbeteringen/commentaar ect. verschijnen! ( ja, 2e scan van links, spiegeltje is inderdaad kapot:P iemand een idee waar ik spiegeltjes voor de firestorm scans van krijgen? )

Comment

• Van waar dat de Mac250 helemaal aan de achterste buis hangt? Raakt hij het doek niet zo?

Comment

• Voor de verdeling van het gewicht, anders hamgt alles voor. Het doek word alleen door de basis geraakt

Comment

• Hallo forumleden,

Ik heb deze zaterdag een feestje gehad en heb wat foto's gemaakt van de setup.
                Nu ben ik nog maar 14 en heb nog niet echt een inkomen. Dus verwacht geen movingheads. Dit zijn dan nog wat puntjes die ik toch nog wil verbeteren:
                1: de snoeren iets netter weg werken
                2: de afrokking wat netter

Ik hoor graag commentaar:
                Hier de foto's

Comment

• link naar fotos vergeten ?

Comment

• Hier de link:

Comment

• Ik mag de foto's niet bekijken omdat je je profiel hebt afgeschermd. Misschien is het handiger om ze te uploaden naar mijnalbum http://www.mijnalbum.nl dan mag iedereen de foto's bekijken. Mocht je ze willen verwijderen na verloop van tijd dan is dat ook geen probleem daar :)

Comment

• Ik heb nog een leuk filmpje voor jullie !

Copains Deluxe, Time Lapse, Light, licht, Ton, Ianthe Lindelauf, Inez Nijs, Maurier Schraepen, Stef Roets, dj super winner, par 64 Truss

Comment

• Een paar dingen.

Ik zie dat jullie voor een (nood) uitgang staan terwijl er zowel links als rechts nog genoeg plaats was. NOOIT DOEN. Gegarendeerd dat je het een keer af mag breken of als er gezijk is je echt problemen gaat krijgen omdat je een uitgang afsluit.

Verder zie ik dat er al veel gasten zijn. Je kunt het best proberen om al je spullen te hebben staan voordat je gasten er zijn, Geeft een veel nettere uitstraling als alles er al netjes staat en je niet aan het rommelen bent als de mensen er zijn.

Eventueel een een afrockje om je flightcase die je als dj booth gebruikt?

Ik gok dan nog dat je de flightcase die je als dj booth gebruikt wel netjes in het midden hebt gezet want in het filmpje staat de ''booth'' nogal erg overdreven uit het midden naar links.

Paar kleine dingen dus voor de rest ziet het er allemeaal wel netjes uit hoor. Meer wat detail dingen waar je op zou kunnen letten de volgende keer.

Dan nog 1 tip. Zet je statieven meteen goed neer. Nu ben je er in het filmpje op 2.10 mee aan het schuiven. Dit is echt geen aanrader.

Comment

• Hey Samen met de zaal eigenaar hebben we overwogen om 1 nooduitgang af te sluiten , van de aanwezige 4 nooduitgangen, hij heeft daarop gekeken naar de gastenlijst en voor het aanwezige volk wat zou komen zou dat geen probleem zijn. Ook zowel links als rechts van de brug waren nog 2 nooduitgangdeuren , en dan nog eentje aan de toiletten zijde, aan de andere zijde was namelijk de ingang.

Ik snap je ongerustheid over de nooduitgang maar hier was rekening mee gehouden. De ingang van de zaal was als je aan de dj booth stond rechts , en aan de andere kant waren de toileten, en een brug van 6,5 m kreeg je daar niet in een hoekje geduwd ! :D Vandaar dat we toen de zaaleigenaar hadden aangesproken.

Dan het publiek dat al 'aanwezig' was, wel , als ze ons zeggen vanaf 19 uur kunnnen jullie komen opbouwen , dan komen wij aan om 19 uur , de mensen die al aanwezig waren hadden ervoor geholpen met het decoreren van de zaal voor de jarige , en zijn daarom ook bij ons gebleven tijdens de opbouw , verder zijn er ook ouders en oma's die al eerder kwamen voor het feest eigenlijk begon, daar is ons niks van gezegd geweest op voorhand dusja konden we moeilijk aan doen !

Verder de DJ booth , die moest inderdaad nog verschoven worden , dat is ook gebeurd nadat het filmpje klaar was :p ! En persoonlijk een doek over de case leggen vind ik wat overbodig voor een ton (18de verjaardag) Voor een trouwfeest of dergelijke zou ik dat dan weer wel doen !

En van die statieven , ja dat moeten we gewoon op letten dat het meteen tegoei staat.
                            Last edited by CopainsDeluxe; Sunday-08-04-2012, 11:35.

Comment

• Ik blijf erij. Ga nooit voor een deur staan.

Van de gasten klopt dat kun je niet altijd weten. Wij proberen daarom als het heel even kan gewoon smiddags op te bouwen. Dan is er eigenlijk nog nooit iemand. Helaas kan dit ook niet altijd. Het viel me alleen op.

Het netjes en afrocken ( of wat dan ook opruimen ) doen we gewoon altijd of het nu een bbq feestje in een tuin is of iemand die veel teveel geld heeft en een trouwfeest geeft. Alles altijd netjes. Daar kun je met weinig werk heel veel punten scoren. Dat zien ze namelijk wel. Opruimen en afwerken kan iedereen. Wel of geen ervaring. Groot of klein feest. Een doekje kan dan wonderen doen.

Comment

• Als er 4 nooddeuren zijn moeten die ook wettelijk alle 4 vrij zijn, één deur afsluiten of er iets voor plaatsen mag niet, maar dat is het probleem van de eigenaar. Als er iets moest gebeuren zit hij diep in de problemen. Ik werk als beveiliger in een groot winkelcentrum (shoppingcenter) en wij hebben ongeveer 70 nooddeuren, als daar 1 van afgesloten is en er breekt brand uit dan zit de directie maar ook wij als beveiligers in de problemen want wij moeten zorgen dat alle nooddeuren vrij zijn.

Het afrokken van de booth is een kleine moeite en kost niets, maar het staat er dan wel veel netter bij en dat zien je gasten wel, zet niet zomaar iets iets neer maar maak het mooi.

Probeer ook zo vroeg mogelijk de apparatuur op te bouwen zodat niemand er last van heeft, een gesprek met de zaaleigenaar kan wonderen doen en anders een beetje druk op de ketel zetten.

Wat ik ook probeer te vermijden is om naast een ingang of op een plaats te staan waar veel passage is, ik lees dat je tussen de ingang en de toiletten staat dat zou ik nooit doen, er is ergens altijd wel een beter plaats waar je kan staan, laat je niet doen door zaaleigenaars maar onderhandel, zij hebben jou meer nodig op de avond dan jij hun nodig hebt.

Comment

Working...
                                X