Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mark vriens View Post
    Volgens mij zit dat klikje toch alleen achter de phono kanalen om deze uit te schakelen als de fader dicht is? Is bij elke dateqmixer als ik t goed heb!
    Ik heb dat klikje niet op mijn dateq 7.3?

Comment

• Wat Mark zegt klopt niet. Het klikje zit op de fader start kanalen, uit mijn hoofd zijn dat 3,4 en 5. Die klikken als je de fader naar beneden doet om de cd spelers aan of, als je de fader omhoog doet, ze uit te zetten.

Comment

• Met wat tegenslagen gisteren een van de mooiste drive-in showtjes tot nu toe neergezet al zeg ik het zelf. omdat de versterker van de toppen het begaf, tenminste er kwam een flinke knal uit, je zag een grote vonk en het rook nogal. Zodra je je de versterker opendraaide schoot deze ook in protect.
        Dus heb nog even snel een ander amprack laten komen.

Hier de foto's en een videofragment:

Comment

• Schoolfeestje afgelopen donderdag:

Comment

• Ziet er leuk uit, Ultrasound! Volgende keer misschien baseplates onder je truss stoppen?

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
              Ziet er leuk uit, Ultrasound! Volgende keer misschien baseplates onder je truss stoppen?
              Het is toch een carre, dus waarom zou je? Je struikelt er dan alleen maar over, en mooi ziet het er dan ook niet uit.

Comment

• Originally posted by StijnS View Post
                Ziet er leuk uit, Ultrasound! Volgende keer misschien baseplates onder je truss stoppen?
                Waren we toevallig voor deze klus vergeten in de bakwagen te stoppen.... :oops:

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                  Het is toch een carre, dus waarom zou je? Je struikelt er dan alleen maar over, en mooi ziet het er dan ook niet uit.
                  Je hebt ook kleine baseplate's, welke in dit geval afdoende zijn. Baseplate's werken als behoud van je truss, maar ook behoud van de vloer waar de carre op komt te staan ;)

Comment

• Jawel hoor. Het weekend zit erop en hier zijn alvast de eerste foto's van me gsm. De foto's overdag zijn wel netjes en duidelijk maar de foto's bij weinig licht laten nog wel een beetje te wensen over. Hier reageert de gsm nogal heftig op het directe licht van de led parren. Maar ik denk wel dat het een leuke indruk geeft van wat we gemaakt hebben.

De rode spanbanden zijn bekend ;) Maar als er verder nog suggestie's / opmerkingen zijn laat maar horen

Comment

• 2 Vragen: Heb je een apparatuurlijstje? Met hoeveel mensen zijn jullie?

Verder ziet het er wel netjes uit. Behalve de subs dan, die kunnen wel een beetje verf gebruiken!;)

Comment

• Ik denk dat je tijdens het feest zelf er niet zo veel last van zal hebben. Maar een gemiddelde permanent marker doet al vaak genoeg!

Het enige wat ik van een apparatuurlijstje kan opnoemen:
                        4x dubbele 15" Folded horn, Beyma SM115K
                        4x AD spectra 10.3hf?
                        Versterking ad systems/dap palladium

Comment

• Even globaal een apparatuur lijstje. Zal vast niet alles zijn maar het meeste weet ik nog wel uit me hoofd wat we hebben mee genomen.

Geluid:

4x dubbele 15 inch beyma zelfbouwer sub
                          4x ad-systems spectra hfl 10.3 top
                          4x DB technologies dva s09 sub ( cardioid )
                          4x DB technologies dvx d10 top ( 2x infill 2x dj monitor ) en overdag buiten geluid
                          2x DB technologies lyric 110 ( ook buiten )
                          Dateq lpm 7.3 mixer
                          Pioneer djm 800
                          Bpm studio rcp 2001
                          Denon HC 4500
                          3x EW 165 draadloze mic
                          2x EW 365 draadloze mic
                          1x Line 6 G90
                          4x bss di-box
                          1x Allen & Heath zed 420
                          1x lexicom mx 400 xl
                          1x eq stk 215
                          1x eq rane 231
                          1x dbx 260
                          2x dap palladium 2000
                          2x dap palladium 1200
                          1x Wii
                          Vracht laptops om ons eigen te vermaken

Licht:
                          8x movitec sl 250
                          4x jb-system winner 2
                          1x jb-system rover
                          2x showtec ignitor 6
                          1x geni golden strobe 1800
                          4x spiegelbol 50 cm met motor
                          4x kls 801
                          2x par bar 4 56 long 300 mfl ( zaal )
                          2x par 64 long 500 raylight ( front )
                          2x par 56 long 300 ( front )
                          1x antari z1500
                          1x antari f700
                          2x backdrop
                          1x laserworld pro show g 1500mw met i show
                          Sturing was cuelux

Verder is de Ron&Nie Show met zijn 2en ( Ron en ik Ronny )
                          Maar als we wat leuks hebben dan zijn we voortaan nog wel eens met zijn 4en want dan zijn Joost en Erik er ook gewoon bij. Was dus wel een gezellig en relax .

De reden dat 1 of 2 subs wat gehavend zijn komt omdat hier de toppen in de aanhanger op hebben gelegen en ik kon de transport doeken krat niet vinden dus dacht van hmmmm dan niet. Maar deze zijn al weer gespoten ')
                          Last edited by ronennieshow; Monday-23-04-2012, 20:14.

Comment

• Dateq lpm 7.3 mixer
                            Pioneer djm 800
                            Vanwaar 2 mixers?

Comment

• Wij draaien zelf met de lpm ( i love dateq )
                              Maar over dag was er ook een trekker trek toernooi en daar hadden ze dus presentatoren. Het mooie van de pioneer ( djm 800 ) is dat deze een auto talk over heeft die best lekker werkt.

Dus wat hebben we gedaan

1x djm 800 met 2x ew365 en een laptop met muziek bij de presentatoren op de trailer. Dit ging naar 4x een dvx d10 die op het dak stond en ook 1x naar de zender van de G90. Dit ging dan dus ook naar de ontvanger die was aangesloten op de zed 420. Zo konden we dus overal het geluid van de presentatoren en de muziek laten horen.

Comment

• Ik zal ook maar een fotootje posten, valt echter een beetje in het niets bij wat hierboven staat:P Bij onze advertentie staan wel een paar foto's, mocht je meer willen zien kun je altijd even op onze site klikken.

Mochten er nog opmerkingen of verbeterpunten zijn dan hoor ik dat graag!

Comment

Working...
                                X