Ik zou de kabels bij de dj booth wat beter wegwerken!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Je hebt het neem ik aan over dat wat grotere feest waar we met de numark set staan? Daar hebben we apparatuur namelijk niet zelf verzorgd, het was zo van "prik je laptop maar bij en gooi er een cd'tje in". Dat zag er inderdaad niet uit, ben ik met je eens;)
Comment
-
Het was geen vaste installatie, maar een schoolfeest met extern gehuurd materiaal. Het hele zooitje is door de lokale verhuurboer daar neergezet. Ik heb inderdaad alleen mijn macbook daar neergezet. Het feest was in fort bronsbergen. Maar het was inderdaad een beetje een zooitje, ook op andere plekken.
Comment
-
1x behringer ub 2222 fx (wil ik vervangen voor soundcraft)
1x Skytec versterker voor de tops (wil ik vervangen voor een dap palladium)
1x Wharfdale pro versterker
2x DAP RW15
2x Omnitronic 18'' baskast. Zitten wel amerikaanse woofers in, waardoor ze veel beter 'klinken' als de originele.
1x Numark IDJ 3
1x Senheiser HD 202
1x Konig mic (waarschijnlijk binnenkort de welbekende SM58)
En nu ik dan toch bezig ben..
4x Showtec LED Par 56 op ADJ LTS-6.
2x Aztek Sparky 1
1x Showtec Sm 16/2
1x Saturn Tri Led van ADJ, staat wel in de verkoop.
Dat was het wel zo'n beetje volgensmij. Probeer 5 mei (eerstvolgende boeking) wel een uitgebreide fotoreportage te maken.
Comment
-
Zo. Zaterdag weer een feestje gehad. Alles ging perfect op de aankomsttijd na, was een moeilijk te bereiken plek maar oke. Even alles high speed opgebouwd en met wat hulp is het gelukt. Ben er zelf best trots op, vind dit 1 van onze netste shows tot nu toe.
Album link klik
Op de sub top combi na waar een tussenpaaltje tussen moet, en de bruine tape over het kabel matje (werd niet door ons gedaan) kon ik niks vinden.
Gegroet (a)
Comment
-
Het ziet er inderdaad netjes uit.
Jammer van de paaltjes maar goed dat gaf je zelf ookal aan.
Tip van de dag. Gooi altijd een rolletje tape in je kabel kratje. Altijd handig ;)
1 Vraagje: Waarom een live / pa mixer om mee te draaien en niet een dj mixer? Ik vind persoonlijk een dj mixer namelijk veeele malen prettiger werken dan een live / pa mixer.
Comment
Comment