Aangezien er plastic top heats in zitten en de kast van spaanplaat gemaakt is denk ik. En dat staat dan een beetje 'oh oh'
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by StijnS View PostWaarom staan je versterkers boven op de tafel? Gewoon onder de tafel dumpen, staat weer wat ordelijker.
Comment
-
Gisteren twee diploma uitreikingen gedaan met na afloop nog een DJ/drive-in.
postimage.org/image/l0dlenc6l/
postimage.org/image/i8r3wly0x/
Reacties welkom!
Comment
-
Ook ik heb afgelopen zaterdag weer licht laten wapperen;
Leuk feestje, moest om 12:00 uur al klaar staan en het echte feest ging ongeveer om 20:00 los. Een lekker lange pauze dus:D.
Apparatuurlijstje
- Martin Mac 250 entour
- Ignition led platinum
- antari rookmachines
- Jem K1 hazer
- Zero88 leipe kikker
- Showtec/oxo sunstrip/funstrip
- Showtec/oxo sunstrip/funstrip
Geluid:- Acoustic Line Seeburg TSM12 Toppen
- Acoustic Line Seeburg G Sub
- Omnitronic 15" monitoren (worden binnenkort vervangen)
- DJM900 Nexus +CDJ 2000
- Versterkerrack
- Oude Acoustic Line set, hier geen foto's van, stond buiten
Het zou kunnen zijn dat ik nog wat vergeten ben, dat zal wel niet belangrijk zijn:p
@Ultrasound: Zeer netjes! Die paaltjes waar de movingheads op staan, zijn dat trussjes of iets van hout, kunstof o.i.d.? Het frontlicht op de foto lijkt mij ook aardig scherp gesneden achteraan, het zou natuurlijk kunnen dat daar niemand stond.;) Ook vraag ik me af hoe die truss daar staat, gewoon op zijn pootjes op met een baseplate er onder?
Comment
-
@joerie
Ziet er netjes uit.
Gaan jullie altijd met een licht tafel in de zaal staan?
Voor een standaard drive in of iets uitgebreider gaan wij in ieder geval eigenlijk nooit in de zaal staan. Geeft alleen maar meer overlast en kans op problemen.
De sunstrips waarom aan de zeikant van de truss? Als er nu flink wat mensen zijn doet de dikke onderste helft niet erg veel meer af omdat er mensen voor staan. Ik zou er dan eerder voor gekozen hebben om ze boven in de truss te knopen.
Comment
-
Hier hebben we filmpje van vandaag, het was gewoon testen etc, dus let niet op de rommel want bij drive-ins gaan we dit natuurlijk weghalen ;) maar vandaag was de eerste x dat de hele setup stond met verlichting etc (zie je trouwens niet goed want staat onder de party tent, het regende soms namelijk...)
Maar we zouden ook graag een feedback willen :)
Apparatuur:
2 Reloop RMP-1 Scratch
1 Reloop RMX-30
1 Dap Soundmate mk1
1 American DJ Mega Par Profile LED-lichtset
Er komt nog een rookmachine bij, wij willen daarmee beginnen met kleine drive-ins. Dat is toch wel mogelijk?
FILMPJE: http://www.youtube.com/watch?v=tjngJqUAKA8
Comment
Comment