Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
De Mushroom en de Laser bleef je goed staan, als ik er voor stond ja. Net zo gericht dat meer dan de helft van de mushroom in het zicht bleef. De laser wat omhoog gericht, dat ik met mijn hoofd er niet voor stond.
De fazer ertussen had gekund ja. Echter kwam ik er als laatste achter dat de fazer nog achterin de aanhanger stond. En dit paste net. Volgende keer gaat hij er weer netjes tussen!
Het bericht staat inderdaad in een verkeerd topic maar rik zal die wel verhuizen.
Die witte kabels lagen al klaar voor mij, ook die gele kabel links op de foto, dus heb ik die maar laten liggen, maar het kon uiteraard beter.
Ook lars heeft gelijk over die bol, die heb ik er tijdens het feest vlug gezet en kon geen goede plaats vinden, het effect was er wel.
Ook dat zwart zeil hangde er al omdat ze mij wilden beschermen tegen regen en wind, maar hij hangde er niet netjes bij.
Volgende week heb ik een bruiloft waar ik alles tot in de puntjes kan verzorgen, ik heb één week voor het feest al toegang tot de zaal, het is een fabriekspand voor 500 personen en er zijn maar 120 gasten dus plaats en tijd genoeg om alles uit te stallen, en met die oude bakstenen muren kan ik er iets moois van maken.
Zeker een goede investering om voor 4 ledparren erbij te gaan. Misschien verder nog om het wat mooier te maken: Verf je meubel zwart, en zorg evt. dat je logo ofzo er mooi op komt! ;)
Comment