Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zie je nog iets van dat paddestoelvormig lichteffect als je achter je dj booth staat?
    Verder een leuke afgewerkte show!

Comment

• Ah, oke!

Dacht dat ie er dan misdchien iets minder opvallen was!

Comment

• netjes! fazer zou ik dan persoonlijk tussen je booth en je sub hebben gezet.. meer uit zicht, nog steeds veilig

Comment

• Bedankt !

De Mushroom en de Laser bleef je goed staan, als ik er voor stond ja. Net zo gericht dat meer dan de helft van de mushroom in het zicht bleef. De laser wat omhoog gericht, dat ik met mijn hoofd er niet voor stond.

De fazer ertussen had gekund ja. Echter kwam ik er als laatste achter dat de fazer nog achterin de aanhanger stond. En dit paste net. Volgende keer gaat hij er weer netjes tussen!

Comment

• Mooi huwelijksfeest gisteravond (tot smorgens vroeg).

En ja... waarschijnlijk zal de link wel weer niet werken vanuit het Bax-forum, dan moet je even bij agenda foto's kijken, datum 2012-06-29.

Comment

• Alsjeblieft, DJResound :-)

Mooi afgewerkt feestje, zo zijn we het van je gewoon!

Comment

• "Zo zijn we het van je gewoon!"? Die zin vat ik niet helemaal.

@ DjResound, ziet er strak uit. Mooi verzorgt, geen overbodige poespas.

Comment

• Waarschijnlijk werd er "gewend" bedoeld

Comment

• Waarom die rehtstaande truus met enkel een ledpar in en niets erboven op, je kan die ledpar beter op een muur richten?

Comment

• 40ste verjaardagsfeest

Gisteren een 40ste verjaardagsfeest gehad in een tuin.

125 personen, mobiele frituur met gratis friet en vlees, bar met bier, wijn en frisdrank en super ambiance.
                      Feest ingezet om 19u en gestopt om 05u10

2x cdj 2000
                      1x cdj 350 (de andere ligt ter herstelling bij pioneer)
                      1x djm 900 nexus
                      in flightcase

2x kls 801
                      4x movinghead
                      1 draaibol

1 rookmachine en 1 bubbelmachine

Ik had nog 5 meter truss mee, 8 ledpar 64, 2 jb winners en 1 lounge lazer maar dit heb ik niet ingezet wegens beperkte ruimte.

Comment

• hebben we een appart toppicje voor ;) , http://www.bax-shop.nl/forum/f10-off...3-page262.html

Zag er plezant uit, misschien in het vervolg je materiaal achter je wat netter zetten? (ik zie nog een witte kabel enzo)

Comment

• Ziet er goed uit! Alleen de draaibol vind ik niet zo netjes staan..

Comment

• Het bericht staat inderdaad in een verkeerd topic maar rik zal die wel verhuizen.

Die witte kabels lagen al klaar voor mij, ook die gele kabel links op de foto, dus heb ik die maar laten liggen, maar het kon uiteraard beter.

Ook lars heeft gelijk over die bol, die heb ik er tijdens het feest vlug gezet en kon geen goede plaats vinden, het effect was er wel.

Ook dat zwart zeil hangde er al omdat ze mij wilden beschermen tegen regen en wind, maar hij hangde er niet netjes bij.

Volgende week heb ik een bruiloft waar ik alles tot in de puntjes kan verzorgen, ik heb één week voor het feest al toegang tot de zaal, het is een fabriekspand voor 500 personen en er zijn maar 120 gasten dus plaats en tijd genoeg om alles uit te stallen, en met die oude bakstenen muren kan ik er iets moois van maken.
                            Last edited by Mol; Sunday-01-07-2012, 18:14.

Comment

• Eergister nog ergens gedraaid, Let niet op het licht komt binnen 1.5 week 4 ledparren.
                              En rookmachine mocht ik helaas niet gebruiken :(

Foto
                              Last edited by Rick; Monday-02-07-2012, 07:19.

Comment

• @ DJ Sjamou,

Zeker een goede investering om voor 4 ledparren erbij te gaan. Misschien verder nog om het wat mooier te maken: Verf je meubel zwart, en zorg evt. dat je logo ofzo er mooi op komt! ;)

Comment

Working...
                                X