Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op een gegeven moment viel traktor uit, er kwam op het scherm een melding 'traktor werkt niet meer, pc terug opgestart en mijn cd's uit de bestelwagen gaan halen want als hij nog eens moest uitvallen dan had ik mijn cd's bij de hand, even later zag ik dat ook de laptop met cuelux was uitgevallen, een korte storing op het electriciteitsnet???

En mijn hoedjes, pruiken, brillen en andere spullen waren goed in trek :-)

Hier zie je de cd's staan.

En rechts op foto 2, 6 en 7 zie je ook mijn nieuwe kleine monitor staan (mackie srm 150) en die kan ik al niet meer missen, prima monitor en heel compact.

[edit]Op verzoek foto's weggehaald.
    Last edited by Rick; Saturday-29-09-2012, 08:49.

Comment

• Ik zie op de 2e foto links iets wat lijkt op je nieuwe monitor?
      Was dit verder niet een flinke overkill qua geluid? Je had misschien beter 1 subje mee kunnen nemen. Maar dit ziet er natuurlijk wel wat gaver uit zo.
      Verder ziet het er prima/goed uit. Klein maar fijn...

Comment

• Ik had mijn bericht al aangepast wat betreft de monitor maar jij was me voor.
        Te veel geluid heb je nooit, draai het volume dan wat zachter, liever wat overschot dan te kort, en 2 subs staat netter, een wagen staat ook mooier op 4 wielen inplaats van 2 :-)

Comment

• Wel vreemd dat dat gebeurde ja. Ik gokte op het niet gebruiken van cd's doordat de flightcase klepjes nog voor de slot in's zitten! Jij ben de man op foto's?

Comment

• De cdj 2000 gebruik in enkel met laptop, cd's draai ik enkel met de 350.

Ik ben die zot met verschillende brillen en petjes ja :-)
            Velen zien voor het eerst mijn foto.
            Last edited by Mol; Sunday-26-08-2012, 23:22.

Comment

• Op je site staat toch ook een foto van jou?

Dat een auto beter rijdt op 4 wielen geloof ik graag, maar vind het wel een beetje oneerlijke vergelijking. Je kan ook zeggen 2 speakers op statief en een sub onder of achter je? En clubmate 15 is ook met een subje. En die werkt ook als een auto met vier wielen, en geen twee!

Overigens vraag ik me af waar al die groene laserpuntjes vandaan komen. Ik heb geen laser gezien? Verstopt toevallig?
              Last edited by JanPetersen; Sunday-26-08-2012, 23:26.

Comment

• I know, het gaat om het uitzicht en als ik dan toch 2 subs heb, waarom dan niet gebruiken, zoweel werk is dat niet.

Op mijn site staat inderdaad een heel kleine foto.

Comment

• puntjes komen van de spherions? wist niet dat ze zo vel waren!

Comment

• Die zijn inderdaad redelijk fel, ik heb ze nu niet dmx gestuurd maar ik zal ze vervangen door de dmx gestuurde spherions wat nog mooier is.

Comment

• Ziet er prima uit! Nog even wat kleine tips/opmerkingen. Er staat nu niet ongelooflijk veel gewicht op de verticale truss, waardoor deze sneller kan vallen. Misschien een baseplate aanschaffen? Is niet direct noodzakelijk als je goed op je spullen let. En bij je linker spherion even de kabel aan de truss tapen, dat heb je bij de rechter wel netjes gedaan. Verder ziet het er echt top uit!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                        De cdj 2000 gebruik in enkel met laptop, cd's draai ik enkel met de 350.

Ik ben die zot met verschillende brillen en petjes ja :-)
                        Velen zien voor het eerst mijn foto.
                        Waarom gebruikt je ze niet beide met cd's? De 2000's zijn zowat de beste spelers op de markt en je gebruikt ze maar voor 1/3.:(

Comment

• Omdat de CDJ-2000 het beste kunnen switchen tussen traktor en CD's. De CDJ-350 kunnen dat niet zo soepel dus gebruikt Mol ze voor maar één doeleinde. zijn voorkeur gaat uit naar traktor omdat hij dat makkelijker vindt. dus hij gebruikt de CDJ-2000 daarvoor.

Comment

• Ziet er prima uit Jacky! De meeste shows die wij doen zijn dit soort kleinere showtjes met alleen 8 spotjes op statief. Niets mis mee en zeker niet als je tri led parren gebruikt.

PS ik zou die vakantiefoto op je site wel even vervangen door een mooie dj foto.

Comment

• Die foto's moeten inderdaad nog worden veranderd, ik zal ook inplaats van 3 kleine foto's 1 grote maken.

Wat betreft het licht, dat was zeker genoeg, ik had mijn 2 kls 801 bij met daarnaast nog de 2 spherions en de lounge lazer die ook voor een mooi effect zorgt en niet stoort als hij de hele avond aan ligt, ik had nog mijn movingheadjes kunnen plaatsen maar ik had besloten om het niet te doen, ik heb ze dan maar in de aanhanger laten liggen.

Originally posted by Dj funkey View Post
                              Waarom gebruikt je ze niet beide met cd's? De 2000's zijn zowat de beste spelers op de markt en je gebruikt ze maar voor 1/3.:(
                              Ik kan inderdaad switchen tussen cd en digitaal en dat gaat met de cd 2000 zonder probleem wat niet van de 350 kan gezegd worden, maar ik werk liever zo, de 350 voor cd en de 2000 om met traktor te draaien, met cd draai ik heel zelden, wel staan er altijd 2 cd(s klaar indien de laptop moeilijk moest doen. Meestal staan de cdj 350 ongebruikt op de booth.
                              Last edited by Mol; Monday-27-08-2012, 12:20.

Comment

• Lange tijd geleden dat ik iets gepost heb hier. Gister een Bruiloft gehad. Dave van het forum heeft 'n groot deel van de apparatuur verzorgd voor mij. Het spandoekje kan netter, echter komt dat doordat hij iedere keer eraf moet, vandaar dat hij er niet super strak inhangt.

Tips, opmerkingen? Brand maar los!

Comment

Working...
                                X