Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da's weer netjes ronny. Volgens mij zitten daar geen baseplates onder. Dat lijkt mij ook niet echt heel erg noodzakelijk.

Welke spullen heb je gebruikt? Ik zie op de 2e foto geen dva s09, ook geen folded horn...
    En de eerste foto zie ik vaag iets staan wat lijkt op de sigma serie van db?

Comment

• Nope geen dva. Ook geen db technologies.

We hadden er inderdaad geen baseplate onder zitten. Normaal doen we het eigenlijk gewoon altijd wel bij een care maar helaas vergeten en echt nodig was het niet nee.

De speakers die je ziet zijn toch wel degelijk de folded hoorn die we zelf gebouwd hebben. Op beide foto's staan ze er toch echt wel op. Alleen bij de eerste zitten ze onder de platte wagen en zit er afrok voor. Dus daardoor zal je ze niet gezien hebben. De toppen zijn jb-system 215 live pro kasten. De eerste speakers die ik ooit gekocht heb en ja ze doen het nog steeds perfecto dus waarom niet.

Verder hadden we op foto 1:
      8,5 meter truss
      2 fantak statieven
      6x4 backdrop
      3x kls 801
      3x ignitor 6
      1x antari z1500
      4x winner
      4x sls 7
      1x heel erg fijne grote ventilator.

Op foto 2:
      4x sls 7
      3x kls 801
      3x ignitor 6
      2x winner
      6x movitec sl250
      3x spiegelbol 50cm
      2x par long black 64 500 holageen
      2x par long black 56 300 watt
      Truss care van 7m x 4m x 3,5m
      1x beamer

Comment

• Foto's van een klein verjaardagsfeest, en als ik zeg klein dan was het klein :-)
        Er waren 60 man verwacht en er zijn uiteindelijk maar 17 gasten afgekomen. Niet leuk voor mij als DJ maar ook niet leuk voor de jarige.
        Het feest begon met 3 dansers maar uiteindelijk heb ik ze toch alle 17 op de dansvloer gekregen :-)

Voor Ronny is dat zaaltje in het verre belgië niet onbekend :-)

[edit]Op verzoek foto's weggehaald.
        Last edited by Rick; Saturday-29-09-2012, 08:49.

Comment

• Ziet er leuk uit zo! Jammer dat er zo weinig gasten waren!

Comment

• Ziet er mooi uit, die headjes voor op de booth geven een leuk effect !

Comment

• Ik wist ze niet waar neer te zetten dus dan maar voor de booth en ze kwamen best goed uit :-)

Hier nog een foto met de bubbeltjes.

Comment

• Ik zie op je foto's 1 ding waar ik heel blij om ben om het te zien: een decibelmeter. Er zouden meer DJ's moeten zijn die weten wat zo'n ding is! ;-)

Comment

• Ik heb dat altijd bij en ik ga nooit hoger dan 110 db ;-)

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                    Ik heb dat altijd bij en ik ga nooit hoger dan 110 db ;-)
                    110... vanaf jouw plek (dus achter de PA) gemeten?
                    Pfffff...

Ik kom bij dergelijk feestjes amper boven de 100dB uit, en dat is hard zat!

Comment

• Ga ik even lekker bijdehand zijn, welke rookmachine is dat?

Comment

• Gemeten voor de booth en op een feest voor 18 jarigen.
                        Op bruiloften haal ik de 100db niet, dan draai ik meestal rond de 90 db.

Ik heb een antari f 80, voorlopig nog.
                        Last edited by Mol; Sunday-09-09-2012, 19:23.

Comment

• Pfff lastige klus zeg... 17 man in zo'n enorme zaal... zelfs 60 man zou veel te weinig geweest zijn om het een beetje gezellig druk te krijgen. Wat een afgang ook voor de jarige dat er maar zo weinig mensen zijn geweest.

De show ziet er in elk geval wel erg goed uit, al zou ik in het vervolg wel de kabels even netjes langs je speakerstatieven tapen. Toch weer net wat strakker.

Comment

• Ja, da's wel jammer, jarige had voldoende geinvesteerd.... mooie setup i.d.d.

Comment

• inderdaad zeer jammer van het kleine publiek. Op mijn verjaardagsfeest was ik hierop voorzien (ook al was het niet nodig) en had ik partytafels tegen de muur staan met wat chips en broodjes op. Wanneer ik zou merken dat er te weinig volk was, kon ik de zaal wat verkleinen met de tafels.

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                                Pfff lastige klus zeg... 17 man in zo'n enorme zaal... zelfs 60 man zou veel te weinig geweest zijn om het een beetje gezellig druk te krijgen. Wat een afgang ook voor de jarige dat er maar zo weinig mensen zijn geweest.

De show ziet er in elk geval wel erg goed uit, al zou ik in het vervolg wel de kabels even netjes langs je speakerstatieven tapen. Toch weer net wat strakker.
                                Over een paar weken had ik daar een 50ste verjaardagsfeest van 80 personen en de zaal zat half vol, we hebben dan de tafels over de volledige zaal gezet zodat de zaal vol was en er was plaats genoeg om de polonaise te lopen :-)

17 personen van de 50 uitgenodogden is een flop voor de jarige en niet leuk om mee te maken.
                                Er waren chips, nooitjes en warme hapjes maar alles was over. Uit de bak met pils waren er 7 pils weg en van de frisdrank waren er maar 28 blikjes uitgeschonken.

Een collega waar ik mee samenwerk heeft ooit een bruiloft gehad van 22 personen.

De speaker kabels had ik vergeten inderdaad, tijdens het feest nog gezien maar dacht ah voor die 17 man, haal ik nu mijn gaffa niet meer uit.
                                Al de rest van de kabels waren mooi afgeplakt.
                                Last edited by Mol; Monday-10-09-2012, 13:44.

Comment

Working...
                                X