Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo had ik laatst ook een bruiloftje, op een woensdag. Zouden zo'n 40 man zijn, en die waren er ook... totdat het diner was afgelopen. Toen ging de helft vrijwel direct naar huis (was een uur of 10, half 11).

De rest heb ik nog wel even aan het dansen gehad, 2 x een half uurtje ofzo, en om 12 uur staat er 1 op om naar huis te gaan en opeens staat iedereen op en gaat weg... feest zou tot 2 duren.

Was overigens wel een Nederlands - Pools gezelschap waarbij de Polen zijn blijven hangen (die zaten in een hotel). De Nederlanders waren vrijwel allemaal direct na het eten foetsie, al voordat ik uberhaupt begonnen was...

Comment

• Afgelopen vrijdag op mijn verjaardag gedraaid.

Klik voor groter

Ik had staan.

Geluid:
      2 x Dap audio K-112
      Behringer europower 2800
      2 x Behringer Eurolive B1800D-PRO
      Pioneer DDJ Ergo
      Sony Vaio laptop
      Samsung 32" Tv voor de muziekvideo's
      Benq 24" monitor voor mezelf voor de video's
      Alle kabel Procab

Even een leuk puntje voor alle mac fans! De iMac die op de tafels staat op de achtergrond was niet krachtig genoeg om Virtual dj met video te draaien. Model eind 2011 met i5 en 8 gb werkgeheugen.

De laptop die ik daarna gebruikte had precies dezelfde specs.
      Last edited by Thomas_Lubbers; Tuesday-18-09-2012, 09:40.

Comment

• Voor wat je meegenomen hebt ziet het er wel goed uit. Wel zou ik er eerder voor kiezen om tussenpaaltjes tussen je subs en toppen te gebruiken. Is wat stabieler dan 2 tafels boven op elkaar. (stel dat die tafel opzij trilt... of iemand er net een duwtje tegen geeft...)

Comment

• ik ga hellemaal mee met Rick, maar ik zou toch nog willen toevoegen dat de afrokking van je tafel e.d. niet zo afgewerkt leek. Ik denk dat het bijvoorbeeld mooier was geweest als je de gordijnen achter jou helemaal had toegedaan (ik weet niet in hoever dat mogelijk was natuurlijk. Indien dit niet kon, zou ik toch wat materiaal dat nu zichtbaar was, opruimen ), de afrokking van de (onstabiele) tafels voor je speakers tot op de grond, en je dj booth volledig afrokken. Ik vraag me ook af waarom je een vlag van je zwemclub als afrokking gebruikt hebt, hebben ze je feest gesponserd, want daar lijkt het op?
          Persoonlijk zou ik dat TV-scherm links, verplaatsen naar het midden, vóór je dj-booth, dit maakt het geheel wat symetrischer.
          Persoonlijk ben ik ook niet zo aan ballonnen in een symtrische en strakke opstelling. Het is namelijk heel moeilijk om deze netjes en niet-chaotisch te laten overkomen. (ik heb op mijn verjaardagsfeest ook ballonnen gebruikt, maar deze waren in het thema "black & white", het thema van mijn feest. Ik heb ze ook gewoon over de grond verspreid. Zag er wellicht ook niet zo strak uit, maar deze hadden niets te maken met mijn opstelling. Bij jou storen ze volgens mij de opstelling een beetje)

Ik heb de indruk dat de ideën er zijn, maar dat je nog wat uitwerking mist. Blijven gaan/ oefenen zou ik zeggen

Comment

• Even een leuk puntje voor alle mac fans! De iMac die op de tafels staat op de achtergrond was niet krachtig genoeg om Virtual dj met video te draaien. Model eind 2011 met i5 en 8 gb werkgeheugen.
            Dan was er vast wat mee aan de hand. Mijn iMac kan namelijk makkelijk Vdj met video draaien, en dat is een mid 2010 i3 3,2GHz met 8GB geheugen.

Comment

• Die van mij (macbook) met 4gb geheugen kan dat zelfs aan...

Comment

• kijk uit met wat je zegt.... waarschijnlijk kon jij er niet mee omgaan en lukte het daarom niet! mijn oudere imac draait perfect als hd mediaserver.

Comment

• OF, met wat ik nu ga zeggen zal veel mensen tegen de schenen schoppen, ook Apple-producten zullen ooit wel eens, zoals écht alle multi-media producten, gebreken vertonen. Heb geen ervaring met apple, maar ik kan me niet van het idee ontdoen dat deze feilloos zijn...

Comment

• Ik heb tot nu toe on stage nog geen enkel probleem met mijn appeltje gehad.

Maarre, apple discusie wordt niet zo gewaardeerd door rick!

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                      OF, met wat ik nu ga zeggen zal veel mensen tegen de schenen schoppen, ook Apple-producten zullen ooit wel eens, zoals écht alle multi-media producten, gebreken vertonen. Heb geen ervaring met apple, maar ik kan me niet van het idee ontdoen dat deze feilloos zijn...
                      Nog even een momentje rick pesten dan:D. Zelf doe ik een ict opleiding en zit in mijn derde jaar. Gewoon een fout in het besturingssysteem verwacht ik.
                      Een paar verklaringen voor de afrok enz. kom ik morgen mee. Ik had het bericht al getypt op mijn laptop maar niet op versturen gedrukt.

Comment

• En met die afsluiter gaan we weer ontopic. :)

Comment

• Links:

Apparatuur:
                          2x Devine artis 12 actieve luidspreker
                          1x JB systems kontrol 2
                          1x Eurolite kls-200

Comment

• Het filmpje werkt bij mij niet. De link laadt wel, maar er gebeurt verder niks.
                            Verder ziet het er op de foto's leuk uit! Hoeveel mensen waren er?

Comment

• Ziet er niet verkeerd uit. Het enige puntje; je lichtshow. Vind het wat te veel geknipper. En die witte stekkerdoos op je booth.

Maar verder niet slecht!

Comment

• @DJMa5treat Er waren er iets minder dan 30 man (weet niet precies).

@JanPetersen Bedankt!
                                Idd een beetje te veel geknipper als ik het filmpje zo bekijk.
                                Het snoer van mijn verlichting is best wel kort dus daarom stond de stekkerdoos op me booth.

Ik heb helaas geen fofto van het geheel.

Comment

Working...
                                X