Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hier weer een update, zo'n 3 maanden geleden vond ik dat mijn set nog heel erg kaal was.. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden..

VOOR:
    http://www.dj-jamal.nl/voor.JPG
    NA:

Gear:

2x behringer b212d
    1x hercules rmx
    1x behringer eurorack mengpaneel
    1x laptop
    1x stroboscoop
    1x moonflower
    1x KLS 200 par set
    1x laser
    1x scanner
    1x rookmachine

Dit was het wel zo'n beetje denk

Comment

• Niet verkeerd, lekker basic. Zorg er wel voor dat je op korte termijn wat extra stroomkabels in huis haalt, want zo'n zwevend spinnenweb van kabels met een verdeeldoos in het midden ziet er niet uit. ;)

Comment

• Voor je leeftijd heb je een aardig setje, en je booth is nu zwart wat mooier staat want vroeger leek je achter een kartonnen doos te staan.

Zoals rick al zei, koop je een deel stroomkabels, dat is nu niet om te zeggen duur.
        Koop je stroomkabels lang genoeg daar heb je later geen spijt van, 3m, 5m...
        Ik heb er een bak vol in alle lengtes en altijd heb ik dan de juiste kabel bij de hand, zelfde met XLR.

Comment

• Wazig foto'tje van een showtje vorige week:

Een van de 2 parrensetjes met scanner:

(Stond toen nog niet aangesloten en op de goede plek).

Comment

• Afgelopen weekend huwelijksfeest:

opstelling
            opstelling
            alles <- edit: deze werkt weer eens niet. Is een Bax probleem (iets met extra commerciele toevoegingen in de adresbalk).

apparatuur:
            2 EV RX115
            2 EV RX118S
            1 EV SX300
            2 EV CP2200
            1 EV CP3000S
            1 EV DC-one
            2 Pioneer CDJ850K
            1 Pioneer DJM700K
            1 Pioneer HDJ2000K
            2 Shure SM58

5m Milos truss
            2 windups
            8 LEDpar
            2 Showtec cyclone scans
            1 spiegelbol 40cm met motor
            1 Showtec scanmaster 1
            1 Martin Hz2500 hazer

Veul kabeltjes.
            Last edited by DjREsound; Wednesday-03-10-2012, 16:15. Reason: link en apparatuur

Comment

• Tip voor yobotje: Als je een set Admiral Slides neemt voor je fourbarretjes, hoef je die haken er niet op te laten zitten. :)

Verder is het een leuk showtje, maar ik vind de opstelling eigenlijk net-niet. Ik zou de aircones juist helemaal naar buiten gezet hebben om meer breedte in je show te maken (dan lijkt het meer), plus de twee fourbars net achter je. Je scanners komen toch wel overal, dus het maakt niet veel uit waar die staan.

De breedte van de zaal laat het net wel toe, maar dan had je wellicht wat losse spullen aan de kant moeten zetten.

@DjREsound: Netjes, sfeervol. Alleen, gooi die kistjes eens aan de kant. :mrgreen: Verder geen opmerkingen.

Comment

• Ik snap je punt... maar waar moesten die dan heen? Ik had enkel een podium waarop alles te zien is, veel netter kan het dus niet. Op zich staat alles al aan de zijkant en zoveel mogelijk uit het zicht (en die achter de booth zijn mijn CD tafel en rechts staat de hazer in een kistje).

Comment

• Achja, die haken mogen er wat mij betreft wel op blijven zitten. Stoort me niet ;) Volgende keer inderdaad speakers naast de booth, parren er schuin achter en de aircones aan de buitenkanten. Heb je ook minder ruimte nodig, want voor zo'n showtje had ik wel een enorme breedte gepakt.

Comment

• je kan natuurlijk alles terug in de wagen zetten...

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                      je kan natuurlijk alles terug in de wagen zetten...
                      Tuurlijk! Gelukkig heb je dan niet alles 4x door de hand... :cool:

Comment

• Tja je moet iets overhebben voor een stukje afwerking... als je nou 100 meter moet lopen en met de lift moet voordat je bij de bus bent is het wat anders natuurlijk.

Comment

• Het setje van Jamal is echt veel beter als eerst!

Comment

• Hier 2 foto's van een feestje van vorige week. Waren een om en nabij de 100 a 150 gasten. Echt duidelijke foto's van wat er in de zaal stond heb ik helaas nog niet maar zodra ik ze heb zal ik ze hier ook nog plaatsen ( als ik eraan denk )

Deze is gemaakt van ongeveer halverwege a drie kwart van de zaal

Deze is gemaakt vanaf de voorkant zijkant van het podium

Comment

• @ronennieshow
                              zieter netjes uit, alleen die beamer. nee, niet doen.
                              het zijn gewoon te weinig ansi-lumen om een mooi beeld te krijgen bij de rest. de schermen zijn dan weer een stuk mooier.

Comment

• Ik denk dat de foto het beeld ook wat vertekent. Bekijk het verschil in helderheid eens op het scherm, in de schaduw van de truss is het beeld wel helder, de flits wordt als het ware 'geabsorbeerd' door het scherm.

Comment

Working...
                                X