Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Pim View Post
    Beamz MHL-108.
    Ik meen dat eurolite er ook een variant van heeft.. TL6 ofzo?
    Zijn er cases voor beschikbaar dat jij weet? Zien er namelijk erg interresant uit. Kun je me (in pm) misschien vertellen hoe ze bevallen? Ben wel benieuwd namelijk :)

Comment

• Originally posted by Pim View Post
      Beamz MHL-108.
      Ik heb hier dezelfde liggen en nog nooit gebruikt wegens te weinig output.
      Verkeerde koop

Comment

• Korte timelapse + wat foto's van afgelopen zaterdag!
        Link naar het filmpje!

Comment

• Je tafel is wat aan de lage kant geloof ik... Maar ziet er leuk uit! zeker die scanners naast de strobo's; erg vet!

Comment

• Ja hij was wel wat laag, maar kon er nog net mee door!

Comment

• Pas geleden weer een aantal feesten voorzien van licht & geluid. Hier een foto van een willekeurig feest. Hierop is de nieuwe speakerset te zien (Electro-Voice ELX).

** Met het nieuwe meubel, zie je de kabels bij de flightcases niet meer!! **

Comment

• staat die linkse top niet een beetje raar gepositioneerd?

Comment

• Klopt, na de foto is deze nog iets naar rechts gedraaid. Kwam om even de instellingen aan de achterkant te veranderen.

Comment

• Persoonlijk zou ik ook de ledparren en de mushroom een stuk verder omhoog gedraaid hebben.

Verder netjes. Weinig op aan te merken ( op zoals je zelf al zei dat de kabels op de flightcase wat meer weggewerkt mochten zijn. )

Comment

• ik zou ook de parren latn hangen, iets in mij zegt dat je statief iets stabieler hangt...

Comment

• Die st-132's zijn aardig van gewicht hoor, kan niet veel kwaad aan het statief...

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                          Ik heb hier dezelfde liggen en nog nooit gebruikt wegens te weinig output.
                          Verkeerde koop
                          Pardon!? te weinig output?
                          Toen ik ze voor het eerst zag sloeg ik bijna achterover om hoe fel ze zijn. wat een output voor zo'n kop dacht ik toen.
                          We hebben er momenteel 6.

Sinds 2 weken hebben we 15 stuks van de nieuwe versie mhl 74.
                          Deze heeft een grotere bundel en een mooiere kleurenmenging.
                          Ook een groot verschil is dat ze RGBW zijn.

Ik kan me totaal niet vinden in jouw opmerking dus.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Nu mee bezig, morgen en dinsdag ook, ik zet nog meer filmpjes online...

Comment

• Gister weer een feest gehad. Bij dit feest direct het nieuwe meubel ingezet en al zeg ik het zelf, ziet er een stuk beter uit. Simpel showtje, 4 LED parretjes met controller, rookmachine en geluidssetje met DJ set

(Opstelling)

(DJ Meubel achterkant, weliswaar op z'n kop)

Comment

• Mooie opstelling, ben alleen zelf niet zo'n voorstander van sets met 1 subwoofer.
                                Een symmetrische opstelling vind ik persoonlijk een stuk mooier ogen.

Ik vraag me daarnaast ook af of het echt handig is dat die wartel met kabel uit je case steekt. Hoe vervoer je dit zonder dat de kabel of wartel na 2 weken breekt?

Comment

Working...
                                X