Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Mac 101 (of een soortgelijk beam-movingheadje)

Comment

• Headjes zijn Showtec Expression5000's.
      IBC verlichting is Showtec Ledpar56
      Voor de dj hangt nog een showtec titan strobe.
      verder nog wat losse parretjes en fourbars als bar / entree verlichting.
      Geheel aangestuurd met sweetlight.

Comment

• Schoolfeest van afgelopen vrijdag:

www.youtube.com/watch?v=DowXUp8VWdE

Apparatuurlijstje:

Licht:
        4x GLP Ypoc 250 heads
        4x JB systems Winner MKII
        8x ledpar
        2x ledbar
        1500 watt stroboscoop
        Atmos F350 Fazer
        Showfog 1500 pro

Aangestuurd met Cuelux

Geluid was een dB set van een college bedrijf.

Comment

• Had je geen doekje om even over de flightcases te leggen? Voor de rest weinig opmerkingen.

Comment

• Zaterdag een verjaardagsfeest gehad. +- 50 personen aanwezig, en een ietwat verouderde elektriciteit (maar het werkte allemaal naar behoren). thema was Halloween.

materiaal:
            - 2x mackie srm 450
            - 2x numark ndx 400
            - 1x behringer djx 750
            - 2x showtec showbar 4 + showtec lite 4
            - 1x hq power arazu II barrel scan
            - 1x chauvet obey 10
            (- 1x strobe 2700w, bleek bij aankomst defect te zijn :s)

1419984_691708627508268_271946478_n[1].jpg1426394_607635485945561_376880535_n[1].jpg

Betere foto's heb ik niet. 1 aandachtspuntje van mezelf uit: stekkerblokjes wegwerken (hoewel ik in het echt niet de indruk had dat ze zo in de belangstelling lagen)

Comment

• En de kabeltjes bij de dj set hadden ook wel wat strakker gemogen. Voor de rest ziet het er niet verkeerd uit!

Comment

• Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik die kabeltjes aan de dj set kan wegwerken. Doordat ze zo kort zijn kan ik ze moeilijk ergens achter steken. (het gaat over de tulp- en stroomkabels van mijn 2 cd spelers en mengpaneel)

Comment

• Zwart doekje er over, of een meubeltje maken. :)

Comment

• meubel zal het niet worden, want transport is nu al behoorlijk krap. Bij een doekje ben ik bang dat het er niet netter op wordt, doordat ik het doek voor/ boven de kabels niet netjes kan opspannen.

Comment

• Misschien dat zoiets als hieronder een optie is? Dit ben ik zelf aan het maken. Flexibel en lekker compact. Doekjes laten drukken koste tegenwoordig ook niet veel meer. Kun je ook nog eens vervangen bij een thema o.i.d.

1.jpg2.jpg2.jpg

Comment

• Een doek heb ik al, maar het probleem is dat alles in deze wagen moet geraken, en dat is nu al bijna een probleem. Een (voorzet-) meubel zal het sowiso niet worden.

Comment

• Omdat je een rechthoekige plaat niet kwijt kunt bedoel je?

Comment

• ja, dat bedoel ik inderdaad. En doek kan je netjes opvouwen en neemt bijna geen plaats, maar een plaat wel.

Comment

• Dan zou je nog kunnen kijken naar een pipe & drape systeem uit onze shop. 4 baseplates, 4 korte staanders en 3 kleine dwarsverbindingen + doek maakt al een complete set.

Comment

• denk dat het me iets te duur zal uit komen voor die enkele kabeltjes. bestaat er geen tafel model van een 20 tal cm hoog? ;)

Comment

Working...
                                X