Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nope, dan zou je die zelf moeten maken van bijv. steigerpijp + koppelingen.

Comment

• ik ga er eens over nadenken. Misschien dat ik wil iets kan bereiken met 2 plankjes in een hoek (bv door een scharnier)

Comment

• In licht en geluid wereld (ik draai zelf niet ;)) gebruiken wij vaak gewoon een doek van 1 tot 1.5 meter hoog en we hebben 1,2,3,5 meter breed gewoon liggen. kan allemaal in een klein kistje wat weer makkelijk is voor vervoer en het kost bijna niets. Even vast tapen (of er ogen in laten maken dat je het met jan willempjes o.i.d. kunt doen) en klaar.

Voorbeeldje: DSC_0016.jpg

Je kunt ook een stukje maken van ongeveer 30cm hoog dan kun je het doek alleen over de kabels heen leggen.

Comment

• ik maak m'n doek nu ook vast aan de tafel met marktklemmen. Gaat allemaal netjes voor de tafel zelf en wat er onder ligt, maar wat op de tafel staat krijg ik er niet mee weg...

Comment

• Afbeelding 1925.jpg
            nou dit is mijn drive in show dus

Comment

• Afbeelding 359.jpg dit is de kleine versie

Comment

• Anders is het ook nog een optie om zelf wat te knutselen. Je kan bijvoorbeeld een plank aan twee klemmen monteren, om hiermee een.soort universele tafelrandophoger te maken. Dan kan je aan de bovenkant van de plank je doek ophangen. Dat past makkelijk in je auto (je kan er gewoon spullen op zetten) en je spullen zijn uit het zicht.

Comment

• zat ook al aan zoiets te denken...

Comment

• Hier de mijne! Op 't feest van m'n schoonvader. Het is m'n hobby, nog wel, maar ik zou toch graag tips en tricks ontvangen! Ik zal erbij vertellen dat ik een trussbalk wil kopen voor op de MTS4, zodat ik daarin de kabels vast kan maken en kan laten zitten, bovendien ben ik dan ook sneller klaar met ophangen, ipv van elk boutje+vleugel moertje wat tachtig keer valt etc.. De passieve 12inch alto tops wil ik vervangen voor de actieve 15inch variant, scheelt een hoop ruimte en geluidskwaliteit.

Groeten,

Youri

Comment

• mss toch wel kijken voor wind-ups voor een truss, maar daarvoor best een nieuw topicje ;)

Comment

• Leuk om jou drive-in eens te vergelijken met anderen!
                        Nu ben ik pas een jaar of 2 met licht en geluid bezig dus ik zou graag wat tips ontvangen! :)Apparatuur 2.jpgApparatuur 1.jpg
                        Mochten jullie tips hebben mail of watsapp ofzo dan even ik denk niet dat ik vaak op dit forum zal kijken :/
                        tom.smits.96@gmail.com
                        officiële facebook pagina: https://www.facebook.com/TOrganisations

Comment

• misschien toch nog voor die 2 laagste speakers een mooi statiefje voorzien (zijn dat trouwens subs? want in dat geval zet je ze best gewoon op de grond)

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                            misschien toch nog voor die 2 laagste speakers een mooi statiefje voorzien (zijn dat trouwens subs? want in dat geval zet je ze best gewoon op de grond)
                            nee diet zijn mijn oude tops. Zijn vervangen door de zwaardere actieve maar om er nou statieven voor te kopen.. Haha maar ik gebruik ze wel. Is toch vermogen dat je anders toch niet gebruikt wat ik zonde vind

Comment

• het zijn 2 soorten speakers door elkaar. Bij budget speakers gebeurt het al eens dat dit niet ten goede van het geluid komt. Maar als het goed klonk, heb ik hier geen probleem mee uiteraard. Ik zou ze persoonlijk niet zomaar bij gooien voor de show, als het niet nodig is (is ook slechter voor je rug ;) ).

Ik heb echter ook al dergelijke opstelling gemaakt, maar dan de speakers met grootste woofer op de grond (welke meteen ook de minst kwalitatieve waren). De speakers op de grond gaf ik dan wat meer laag. Ik vond persoonlijk dat dit het geluid wel ten goede kwam (het laag kon ik dan ook goed gebruiken in die situatie)

Comment

• Ook hier wat klusjes

De eerste paar van wat we morgen gaan doen. Is een bruiloft.

En afgelopen weekend was het ook weer de lichtjestocht in esbeek

Wat verlate carnaval dingen

Last edited by ronennieshow; Thursday-03-04-2014, 23:46.

Comment

Working...
                                X