Originally posted by Mathias Van Rechem
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik heb gisteren ook een (voor mijn doen) redelijk uitgebreide show verzorgd, zie deze link voor het fotoalbum. Er zaten ook nog 2 scannertjes en een rookmachine bij.
Was een lekker knalfeestje met lekkere... nou ja, kijk zelf maar :p
Vorige week ook nog een huiskamer verbouwd, inclusief verlichte dansvloer, truss en decor :cool:Last edited by Geluid-en-licht.com; Saturday-24-05-2014, 14:09.
Comment
-
Schoolfeessie voor groep 6, 7 en 8. Pakweg 80 kids.
DJGearSetup.jpg
Geluid van 2 Alto TS115A's en 2 TSSub18A's. Licht van 4 ADJ MegaTriPars, een Aggressor TriLed, 2 TriGems en een Ayra ITA100. Het meubel is een MTS6 van ADJ. De pars deden het meeste werk qua licht: de juffen wisten niet hoe de rookmelders uit te schakelen en daardoor kon de rookmachine niet gebruikt worden. Dan begin je met je relatief simpele effecten niet zoveel. De kids hadden van dat alles niets in de gaten, die vonden het prachtig.
Alles past nog in de achterbak. ;)Last edited by 76-er; Saturday-24-05-2014, 14:48.
Comment
-
-
met die begroeiingen vallen de kabels nog meer op vind ik. zoals Geluid-en-licht.com al aangaf, werk best je kabels wet netter weg (parren bv zo draaien dat de aansluitingen van boven zitten, kan je ze netter wegwerken rond je t-bar.
verder zou ik nog wat meer symmetrie proberen brengen. Je zou het als volgt kunnen doen:
par - effectje - par | statief| groot effect - effectje - groot effect | statief| par - effectje- par
nog 1 laatste tip: probeer voor zo veel mogelijk zwarte kabels te gaan
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostIk bedoelde natuurlijk vooral die kabelzooi, vooral bij de verlichting (en ook bij de speakers). Hoe je dat afwerkt is niet belangrijk, als je het maar afwerkt ;-)
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View Postmet die begroeiingen vallen de kabels nog meer op vind ik. zoals Geluid-en-licht.com al aangaf, werk best je kabels wet netter weg (parren bv zo draaien dat de aansluitingen van boven zitten, kan je ze netter wegwerken rond je t-bar.
verder zou ik nog wat meer symmetrie proberen brengen. Je zou het als volgt kunnen doen:
par - effectje - par | statief| groot effect - effectje - groot effect | statief| par - effectje- par
nog 1 laatste tip: probeer voor zo veel mogelijk zwarte kabels te gaan
Voor wat betreft de symmetrie, daar zijn we nog niet helemaal mee klaar. De parren dienen als basis en die proberen we zoveel mogelijk op gelijke afstanden te spreiden over de dubbele T. De Aggressor blijft een eenling, dus die moet naar het midden, de TriGems hangen ook symmetrisch. Uiteindelijk komt er nog een tweede ITA100 laser, die in master-slave modus met z'n broertje komt te hangen. In feite precies de opstelling die je beschrijft. Alleen de 'smokert' verstoort de symmetrie.
Onze kabels zijn voor 90% zwart, die enkele witte probeer ik zoveel mogelijk uit het zicht te houden.
Comment
-
Morgen weer samen met een vriend van ronny "Joost van der elst" naar Club Rex in Hilversum :)
gehoord bescherming gekocht paar dagen geleden en ik ben klaar :D
maandag zal ik wel wat foto's sturen :)
Comment
-
Originally posted by Mathias Van Rechem View Post[...] parren bv zo draaien dat de aansluitingen van boven zitten [...]
Als je conventioneel licht gebruikt en je hebt je aangewend om de aansluitingen boven te doen,
kun je nog een leuke verrassing krijgen als dat de hele avond aanstaat...
Just sayin'
Comment
-
Ik heb een geweldige avond gehad samen met Joost Van der elst (audio visueel) in club rex (Hilversum)
150-250 man in de zaal en rond de 300-400 man in de hele club :)
Image
Image
Tijdens het aansluiten van de Co2 shooters bleef joost zijn duim ergens achter haken en ging hij uit de kom D:
dus hij moest snel naar de EHBO. toen moest ik voor de lichten en de rookmachine zorgen :0 oftewel 1 knopje af en toe indrukken.
uiteindelijk terug uit de EHBO met gips om zijn hand.
verder had ik heel veel plezier samen met hem :) en ik heb heel wat gepraat met DJ's en ander organisatoren.
Hier zijn nog wat filmpjes. (ze trillen een beetje omdat ik door de harde bass zelf op en neer bewoog op de DJ Booth (zit ook al anti tril filter op)
Filmpje #1
Filmpje #2
Filmpje #3
Filmpje #4
Ik ga binnenkort na mijn 2 Examens een montage maken. Soort promo video met alleen het beste beeld materiaal. Ik heb iets van een half uur staan filmen met mijn camera.
Draaitafel was 3x de pioneer CDJ-2000 Nexus en de DJM-850
De mixer die ze in een kast hadden staan kon ik niet herkennen.
Dmx besturing was gedaan met Cuelux Pro en visual touch
Ze hadden 1 moving head staan waarvan ik niet weet welke.
En 4x.
in alle 4 de hoeken een Eurolite Audience Blinder.
en 2x een stroboscoop aan weerszijden van de zaal.
Hier en daar hadden ze nog wat parren en mini spots staan.
Verder had joost nog 2 Co2 jets meegenomen en een Magic FX CO2 en de Magic FX Confetti Gun met streamers die overal in het plafon bleven hangen XD
de speakers die ze hadden hangen vond ik alleen best wel raar. het waren een soort hoorn speaker dingen O.0Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Monday-26-05-2014, 20:18.
Comment
Comment