Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Daan

Het zijn 4 echte martin 101 movingheads
    De andere die je niet kende is de martin mac 250
    De stroboscopen zijn atomics.

Standaard draaien ze er met martin lightjockey maar als joost ( of ik of sommige andere ) er zijn word er nog wel eens cuelux pro gebruikt.

Er is helemaal geen djm 850 maar gewoon een djm 800

De mixer die je niet herkende ( waar jij zowat op gestaan moet hebben ) is uit me hoofd een midas.

De audio set is een function one set. Techniek is een beetje achterhaald maar nog steeds een erg vette set. Zeker als het zo zwaar is over bemeten voor de locatie.

Maaruh wat heeft dit met JOU drive-in show te maken want ik kan hier nog wel 100 foto's van locaties neer zetten waar ik geweest ben maar tja om er te kijken en dan foto's te plaatsen zie ik niet zo heel erg zitten. Misschien een idee om er je eigenste foto's te plaatsen zodat we ook daadwerkelijk kunnen oordelen over wat JIJ doet. Als joost dit hier wilde poosten denk ik dat hij meer dan verstandig en handig genoeg is om dat hier te doen.

Voor iemand die er dan zo dicht bij gestaan heeft heb je er wel erg weinig van gezien. Misschien minder je fantasie gebruiken en meer waarheid plaatsen?

Dan ook het album waar je foto's in staan. Je wil allemaal serieus overkomen als ja ik platenlabel goed bezig hier moet je wezen hier moet je zijn wij kunnen je plaat releasen. Geloof me als ik al wat wil releasen is dat zeer zeker niet bij jou. De uitstraling die je hier op het forum zelf je eigen aan meet ( dus met je reacties en posts ) twijfel ik zeer heel erg aan het serieus nemen van je platen label. Nogmaals. Alles wat je op het internet zet blijft op het internet en dat schijn je niet te beseffen, Dus al zou je het beter gaan doen met je platen label en zo dan nog kan iedereen zien wat jij in het verleden op internet gedaan hebt. Hier kan je dus ook je eigen potentiele klanten in de toekomst mee weg jagen. Maar goed dit is volgens mij niet de eerste keer dat iemand dat zegt. Leren doe je er volgens mij toch niet van.

@ Koen

Tja leuk een foto van een laser maar echt een totaal indruk krijg ik er niet van.
    Last edited by ronennieshow; Monday-26-05-2014, 17:51.

Comment

• @Daan en @Ronny

Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: vinden jij en (en vriend van jou begreep ik) Joost het goed dat al die foto's zomaar hierop worden gezet.
      Want er komen ook personen in beeld (bij die van koningsdag dacht ik) waar jullie ook gewoon opstaan. Spreek jij dat af Daan?
      Ik vraag het me even af hoor, want ik zou dat niet altijd willen. Zeker als je bedenkt dat alles op dit forum blijft staan, ook al zeg je je account op.

En laten we maar stoppen met de naam platenmaatschappij, dat is het dus duidelijk niet. No offense jongen, maar jij moet echt aan je geloofwaardigheid gaan werken.
      Als je Ayra al niet kan onderscheiden van Martins, je zegt veel theorie te kennen, ik vind het echt nergens terug. Je zit alles te verkondigen alsof je het zo goed weet.
      Neem nou die koelbox in de FC. Slaat helemaal nergens op, isolatiemateriaal, hoe kom je erop. Je roept maar wat, meer is het niet. Maar inderdaad je luistert gewoon niet.
      Met jongens als jij heb ik meestal het beste voor en die wil ik graag helpen, maar doe dan ook wat met het advies wat je krijgt. Niet zozeer mij maar ook van anderen.
      Je zegt te willen leren, je leert niets! Hoe vaak is deze les je al voorgedragen? Als je dat niet kan, dan zou ik toch echt afvragen wat je überhaupt nog op een forum als dit doet.

@Koen

Heb je meer foto's?

Comment

• Er is helemaal geen djm 850 maar gewoon een djm 800
        ja ik dacht me 800 te herinneren maar ik kon online aleen de 850 vinden.

De mixer die je niet herkende ( waar jij zowat op gestaan moet hebben ) is uit me hoofd een midas.
        stond in een kastje onder de tafel.

Dan ook het album waar je foto's in staan. Je wil allemaal serieus overkomen als ja ik platenlabel goed bezig hier moet je wezen hier moet je zijn wij kunnen je plaat releasen. Geloof me als ik al wat wil releasen is dat zeer zeker niet bij jou. De uitstraling die je hier op het forum zelf je eigen aan meet ( dus met je reacties en posts ) twijfel ik zeer heel erg aan het serieus nemen van je platen label. Nogmaals. Alles wat je op het internet zet blijft op het internet en dat schijn je niet te beseffen, Dus al zou je het beter gaan doen met je platen label en zo dan nog kan iedereen zien wat jij in het verleden op internet gedaan hebt. Hier kan je dus ook je eigen potentiele klanten in de toekomst mee weg jagen. Maar goed dit is volgens mij niet de eerste keer dat iemand dat zegt.
        ik waardeer dat je me waarschuwt voor dit soort dingen. ik weet vanmezelf ook wel dat ik nog niet echt een platenlabel ben. het begon een tijd geleden gewoon met een leuk idee maar het word steeds groter. ik kan me nu ook zelf een promoter ofzo gaan noemen maar dan moet ik als we echt een officele platenmaatschapij zijn alle namen enz weer terug veranderen..... en dat kan niet altijd met alles.

over mijn photobucket account. ik heb deze zo'n 4 jaar geleden aangemaakt. Hiervan worden nog steeds plaatjes gebruik door mensen hier en daar op de minecraft forum enz. verder kan ik het eigenlijk wel een beetje opschonen maar daar heb ik niet zo veel zit in :|

Leren doe je er volgens mij toch niet van.
        ik vind er al een aardige verbetering in zitten. sinds 2 weken geleden...

Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag: vinden jij en (en vriend van jou begreep ik) Joost het goed dat al die foto's zomaar hierop worden gezet.
        Want er komen ook personen in beeld (bij die van koningsdag dacht ik) waar jullie ook gewoon opstaan. Spreek jij dat af Daan?
        over die foto's met ronny heb ik later nog gevraagd of hij wilt dat ik ze eraf haal en daar heb ik geen reactie op terug gehad.

ik heb bij elke foto of filmpje van gisteren avond de mensen gevraagd of ik het mocht doen en daar kreeg ik toestemming voor. (op het grote publiek na)

Als je Ayra al niet kan onderscheiden van Martins,
        ik had een slecht visueel beeld van ze om ze te herkennen. dus toen ik ging kijken welke het waren zag ik dat die ayra er vroo mijn beeld heel erg op leken en dat ze heel populair waren nam ik aan dat het die waren. maar ik zij er ookbij dat ik het niet 100% wist.

Slaat helemaal nergens op, isolatiemateriaal, hoe kom je erop.
        hoe bedoel je? als we wat wilt koelen moet je het goed isoleren en een element in stoppen om het kouder te maken.
        thermos flessen koel boxen... ze zijn allemaal op ongeveer dezelfde manier gebouwd alleen is dat van hem een home made boxie

Comment

• @ Groninger.

Nee ik ben er niet blij mee en heb dat ook aangegeven.

Ik ben al zeg ik het zelf oud genoeg om zelf dingen hier op het forum te plaatsen als ik dat wil. Dat ze me zien is dan nog niet zo zeer het punt. Het gaat er mij meer om dat iemand anders voor mij dingen gaat vertellen en uitleggen. Klopt dat allemaal dan is er niets aan de hand ( ik werk wel vaker samen met andere ) maar als er dan ook nog eens een hoop niet van klopt en waar blijkt te zijn vraag ik me echt af waar Daan mee bezig is.

Ik heb al meerdere keren op een vrij nette en subtiele manier aangegeven dat hij gewoon voor zichzelf moet zorgen en zijn eigen dingen moet plaatsen en daar over vertellen. Als ik hier wat wil laten zien doe ik het zelf wel.

Helaas snapt Daan dit gewoon niet. Blijft zich zelf van alles en nog wat noemen wat hij zeer zeker niet is. Komt met reacties waarvan ik me af vraag waar hij mee bezig is. Als je niet eens kunt zien of iets een djm 800 of een djm 850 is ( wat er gewoon op staat ) vraag ik me eigen af of je dan wel wat moet poosten. Dat je een keer een foutje maakt en er ergens naast zit kan. Maar om dingen over een club te vertellen en dan allemaal dingen gaat roepen die niet waar zijn vraag ik me af of je goed bezig bent. Ik zou als club eigenaar ( of hobby licht en geluids bedrijf ) niet blij zijn met iemand als Daan. Sterker nog door dit soort fratsen zal ik hem dus ook niet eens meer mee vragen. Ik zit niet te wachten op een pannenkoek die van alles roept ( positief of negatief ) wat niet klopt. Mensen komen uiteindelijk wel bij mij aan van hey ik heb gehoord / gelezen / gezien dat jij ........ Dan snap je het gewoon niet. Dus tja dat was mijn fout om hem uit te nodigen. 1 Die ik niet nog een keer maak. 1x moet hij zich wat schamen. Trap ik er nog een keer in moet ik me schamen. Iedereen is bij mij welkom en krijgt een eerlijke kans maar als ik het verschillende keren aan heb gegeven dat ik er niet echt blij mee ben en je snapt het gewoon niet en je gaat als maar door en door en door en door na advies en advies dan is het gewoon klaar voor mij. Jammer joh.

Daan spreekt hier niets over af en er word gewoon nergens bij over na gedacht. Jammer en helaas. Er zijn genoeg andere jongens die ik via dit forum ken en waar ik wel mee te maken wil hebben. Die snappen het wel. Of leren het in ieder geval. Daar wil ik graag mijn kennis, ervaring en wat dan ook mee delen.

Naar mijn idee loopt hij te zwaaien met de veren van een ander. Daar heb ik een enorme hekel aan. Doet zich voor als dingen die hij zeer zeker niet is. Weet nog niet bijna wat hij net doet alsof hij wel denkt te weten. Heb hem hier al hele vele keren op aan gesproken en op geregaeerd maar ook hierop geen enkele vooruitgang. Zoals de andere waar ik mee werk. Jammer joh.

@ Daan

Dat een djm 800 niet meer gemaakt word wil niet zeggen dat deze niet meer gebruikt word. Sterker nog ik denk dat er 100de nog gewoon overal gebruikt worden.

De Midas staat ( als ik me niet vergis al weer even geleden ) gewoon rechts onder het scherm van de licht pc. Kan je gewoon door een deurtje, raampje zien. Als je weet dat er 1 staat dan hoef ik hem niet lang te zien om de meeste standaard mixers ( wat een midas toch wel een beetje is ) te herkennen.

De foto's staan in JOU lijst en worden dus met JOU gelinkt van hey dit doet die jongen daar liggen zijn interesses.

Enne steeds drukker? Wat is je laatste release dan? Wat heb je op de markt gezet? Het enigste waar ik naar toe gelinkt word is reclame en nog meer reclame.
          Welke namen promoot je dan? Wie zit er onder je label? Ik kan namelijk helemaal totaal geen enkele release vinden. Als je dan een promoter en platen chef bent ben je wel een erg slechte dat je na al deze tijd ( toch al weer even ) niet eens iets aan te bieden hebt op je label. Laat het dan offline. Via soundcloud kom ik bij een alex leader uit maar dan kan ik op geen enkele manier weer terug komen op random style records. Kijk ik bij division die je op soundcloud aangeeft via jou te zouden moeten lopen kom ik bij division music uit wat ook weer niet terug te linken is naar jou.

Maar goed dan terug on topic.

Ik ben wel erg benieuwd naar die show van oud en nieuw ( al is het even geleden )

Verder nog een iets van aftermovie gevonden. Het is natuurlijk niet hoe ik hem gemaakt zou hebben maar mijn interesse zal dan ook meer bij de lampjes en de show geweest zijn dan dat ik echt de zatte mensen aan het bekijken was.
          Last edited by ronennieshow; Monday-26-05-2014, 20:47.

Comment

• jullie Nederlanders hebben soms toch echt wel voldoende aan wat bier om er een knotsgek feestje van te maken :p (tjah, bij ons Belgen drinken we in meer dan 50% van de gevallen bier om er van te genieten, maar niet op die manier ;) ). Maar goed, Ronny, wat stond daar onderaan die linker truss op het podium? (te zien op 9seconden) Toch geen laser mag ik hopen?

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
              jullie Nederlanders hebben soms toch echt wel voldoende aan wat bier om er een knotsgek feestje van te maken :p (tjah, bij ons Belgen drinken we in meer dan 50% van de gevallen bier om er van te genieten, maar niet op die manier ;) ). Maar goed, Ronny, wat stond daar onderaan die linker truss op het podium? (te zien op 9seconden) Toch geen laser mag ik hopen?
              rookmachine/hazer

Comment

• @ Ronny

Ik herken de situatie. En vind het jammer dat zo'n jongen er niks mee doet.
                Ik heb even op je site gekeken, leuk bedrijfje om als beginnende jongen te mogen rondlopen.
                Hier in het Noorden krijgen niet veel de kans, aangezien er heel veel zijn die willen.
                Ikzelf heb dat geluk vroeger ook gehad, vanaf mijn 12de tot mijn 18e/19e mogen meelopen bij een (theater)belichtingsbedrijf.
                Vanaf een jaar of 16 back-up technicus voor een plaatselijk theatertje en daar leer je zoveel van. Dus ook ik wil die jongens een kans bieden,
                jammer dat sommige hem dan helemaal verprutsen.

@ Daan

Het feit dat jij nog steeds in Ronny's naam reageert, zelfs nu hij dit verhaal net heeft gepost doe je toch niet. Kom op man. Doe er eens wat mee.
                Ik heb je al, en zo lang scroll ik hier nog niet rond, zo vaak gecorrigeerd op punten die gewone pure basiskennis zijn en je blijft maar doorgaan.
                Mathias stelt gericht een vraag aan Ronny, en nog steeds antwoord jij voor hem. Ik ben nooit echt heel fel op een forum.
                Rick sorry, maar Daan je moet je echt gaan schamen. Ik heb ook genoeg jongens zoals jij gehad die een dagje met mij mee wilden lopen,
                en zelfs al is mijn lichtbedrijfje puur en puur hobby ik zou je met zo'n houding niet mee willen. Ga a.u.b. eens leren en nee, ik zie geen vooruitgang
                in de laatste 2 weken. Sterker nog, ik zie het alleen maar erger worden. Hoe harder het hier wordt geroepen, hoe minder je er wat van aan trekt.

En kom op, Ayra's in een club? Denk even na.

Comment

• Originally posted by Groninger View Post
                  @ Ronny

Ik herken de situatie. En vind het jammer dat zo'n jongen er niks mee doet.
                  Ik heb even op je site gekeken, leuk bedrijfje om als beginnende jongen te mogen rondlopen.
                  Hier in het Noorden krijgen niet veel de kans, aangezien er heel veel zijn die willen.
                  Ikzelf heb dat geluk vroeger ook gehad, vanaf mijn 12de tot mijn 18e/19e mogen meelopen bij een (theater)belichtingsbedrijf.
                  Vanaf een jaar of 16 back-up technicus voor een plaatselijk theatertje en daar leer je zoveel van. Dus ook ik wil die jongens een kans bieden,
                  jammer dat sommige hem dan helemaal verprutsen.

@ Daan

Het feit dat jij nog steeds in Ronny's naam reageert, zelfs nu hij dit verhaal net heeft gepost doe je toch niet. Kom op man. Doe er eens wat mee.
                  Ik heb je al, en zo lang scroll ik hier nog niet rond, zo vaak gecorrigeerd op punten die gewone pure basiskennis zijn en je blijft maar doorgaan.
                  Mathias stelt gericht een vraag aan Ronny, en nog steeds antwoord jij voor hem. Ik ben nooit echt heel fel op een forum.
                  Rick sorry, maar Daan je moet je echt gaan schamen. Ik heb ook genoeg jongens zoals jij gehad die een dagje met mij mee wilden lopen,
                  en zelfs al is mijn lichtbedrijfje puur en puur hobby ik zou je met zo'n houding niet mee willen. Ga a.u.b. eens leren en nee, ik zie geen vooruitgang
                  in de laatste 2 weken. Sterker nog, ik zie het alleen maar erger worden. Hoe harder het hier wordt geroepen, hoe minder je er wat van aan trekt.

En kom op, Ayra's in een club? Denk even na.
                  owh sorry hoor dat ik het nu pas begrijp wat jullie bedoelen.
                  praat voor jezelf

Comment

• Originally posted by (Daan)RandomStyleRecords View Post
                    owh sorry hoor dat ik het nu pas begrijp wat jullie bedoelen.
                    Ik hoop het. Ik heb je er al een paar keer vriendelijk op aangesproken en ook anderen beginnen zich behoorlijk aan je te ergeren. Dat moet niet de bedoeling zijn van een forum en dat heb je helemaal zelf in de hand. Zelf zijn we ook allemaal met 0 kennis ergens begonnen, maar dat hoeft niet te betekenen dat je álles wat je weet (of denkt te weten) persé hier moet delen. Soms is het beter om toeschouwer te zijn en alleen een oplossing voor jezelf te bedenken en te kijken of die overeenkomt met de oplossing die anderen aandragen. Minder posten en wat meer nadenken over de manier waarop je nu je posts plaatst lijkt me verstandig.

Het is echt geen wedstrijd wie de meeste berichten kan plaatsen (want die heb ik al, dus is geen sport aan) en het gaat er ook echt niet om wie als eerste een oplossing heeft geplaatst. Nee, we zijn hier met z'n allen om de juiste kennis te delen en antwoord te geven op bepaalde vragen. En blijkt keer op keer dat jij het bij het verkeerde eind hebt, dan gaat je geloofwaardigheid hard achteruit.

Het is niet dat we je willen wegjagen, maar het is wel zo dat we willen voorkomen dat jij verkeerde adviezen geeft of laat blijken dat je er toch minder vanaf weet dan je wellicht zelf denkt. En je kunt ook als beginner niet alles weten (zelfs ik weet niet alles), maar zorg dan wel dat je je post-aantallen dan drastisch vermindert en meer gaat lezen dan zelf gaat posten. Alleen dan kun je de juiste kennis opdoen.

Dat jij aangeeft dat het beter gaat dan 2 weken geleden, ik vind van niet. Het is niet verboden om je ergens in een discussie te mengen, maar je reacties zijn vaak zonder doeltreffende inhoud en in veel gevallen niet volledig waar (klok en klepel verhaal).

Doe hier alsjeblieft iets mee en zorg dat je geloofwaardigheid uiteindelijk weer op het juiste pad belandt. Je hoort nu van diverse kanten wat er wel en niet goed is aan je postgedrag op dit moment, zorg er voor dat je dat verbetert.

Terug ontopic, verdere opmerkingen/vragen per PM.

Comment

• @ Mathias

Dat is een Jem hz 2500 hazer.

De lasers hingen zowel links als recht achter ( en net wat hoger ) de spiegelbollen. In het midden hing er ook nog een rgb laser in de truss. In dit topic een paar pagina's terug staat er ook een filmpje van de lasers.

Comment

• Tegenwoordig is mijn hobbie geworden: Drive in shows bekijken bij dit topic, en ondertussen wat nummers aan elkaar mixen x)

Comment

• Hebben jullie nog tips voor me?
                          Attached Files

Comment

• Opzich weinig mis mee.

Jammer dat de schanieren van je meubel aan de buitenkant zitten en nu nogal opvallen. Maar verder weinig mis mee.
                            Verder lijkt het alsof je meubel niet midden voor je lichtbrug staat maar dit kan ook optisch bedrog zijn doordat de foto wat schuin genomen is.

Klein puntje maar dat kan net de chase zijn geweest van je lichtshow. Je hebt links blauw en groen en dan de rechter helft van de parren die zijn blauw en rood. Dan ben ik meer van het synchroon dat beide kanten het zelfde zijn. Maar dat is meer mijn persoonlijke voorkeur.

Voor de rest is het in mijn ogen netjes en strak afgewerkt.

Comment

• Luuk, het lijkt alsof in je rechter speakerstack een afwijkende sub onderop staat, die dan ook nog eens kleiner lijkt dan de sub erbovenop. Licht eens toe? Of zie ik het verkeerd?

Comment

• Denk meer dat dat het logo is wat ontbreekt.
                                Wat mij meer opvalt is de hoogte van de top, volgens mij staat die niet op 2,5 meter en staat die tegen de menigte in plaats van over de menigte te schreeuwen.

Mijn idee, subs op de grond en toppen op een statief of tussenstaaf of on the fly

Comment

Working...
                                X