Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ondertussen is het allemaal al wel weer even geleden dat er hier wat nieuw materiaal geplaatst is.

Openingsbal van de versleten gaskabel.

Esbeekse lichtjestocht ( mtb tocht met een afterbike )

Prins receptie ergens nog voor de carnaval

Uiteraard nog een hoop andere klusjes ondertussen gedaan maar dit is wat ik zo snel nog wat van terug kon vinden.

Comment

• Ziet er goed uit Ronnie, maar dat meubeltje heeft echt een opknapbeurt nodig... zo'n zwaar beschadigd meubel doet naar mijn mening toch wat afbreuk aan de rest van de show. Maar misschien viel het vanuit de zaal niet zo op als op de foto's.

Comment

• Ja klopt inderdaad dat het nieuwe van ons meubel er wel vanaf is en dat het hier en daar wel een beschadiging heeft.
        Ik ben ookal wel weer bezig met een nieuw en ander meubel. Punt is alleen het werkt nog en het gaat nog en je weet hoe het gaat, dan blijft het weer hangen. Daarnaast zijn de kosten voor me nieuwe ontwerp ook nogal aan de erg hoge kant. Dus echt gemotiveerd word ik daar ook niet door.

Gelukkig was het in de werkelijkheid wel een stukje minder opvallend maar je kon het nog wel zien.

Comment

• Hey Ronny,

sorry voor de vraag maar zijn dat de adj beam led mh

mvg Gino

Comment

• Klopt de movingheads zijn de inno beam led

De scanners zijn de victory en de led parren de sls 7 van eurolite

Comment

• Vorig weekend trekker trek heukelom gehad.
              Natuurlijk was er ook een feesttent waar wij voor het licht en geluid gezorgd hebben

Dus hier een filmpje

Comment

• Maar weer de gene die er weer een keer leven in blaast in dit topic.
                Afgelopen zaterdag weer een feestje gedaan.

Ondanks dat het wat kouder was ( ja een buiten feestje ) moet ik zeggen dat het toch wel een erg leuke avond was.
                Last edited by ronennieshow; Sunday-31-05-2015, 19:30.

Comment

• @ronennieshow: Welke liften / statieven / wind-ups gebruik je om bijv, je truss carré omhoog te brengen / op te bouwen?

Bij voorbaat dank voor je reactie.

Comment

• Ondertussen al wel weer een heleboel klusjes gedaan. Hier een kleine selectie van de foto's en filmpjes.

Disco classic feestje

Evenementje in de buurt

En een examenfeestje.

Last edited by ronennieshow; Monday-07-09-2015, 21:24.

Comment

Working...
                    X