Patrick, heb je ook nog foto`s van de dj booth zeg maar, ik zie alleen maar lampjes en feestende mensen!! Ben wel benieuwd naar je draai opstelling.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
31 Maart weer een feestje gehad, wedrom in Kattendijke voor zelfde opdrachtgever. In no-time show opgebouwd : 15 minuten incl. lossen met 2 man. Verder had ik Dj Boll (bekend van de Dj contest) uitgenodigd om voor mij de avond te vullen met muziek, was zeer gezellig :D . Verder praatte ik maar de avond aan elkaar uit verveling.
Show opstelling
Speciaal voor jochanan enkele foto's van de 'dj booth' :lol:
1, 2, 3,
Sfeer 1
Sfeer 2
Sfeer 3
Sfeer 4
Sfeer 5
Sfeer 6
Meer meer meer.
Comment
-
Schoolfeest gegeven in Zoetermeer.
(heb de foto's zelf nog niet allemaal bekeken:
overzicht
laser
Mooi lichtshot
Mooi lichtshot 2
EFX 700 + parren
Wat stond er:
Standaard discobar
9,8 Kw geluid
4 x Martin SCX 600
1 x Martin EFX 700
12 x par 56
1 x 100 mw Spookie Blue
1 x 1500 watt geni strobo
1 x Martin pro 2000
Comment
-
Deze discobar is eigenlijk voor bruiloften, maar gezien het budget van de school hebben we deze set genomen. Voor scholen gebruiken we eigenlijk 2 x CDJ 1000 & DJM 600 & Laptop. (Alleen als de school DJ's regeld)
De set bestaat uit het volgende:
Totaal (DJ kant)
Totaal (zaal kant)
1 unit (ingeklapt)
1 unit (zaal kant)
mengtafel unit
Computer unit
Licht Unit
Oude TL verlichting
Nieuwe Led verlichting
De foto's zijn bijna een jaar oud.
Unit zijn geverfd, aansluitingen zijn naar onderaan de kist verhuist, 1 nieuwe unit met meer cd's, Licht unit heeft andere lichttafels, tl licht boven cd bak is vervangen door zwanenhals.
De led verlichting die je ziet is van Schnips Schnaps en is absoluut slecht, de DMX output houdt na een paar optredens gewoon op. Deze led verlichting wordt vervangen door Admiral met externe dimmers.
Comment
-
Dit dj meubel ziet er al goed uit. Lekker compact en netjes afgewerkt. Helemaal handgemaakt of laten maken? Wel jammer dat je de boel heb moeten verven en niet gewoon plaat met hpl toplaag heb gepakt, of begrijp ik het nu verkeerd.
Verder nette lichtshow met een twee mooie centereffects als de efx en je laser. Klasse. Hangt het geheel aan een lichtbrug, want dat kan ik slecht zien.
Comment
-
De keuze voor gewoon hout is dat je het mooier kunt afwerken dan het flightcase materiaal, nadeel is wel dat je na elk optreden er even een roller overheen moet halen.
De lichtbrug bestaat uit 2 VMB statieven met 10 meter truss ertussen.
Ik ben zelf niet echt tevreden over de discobar.
Wellicht gaan we hem vervangen in de zomer
Comment
-
haha
als ik zoveel drive-in show feesten zou hebben, neem ik er personeel voor aan :wink:
Je hebt inderdaad gelijk, we moeten te voorzichtig zijn met de kisten (heeft ook zijn voordelen) Tijdens vervoer gaat er altijd een verhuisdoek overheen om hem te beschermen.
We willen altijd proberen een speciale discobar/show te hebben en proberen dit te doen met verschillende dingen. We waren de 1 van de eerste met een betaalbare laser, 1 van de eerste met ledverlichting in de discobar, 1 van de eerste met gratis breeklichtjes op schoolfeesten etc. etc.
Zo onthouden mensen je. Jammer dat de beurs niets nieuws hebben. Nu moeten we zelf weer wat gaan bedenken :cry:
Comment
-
Hier wat foto,s van het feest op 1 April het zijn er helaas super weinig omdat me ouders de fotocamera mee op vakantie hadden genomen dus moest met me mobiel aan de gang waar vervolgens de batterij leeg van was.
Wel komt er nog een filmpje!!
En waarschijnlijk komen er beelden op rnn7 want die waren aan het filmen.
Klik!
Klik!
Klik!
Klik!
Klik!
Comment
-
Zondag weer een (verassings-) verjaardagsfeestje gedaan.
Het was een feest voor een 50-tal man. Deze keer hadden we ruimte zat (heel leuk dus)!
Foto's:
Foto 1
DJ & LJ Booth
Foto 3
Parren & Scans Kerel die je ziet is collega.
Strip Act
Taart En Broodjes :P
Rest Van De Foto's
Apparatuurlijstje:
Geluid:
2x Dap K-115 (speakers)
The T.Amp TA2400 (versterker)
Numark CDN-35 (cd-speler)
Ecler Mac-40 (mixer)
Technics RP-DH1200 (hoofdtelefoon)
Licht:
8x Par 56 op DMX barren
2x The Winner Scans
Tomahawk
Eurolite Scene Setter
Showtec Scanmaster 2 MKII
Switchpack-Dingie
Rest:
Kabels
Statieven
Reden dat de scans op de T4's staan is omdat er geen plaats was voor truss (in de hoogte), op sommige foto's zie je dat er 2 barren hangen voor het gewone licht. Hier Bijv.
Comment
-
Ziet er erg leuk uit! Volgende keer misschien je sluitertijd op je camera iets hoger zetten dan zijn je beelden neit zo bewogen. Verder had ik die dingen naast je scanner achterwegen gelaten.
Edit: Nog een kleine tip nadat je klaar bent met opbouwen altijd nog even kijken naar je overzicht want je parren staan net niet evenhoog. Maar is maar een kleinigheidje
Comment
Comment