Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jeeej karaoke! Echt iets wat ik super gezellig vind, beetje meezingen wat maakt het uit niemand die kan zingen :lol: ! Ik heb een hele lijst met verbeteringen opgesteld met me mensen, zo ging het opbouwen veel te langzaam, vond ik de show er niet strak genoeg uitzien, en nog wat kleine dingetjes. Alla het was de eerste karaoke show uit eindelijk en toch zeer geslaagd! (al kon het hier en daar wat beter). Opdrachtgever, publiek heeel erg te vrede, was super gezellig (en daar ging het om) al met tal toch met een goed gevoel naar huis ;)

Veel gezongen, voornamelijk de kids.

Nouja, foto's zeggen meer dan 1000 woorden.

- De techniek
    - De show
    - De presentatie
    - Een karaoke act
    - Nog een act
    - Met zijn alle!
    - De jan smitjes in een uitverkochte zaal in Kats :lol:
    - En meezingen mag zelfs uit de zaal ;)
    - Wat gezelligheid met dansen
    - Ook voor de jeugd
    - Gek doen

Nouja ik kan zo nog wel ff doorgaan. Wil je meer klik je maar HIER!

Opmerkingen zijn welkom!

Comment

• Laten we dan ook nog maar wat foto's van een bruiloft op 11 mei hier posten? Jaa hoor 11 mei was onze 1e bruiloft dit jaar, gezellig alleen veel irritante kids die alleen maar mee willen zingen op de meeste ongeschikte nummers voor een bruiloft.

Zullen we maar foto's kijken?
      Speelgoed
      De Show
      Zing met mee mee...
      Kids disco
      Als je goed kijkt zie je dat hier de tent staat te jumpen :O
      Feest I
      Feest II
      Feest III
      Feesten doen we met z'n alle, ook het barpersoneel :lol:
      Van voor, naar achter, van links naar rechts...
      Deze zullen terug mogen kijken op een hele mooie dag

Alle 112 liefdes foto's

Zelf kijk ik terug op een show die netjes was, eerst een publiek wat moeilijk op de vloer te krijgen was (heeft ook te maken dat we om 19:00u al moesten spelen) en wat tegen alle verwachtingen zo gezellig was dat het uit liep :D

Opmerkingen, tips? Ik hoor het graag!

Comment

• Heeft patrick het de laatste tijden zo druk met shows of heeft iedereen het zo druk dat ze hun foto`s niet meer kunnen posten. Ik ben weleens benieuwd hoe die apparatuur die we verkopen nou echt wordt ingezet??

p.s. links naar je eigen website waar foto`s staan is goed voor je ranking bij alle zoekmachines!! Dus het levert ook nog wat op.

Comment

• De maand mei is is hier nogal rustig, maar juni zit praktisch vol (voor mijn doen dan :))
          Heb van een feestje van 28 april nog 2 foto's, net van de opstelling, zal ik wel hosten en posten.
          Reden dat er amper foto's van dat feest waren kwam doordat er maar 12 mensen van de 35 aanwezig waren.. Degenen die wel kwamen gingen aan een tafeltje zitten en soms eens dansen, het was meer achtergrondmuziek en sfeerlicht geworden.

Comment

• nou zal ik dan ook maar weer eens!

vrijdag de 11e klassenfeestje gehad van een groep 8 hier in de buurt;

licht/geluids apparatuur
            show
            show nog een keer
            dj team (ik rechts)
            en er werd gejumpt
            wazige groepsfoto, ja het thema was inderdaag Rood!

Apparatuurlijstje;
            Geluid
            2 x pioneer cdj 200
            1 x denon dn x1500s
            2 x boxen op statief
            Licht
            Sturing; scanmaster, rookmachine timer:P en de dmx 400
            4 x Jb dynamo
            1 x fourbar
            1 x de nieuwe antari z1200

en alle kabels, kisten, cd's en dergelijke.
            meer

Comment

• Als ik jou was zou ik alleen nog even je CDJ 200's en je Denon mixer in een kistje bouwen. Straalt net dat beetje extra uit.

Verder vroeg ik me af hoe je CDJ 200's bevalen, en waarom je hiervoor heb gekozen (en niet bijv. voor de CDJ 800)

Comment

• haha.. ik probeer me neef ook om te praten om eens kistjes te kopen!

cdj 200's geen idee.. licht is van mij.. geluid allemaal van me neef

hij had niet voor de cdj 100 gekozen omdat die iets minder uitstraalt..
                de 200 past goed bij zijn mixer en viel binnen zijn budget.. ook heeft de 200 wat effectjes

verder nog opmerkingen?

Comment

• Heb je par 56 zoja dan komen die dynamo scans er toch nog goed doorheen

Comment

• ja..
                    heb wel 56 long
                    de parretjes waren op dat moment denk gedimt

Comment

• Foto's van 28 april, privéfeestje in kerkcentrum te Hoek, alleen opstellingsfoto's:
                      Opstelling 1
                      Opstelling 2
                      Één van de standaardshows die nog niet geboekt was.
                      2x 300 watt voor 't geluid mee.
                      Qua licht:
                      2x Aztek DJ Robo
                      1x T4 met par56 short black
                      Duratruss-systeem met windups
                      Bediening door Lite4 en Koollight DC-1216

En nog een filmpje voor de liefhebbers van 21 april, privéfeest Buurthuis Hoek, even snel gemaakt en redelijk slechte kwaliteit (VGA camera op mobieltje...), maarja:
                      Polonaisetje dan maar?

Comment

• Strakke show ..

Comment

• ziet er netjes uit!
                          maar was het niet een beetje weinig licht?

Comment

• Heb je het over de foto's of over het filmpje?

Comment

• foto's

Comment

• Valt toch best mee? Waarschijnlijk heb je die indruk omdat het toen een uur of... 6 's avonds was, toen scheen de zon nog volop. Toen het eenmaal donker was waren de lichtbundels goed te zien.
                                En er zou slechts 35 man komen (waarvan er maar 12 op zouden komen dagen..).

Comment

Working...
                                X