Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Wat betreft ruimte, viel best mee. Was een compact zaaltje, maar er was inderdaad wat ruimte teveel voor 35 man. Een stuk afgezet met tafels om het wat knusser te maken.
Wat betreft budget maakte het volgens mij niet veel uit, het was de kapster die m'n opdrachtgeefster was, en die zei dat ze al 150 euro moest neertellen voor 't zaaltje... Best zonde als er dan maar 12 man op komt dagen. En dan ons er nog bij, drinken en 'n hapje... reken maar uit... ze kon met de helft van de drank terug naar huis... :roll:
Best jammer als zoiets gebeurt, maarja, we hebben ons zoveel mogelijk aan de situatie aangepast en voor wat achtergrondmuziek en sfeerlicht gezorgd, zodat men gewoon kon praten en eventjes een dansje kon wagen.
2 vincent, denk je om je eigen rug. Ik zie jullie zo ontzettend gebogen staan. Ja een kistjes is inderdaad wel een uitkomst. Kijk eens naar de Prodjuser cdj 14
2 rick, nette opstelling compact maar toch netjes symetrisch.
2 vincent, denk je om je eigen rug. Ik zie jullie zo ontzettend gebogen staan. Ja een kistjes is inderdaad wel een uitkomst. Kijk eens naar de Prodjuser cdj 14
2 rick, nette opstelling compact maar toch netjes symetrisch.
Ja, daniel (mijn colega) had jullie er al over gemaild..
Hij was inderdaad van plan zo'n soort kist te gaan bestellen.
onthoud ook dat ik niet met de rugklachten wegloop maar dat mijn neef dat zal zijn.. ik ben meer de "licht man" dus ik ga niet over cases van cd spelers, versterkers enzovoort.
ik ben een grote voorstander van cases maar daniel nog niet helemaal..
Ër staat trouwens ook een fout in de omschrijving.. tenzij de Numark Axsisi een nieuw product is?
Nee heb nog steeds de reloop.. maar die was helaas kapot gister dus hadden we snel een apollo gehuurt.. en ja een laptopje erbij etc :lol:
Een tijd niets van me gezien.. Dit klopt ik was wel volop aan het draaien maar foto,s waren er niet of kon k niet aan komen zoals 1 april.. die fotograaf is te gierig om ze te geven aan me echt triest...
Mooi dat je het zo druk hebt dat je geeneens foto's online kan plaatsen..
Heb je nog meerdere foto's van dat feestje? je ziet daar alleen wazige fotos van mensen.. niet echt de geluids/lichtset (waar het hier uiteindelijk om gaat op een licht en geluids forum)
en een apparatuurlijstje is ook wel leuk?
Ik kan het niet laten om mijn enigste foto van gister met jullie te delen ;).
Gister (1 juni) bruiloft, naar mijn mening was alles op en top wat betreft geluid/muziek/licht, moet ook want het is een bruiloft. Helemaal tevrede over wat 'ik' heb afgeleverd, super positieve reactie's gehad en een dikke fooi :D. Publiek ging non-stop uit z'n dak, nouja ik heb in ieder geval lekker geslapen.
Ja en het was maar een kleine show: Show opstelling
Mochten jammer genoeg verder geen party pic's worden gemaakt
Comment