Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ook ik kan terugkijken op een geslaagde bruiloft. :)
    Indonesisch/Hollandse bruiloft, ik werd gevraagd om voor een beetje indonesische muziek te zorgen, gelukkig had ik drie maanden de tijd om het een en ander te verzamelen.
    Het begon al goed toen ik nog maar net binnenkwam, de kleine spuugde de bruidegom al meteen onder, die konden dus allebei om schone kleren rijden. :lol:
    Al met al een geslaagd feest, zoals de foto's getuigen:
    Opstelling
    Openingsdansje
    Size doesn't matter!
    Jumpen? Okee dan.
    Dansje
    Drie keer raden welk liedje dit was...
    Polonaise
    Het kleine café aan de haven
    Meer? Klik

Comment

• hmm vind je discobar niet echt mooi eruit zien zo met dat telefoon nummer etc.. dan snap k niet waarom er een statief met 1 lichteffect staat.?

Voor de rest was het volgens mij wel gezellig..

Comment

• Discobar gaat na zomer de deur uit... heb niet veel zin om d'r nog iets aan te doen eigenlijk.
        En dat ene lichteffect heb ik aan dat statief gehangen omdat deze nogal zwaar is. (Showtec Aquatic)

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
          niet er netjes verzorgd uit. Waarom had je er voor gekozen om de parren niet hoger te zetten? Zo te zien zijn het Tripod's deze kunnen hoger.
          niet=ziet ?

Ik vind het een goede vraag waarom die statief vrij 'laag' stond, het was op de avond op zich te doen, als ik nu zo terug kijk op de foto denk ik inderdaad mocht wel paar tikkies hoger. zijn trouwens deze statiefjes

Gister (2 juni) mochten er 3 shows op pad, 1 ervan was ik niet met meegeweest hoop de foto's spoedig te mogen ontvangen.
          Maar van de andere, kan ik niet laten om ze te delen.

Verjaardag nr. 1, mochten wij sfeervol de (achtergrond)muziek verzorgen, dat was volgens vrijwel iedereen heel aardig gelukt. Beheerdster van de locatie was zeer geintresseerd in wat wij eventueel zouden kunnen leveren, mogelijke 'samenwerking' zit er dik in :)

01
          02
          03
          04
          05

Verjaardag nr. 2 Er werd er een maarliefst 50 jaar, ofterwijl wat er op een spandoek stond "Kiek kiek JOHAN voe d'n elft antiek". Leuk tijd voor een feest. foto's beetje mislukt jammer genoeg.

01
          02
          03
          04
          05
          06

Comment

• Ik stond gisteren met een kleine show in Kats, waar een tuinfeest in en om de kerk werd gevierd.
            Klein dorpje, vrijwel alle dorpsfiguurtjes aanwezig, wel gezellig.
            Foto's:
            Opstelling
            Donker
            En de rest van de foto's hier te vinden.

Comment

• Originally posted by Citybeatz
              Originally posted by J.S. Coolen
              niet er netjes verzorgd uit. Waarom had je er voor gekozen om de parren niet hoger te zetten? Zo te zien zijn het Tripod's deze kunnen hoger.
              niet=ziet ?

Ik vind het een goede vraag waarom die statief vrij 'laag' stond, het was op de avond op zich te doen, als ik nu zo terug kijk op de foto denk ik inderdaad mocht wel paar tikkies hoger. zijn trouwens deze statiefjes

Gister (2 juni) mochten er 3 shows op pad, 1 ervan was ik niet met meegeweest hoop de foto's spoedig te mogen ontvangen.
              Maar van de andere, kan ik niet laten om ze te delen.

Verjaardag nr. 1, mochten wij sfeervol de (achtergrond)muziek verzorgen, dat was volgens vrijwel iedereen heel aardig gelukt. Beheerdster van de locatie was zeer geintresseerd in wat wij eventueel zouden kunnen leveren, mogelijke 'samenwerking' zit er dik in :)

01
              02
              03
              04
              05

Verjaardag nr. 2 Er werd er een maarliefst 50 jaar, ofterwijl wat er op een spandoek stond "Kiek kiek JOHAN voe d'n elft antiek". Leuk tijd voor een feest. foto's beetje mislukt jammer genoeg.

01
              02
              03
              04
              05
              06
              ik zie dat je zelfde kistjes gebruikte bij beide bovenstaande shows, was de ene dus 's middags en andere 's avonds?

Comment

• Originally posted by Vincent
                Met de andere 2 dus wel ;) En een persoon in 2en splitsen gaat niet, dus ik neem dan aan dat t op andere tijden was.

Comment

• De ene was 's middags de twee tergelijker tijd 's avonds uiteraard was de 'derde' show uitgevoerd door collega's. :lol:

Iemand nog commentaar (goed onderbouwd) wat beter kan?

Comment

• Originally posted by NBeat
                    Originally posted by Vincent
                    Met de andere 2 dus wel ;) En een persoon in 2en splitsen gaat niet, dus ik neem dan aan dat t op andere tijden was.
                    het kon toch dat hij bij beiden de helft van de tijd was..

nee citybeatz, het ziet er allemaal top uit niks op aan te merken!!

Comment

• vanwaar de keus om de lichtstatieven niet naast je te zetten? Evenwicht in je show is een heel belangerijk punt

Comment

• Ik had liever ook voor het podium (of erop) gestaan, maar ze moesten dat podium nog gebruiken voor enkele acts. Ik ben de moeilijkste niet en pas me wel aan. Lichtstatieven hadden daar naar mijn mening de meest logische positie die mogelijk was. Als ik ze naast de tafel zou zetten krijg je naar mijn mening helemaal geen evenwicht of sematrie (die vrijwel onmogelijk is/was).

Als je daar anders over denkt verneem ik dat graag, indien mogelijk waar zou jij ze dan zetten?

Originally posted by Vincent
                        het kon toch dat hij bij beiden de helft van de tijd was..

nee citybeatz, het ziet er allemaal top uit niks op aan te merken!!
                        Nee, zoals ik al had gepost gelukkig de ene 's middags en de andere 's avonds. Vooraf gaand wel een planning gemaakt met een ruime spelling die ook hard nodig was. Op weg naar de andere klus waren we dan wel genoodzaakt om verplicht een vette hap te nemen bij de grote gele M :lol: of we dat erg vonden...

Dank voor compliment,

Groetjes

Comment

• Nog comments of dingen die beter kunnen op mijn foto's?

Comment

• je statiefje kon onder wel wat breder uit staan?
                            en ik zie maar 1 box klopt dat?

zelf vind ik die rode discobar ook niet super.. zou je hem niet zwart kunnen spuiten en je site erop zetten ipv telefoon nummer?

Comment

• Hier dit weekend ook een feestje gehad..
                              ditmaal van dan A1 van de voetbalvereniging hier in het dorp.
                              er was dus zeer veel alcohol aanwezig:P

Geluids apparatuur(ditmaal in kist) en lichtsturing
                              Show 1
                              Show 2
                              Show 3
                              En er werd vvolop meegezongen
                              Meer

Apparatuurlijstje;
                              Geluid
                              2 x pioneer cdj 200
                              1 x denon dn x1500s
                              2 x boxen op statief
                              Licht
                              Sturing;JB dmx 400
                              2 x JB Winner
                              1 x fourbar
                              1 x antari z1200

en alle kabels, kisten, cd's en dergelijke.

Comment

• We hadden ons eerst compact opgesteld omdat men zo'n 100 man verwachtte. Bleek achteraf een man of 30 te zijn. Reden dat je maar 1 box ziet staan is dat men buiten op het terras ging zitten, we hadden er dus eentje bij de deur gezet zodat er buiten nog wat te horen viel.
                                Zoals ik al eerder heb gepost gaat die discobar er in de zomer uit en komen er 2 combicases (6/12 HE) en een laptopunit voor in de plaats.

Comment

Working...
                                X