Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rick
    En bij je opstelling in Wolphaartsdijk (link niet mogelijk) hadden je statieven beter wat breder uit gestaan... het kan aan mij liggen maar het ziet er in ieder geval uit alsof deze bij een klein duwtje op de grond liggen...
    is goed bedankt voor jullie reactie`s weet ik teminste wat ik nog kan verbetere~!!!

ik had nog een vraag ik heb 2x db technics basic 200 uitvoeringen en 2 koolsound statieven maar ze staan er los op ik heb de boxen onderaan ook helemaal strak gedraait maar ze gaan niet verder heeft iemand hier een oplossing voor?

groete
    Dj E

en na dat antwoord blijven we gewoon een ontopic
    ( mocht link niet mogelijk zijn ga naar www.dj-e.tk en dan foto`s feesten

Comment

• Originally posted by J.S. Coolen
      @ Free energie:

Ik vind het er erg rommelig uitzien,

- De speakers staan niet op gelijke hoogte
      .
      ze stonden precies even hoog het vertekend door de zwarte kabel binder die niet op gelijke hoogt staan en de plaats waar de foto genomen is
      voor de rest bedankt voor het commentaar/(tips)

Dj e

Comment

• Ik doelde eerder op een directe link naar de betreffende foto, had weer wat geklik voor de lui hierzo gescheeld :wink:

Comment

• Ik zal ook maar eens wat foto's posten :wink:

zaterdags had ik een tuinfeest, was in een tent van 8 bij 4 meter.
          Was heel leuk en veel gedanst.

het was jammer dat ik geen 2 T-barren in de hoeken kon zetten. tent was daar net iets te laag voor. dus heb toen maar 1 T bar achter de tafel gezet en 1 helemaal aan de anderen kan van de tent(heb daar helaas geen foto van) ik mocht de boxen niet in de woonwijk richten dus stonden naar de dj tafel gericht. (ivm geluidsoverlast)

KLIK HIER!

voor de rest van de fotos

Heb de 3 foto's van de opstelling geupload. de rest is te zien via de website (de foto's direct via me website laten zien ging niet?)

Graag commentaar! :)

Comment

• Netjes!!

Alleen die ene kabel kan beter over grond met een stuk gaffa tape erover heen is wat veiliger , ook i.v.m de brandweer voor de rest ziet het er netjes uit hoor.

Comment

• Die kabel links? dat was de voeding :) die hadden ze al gemaakt voordat ik er was :) wou hem zelf nog netter leggen maar kwam er dan achter dat de kabel te kort was..

Comment

• Oke niets aan te doen !

Nette show ga je nog dingen vervangen of wil je dingen vervangen?

Comment

• Graag comment,

Astu:

lekkere instelling
                  Hoekjes van je filter afknippen? Staat wel stukkie straker, klein beetje mogen ze wel uitsteken maar echt zo'n hele hoek vind ik lelijk
                  Perfect afgewerkt! zie geen eens een kabel :roll: :lol: (staat statief trouwens nu wel stevig genoeg?)

Zie maar wat je er mee doet, het is maar mierenneuken (op de kleine dingetjes letten ;))

Buiten het feit dat ik alleen meiden heb zit kijken ziet de show er wel goed genoeg uit, met bier op de foto kunnen we eindloze discussies over houden, alla tuin, jongeren(examen)feest. Echter naar nieuwe klanten vind ik het een instelling van 10x niks... (een medewerker die op 1 van mijn shows zichtbaar te veel op heeft krijgt de eerst volgende dag toch ff netjes een telefoontje dat die de volgende keer wat minder moet drinken)

edit bij J.S. Coolen: dit: ' teken zorgt ervoor dat je links niet goed worden weergegeven. Het teken wordt immers in de programmering gebruikt voor het aangeven van bepaalde commando's

Comment

• ik vind het raar alcolhol tijdens het werk. Mag je op school/werk ook niet. Dus waarom nu wel.

Maarja, je moet natuurlijk een beetje meedoen, zo te zien was er een hoog stoerheid gehalte. Werd er nog een beetje gedanst of was het alleen maar praten en poseren voor de fotograaf

Comment

• Perfect afgewerkt! zie geen eens een kabel :roll: :lol: (staat statief trouwens nu wel stevig genoeg?)
                      of dat was voordat de kabel erin ging?

Comment

• Patrick, pas je links even aan. Dan kunnen we er allemaal van genieten.

Comment

• @ citybeatz

Bedankt voor de punten ga er zeker naar kijken :) die hoekjes ga ik afknippen, zo op de avond zelf let ik daar niet op maar als ik zo terugkijk op de foto's ga ik het maar even doen :)

wat de foto's betreft die heb ik niet zelf gemaakt maar degene die het feest gaf.

@vincent

die foto is volgends mij gemaakt voordat de kabel erin ging. want de kabel heb ik via de zijkant van de tent getrokken en zo te zien zit die hier nog niet bij. :?:

En wat de alcohol betreft ik had op 5,5 uur 2 pilsjes op. ik neem aan dat je hier niet gek van gaat doen? :?

Comment

• Vergeet niet alcohol kan verkeerd aan slaan.... zo kan je iets goed verzieken.. beter na de hand even na borrelen dat is altijd het meest veilige en verstandige ..

Back on topic :wink:

Comment

• Net in de vooravond een schoolfeest gehad :) was gezellig best druk voor een school in zo'n klein dorp :) Heb helaas niet zoveel foto's gemaakt.. ( heb ze even in mijnalbum geupload omdat anders de links niet werken) meer foto's volgen nog!!

Klik hier!

link aangepast nu werkt het wel

Comment

• volgens mij heb je iets fout gedaan de pagina is leeg

Comment

Working...
                                X