Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kermis Oisterwijk:

Klik 1
    Klik 2

Kermis Tilburg:

Klik 1
    Klik 2

Niet veel bijzonders :wink:.

Comment

• Niet veel bijzonders .
      Ziet er netjes uit. Misschien voor jou niet echt bijzonder, maar voor velen op dit forum is dit een droom. Beetje druk bij jullie in deze zomerperiode?

Comment

• Originally posted by jochanan
        Niet veel bijzonders .
        Ziet er netjes uit. Misschien voor jou niet echt bijzonder, maar voor velen op dit forum is dit een droom. Beetje druk bij jullie in deze zomerperiode?
        Ja, de (kermis)drukte is nu voorbij. Deze maand is het stil, dus een mooie gelegenheid om de apparatuur weer netjes bij te houden en waar nodig, aan te schaffen. Vanaf september staan er weer enkele klussen in de agenda.

Comment

• @ Max, zoals altijd gewoon hele strakke shows! Ik ben eigenlijk stiekem wel's benieuwd naar hoe jullie de boel presenteren. Helaas is Tilburg mij iets te ver weg ;) Mocht je video's hebben verneem ik dat graag.

4 augustus mochten wij ook weer weg, wedrom Evert maar weer mee gesleept van dit forum. Had er vooraf wat meer van verwacht. Stel jongeren die graag uitgaan leek het mij, maar de heren waren voornamelijk 'de zuipers' terwijl de meeste damens toch wel het 1 en ander o p de dansvloer durfde. Nog tot de late uurtjes doorgegaan, dat betekende voor mij een extreem lange dag, is niet anders mja!

Geen feestfotootjes, mocht niet. Wel showopstelling 4 maal:
          Klik 1
          Klik 2
          Klik 3
          Klik 4

Graag commentaar (onderbouwd), mierenneuken mag ;)
          Tafels zijn later op de avond nog weggehaald, plant (voor die oranje parspot) heb ik ook nog maar een zetje gegeven zodat het wettelijk verplichte afstand 0,50 meter ongeveer was.

Comment

• Ik doe maar weer eens mee....

Set..

8x maal 15 inch subs (jbl)
            4x maal 12 inch top (jbl)
            reloop rmx40 dsp
            numark cdn 88

4x parr 64
            1x Martin t-rex
            1x Geni 1500 watt strobo.
            1x Martin magnum 550
            2x American dj warp

Thema was summerparty!

Klik
            Klik

Meer

Comment

• Niet beetje weinig licht?
              Stond een flinke stapel geluid zo te zien. :)

Comment

• Ja t geluid was vet..!! En het licht was goed genoeg voor de ruimte ouderen daar dus die moet je niet overbelichten haha! :lol:

Comment

• Originally posted by Citybeatz
                  Geen feestfotootjes, mocht niet. Wel showopstelling 4 maal:
                  Klik 1
                  Klik 2
                  Klik 3
                  Klik 4
                  Ziet er weer netjes en strak uit. Enige wat ik bij jou steeds mis, is iets in de vorm van reclame. Een net meubel, al dan niet schotten of een spandoek zou zeker niet misstaan.

Comment

• Thema was summerparty!

Klik
                    Klik

Meer
                    Geen last van je rug op het einde van de avond? Het meubel lijkt me veel te laag staan of valt dit mee?

Verder kan ik niet zo goed bepalen hoe het er precies uitzag aangezien de foto`s van vrij dichtbij zijn genomen.

Comment

• Nee de foto vertekend dit.. hij stond op 2 keybord statieven.. Het zag er echt vet uit we kregen ook echt veel complumenten om ons dj meubel.

Erg leuk dus! :lol:

Comment

• Dit is denk ik niet het correcte topic; ik kon helaas geen ander (correct) topic vinden (correct me if 'm wrong).

Hier een fototje van mijn thuis setje :D !

Edit by Dave van Engelen; Link gewijzigd

Comment

• Originally posted by Dave van Engelen
                          Dit is denk ik niet het correcte topic; ik kon helaas geen ander (correct) topic vinden (correct me if 'm wrong).

Hier een fototje van mijn thuis setje :D !
                          Foto werkt niet?

Comment

• even grote weg halen uit de link en je ziet 'm, is er ook dj-gear aanwezig?

Comment

• Originally posted by Bastian
                              even grote weg halen uit de link en je ziet 'm, is er ook dj-gear aanwezig?
                              Nee, helaas niet. Het betreft hier echt mijn home-pa set :D

Er komen waarschijnlijk nog twee 15'' zelfbou subjes bij.

Comment

• 2 Dave. Graag hier een nieuw topic voor openen met de titel: Post hier je foto`s en specs van je thuis PA/DJ set.

Op deze manier houden we onderwerpen strak gescheiden.

Comment

Working...
                                X