Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat dacht je dan van het topic te sluiten en op nieuw te beginnen ?

Comment

• Waarna je na 1,5 jaar dat topic ook al kunt sluiten omdat er dan ook een stel foto's kwijt zijn...
      Dan krijg je verschillende gesloten topics, waardoor de overzichtelijkheid in het forum verdwijnt.
      Volgens mij kunnen we gewoon doorgaan in dit topic hoor.

Comment

• Ja kan, maar beginners vriendelijk is het niet.

Comment

• Originally posted by Torque
          Ja kan, maar beginners vriendelijk is het niet.
          je kunt al de verbeteringen voor forum kwijt bij een ander topic zodat de topics zelf gewoon ontopic blijven en niet afdwalen naar iemand anders zijn meningen:) daar heb je in de hoofdpagina van het forum het onderwerp forum voor.

Comment

• Heren nu weer ontopic. Van links die dood zijn heeft elk forum last van helaas. Daar kunnen we niks aan doen. Een gemiddelde nederlands bedrijf heeft elk jaar een nieuwe website en een gemiddelde drive-in show elke maand. Hiermee wordt vaak de hele hosting gecleand dus ook alle links van forum etc.

Nu weer ontopic.

Comment

• Van mijn kant dan maar is een heel klein feestje. Het was een kinderdisco in een te smallen kelder vandaar ook zo'n rare opstelling.

klik

Comment

• Opzich een lekker compact setje op deze manier. Alles netjes afgewerkt in kisten. Heel netjes hoor.

Wat doe je overigens met die laptop? Staat daar je muziek database op ofzo?

Comment

• verzoekjes en freestyler voor het besturen van mijn parretjes.

Comment

• Aha met een DMX 4 all dongeltje ertussen? In ieder geval goed multifunctioneel gebruikt.

Comment

• Jep, onwijs handige oplossing. Programmatje maken naar wens en op dit soort feestjes de rest van de avond niet meer na omkijken. Toch nog even net wat handiger dan een standaard programma op je t4. Verder had ik van de week 2 robe 250xt mh's eraan hangen en toen deed hij het erg slecht. De mh's bleven hangen de geprogrammeerde cue's deden opeens hele andere dingen etc. Dus het is niet de ideale oplossing. Met mijn scans heb ik nooit problemen gehad.

Comment

• gebruik je wel dmx kabels of gewoon xlr kabels

Comment

• Terminatortje wil ook wel 'ns helpen ;)

Comment

• Ik gebruikte geen dmx kabels en ook geen terminator, maar toen we er een dongle van martin lj op deden was er geen probleem meer.

Comment

• Verder had ik van de week 2 robe 250xt mh's eraan hangen en toen deed hij het erg slecht. De mh's bleven hangen de geprogrammeerde cue's deden opeens hele andere dingen etc. Dus het is niet de ideale oplossing. Met mijn scans heb ik nooit problemen gehad.
                              Is niet echt een onderwerp voor dit topic indien het teveel wordt zullen we dit onderdeel verplaatsen.

Maar ik vrees dat deze robe een update ondergaan heeft die dmx4all nog niet kende. Kan me haast niet voorstellen dat dit echt storingen op kan leveren. Heb je de parameters wel vergeleken?

Comment

• Parameters heb ik niet vergeleken, maar alles klopte. De kleuren, gobo's etc. Enkel had hij problemen met shapes en geprogrammeerde programma's. Lijkt me toch door een 'te' goedkope dmx dongle

Comment

Working...
                                X