Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Rick en de rest met een drive-inn show:

Beetje goeie zomer gehad qua boekingen/optredens/etc?

Comment

• Heb niet veel te klagen. ;) Maar voor mij blijft het nog steeds een hobby, en 2 keer in de maand uitrukken met het materieel vind ik wel goed genoeg.
      Aanstaande zaterdag draai ik met een compact discosetje voor de kinderen die mee hebben gedaan aan het clubkampioenschap van de tennisclub in Terneuzen, dus dan zullen jullie wel weer foto's zien verschijnen. ;)

Comment

• Zoals beloofd:

Opstelling
        Sfeer
        Podium?
        Tis dat ze d'r om vroegen... :(
        Waaj-em-sie-ee :D
        Leuke aankondiging
        De rest

Apparatuurlijstje:
        Geluid:
        - JB Systems Beat 6 USB
        - Numark CDN-22 MKIV
        - dB Technologies WM220
        - XXL Powersound JBL-kloontjes op statief
        - Laptop met externe harddisk
        - Flyght 6/12 flightcase

Licht:
        - windup met T4 met PAR56 short black
        - simpel statiefje met Eurolite Z-20 Mushroom
        - Antari Vivid fazer
        - Showtec Lite4
        - Showtec DJ-Switch
        - Flyght 6/12 flightcase

En uiteraard de nodige kabels, kistjes, e.d.
        Commentssss? :wink:
        (Tevens jeuj, 1000e bericht.)

Comment

• Waarom is dat podium geplaatst? Was het op deze manier niet lastiger om de kinderen aan het dansen te krijgen?

Comment

• Het is niet eens een podium.
            In feite is het een biljarttafel waar een flinke afdekplaat op ligt.
            Ik vind het dan ook niks om als podium te gebruiken en wou eigenlijk dat dat ding aan de kant zou gaan, maarja, die zat nogal aan de grond genageld dus dat kon niet. We moesten wel op die plek opbouwen, dus hebben we het beste er van gemaakt.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb echt niet aangeraden om dat ding als 'podium' te gebruiken en raad het ten zeerste af, maar blijkbaar gebruiken ze die biljarttafel bij ieder feest als podium... maargoed, dat is niet mijn verantwoordelijkheid.

Comment

• Dat is ook nog is hartstikke hoog! Lag die plaat die erop zat wel vast? Ik vind het maar een gevaarlijk ding :P Ook voor jou niet ideaal om de kids aan het dansen te krijgen

Comment

• Tja, tis de hoogte van een normale biljarttafel. Geen idee of die plaat vastzat, heb dat ding niet geïnspecteerd ;)
                Kids aan het dansen krijgen was niet zo heel moeilijk, aangezien ze lekker los gingen op apres-ski en wat doe-muziek (macarena, hoofd schouders knie en teen en zelfs de vogeltjesdans)
                Ondertussen was er ook nog een 'heuse' danswedstrijd, waar een of ander klein prijsje aan vastzat, en twee rondjes stoelendans.

Comment

• Het begint hier wel héél eentonig te worden, heb ik zoveel succes dat alleen ik shows mag draaien, of hebben jullie het te druk om foto's te kunnen plaatsen? ;)

Hoe dan ook, hieronder weer een setje foto's van een feest (12,5 jarig huwelijk) dat gisteren plaatsvond in Vlissingen, in de zaal van speeltuin de Lammerenburg.
                  Rookmachine was niet gewenst, maar zoals je aan de foto's wel een beetje kunt zien, had ik die eigenlijk ook niet nodig. Er werd dan ook redelijk gepaft.

Apparatuurlijstje:
                  Geluid:
                  - JB Systems Beat 6 USB
                  - Numark CDN-22 MKIV
                  - dB Technologies WM220
                  - Shure PG58 (niet nodig gehad)
                  - XXL Powersound JBL-kloontjes op statief
                  - Laptop met externe harddisk
                  - Flyght 6/12 flightcase

Licht:
                  - American DJ Dura-truss-system
                  - T4 met PAR56 short black
                  - 2x Aztek DJ Robo scans
                  - Showtec Lite4
                  - Showtec DJ-Switch
                  - Koollight DC-1216
                  - Flyght 6/12 flightcase

En wat koffertjes en kistjes enzo.

Foto's:
                  Opstelling1
                  Opstelling2
                  Lichtjes
                  Meer lichtjes
                  Polonaise
                  Hoppa
                  Rest is hier te vinden.

Comments enzo? ;)

Comment

• Nog niet genoeg geld voor je 2de t4? 2 mooie led buizen in je meubel zou trouwens erg mooi zijn.

Comment

• Originally posted by roderickk
                      Nog niet genoeg geld voor je 2de t4?
                      Nog niet genoeg opslagplaats voor m'n 2de t4 :(
                      Ik kan het gewoon niet kwijt, en da's balen.

(En stiekem ben ik ook nog aan het sparen voor een auto...)

Comment

• Dat is natuurlijk balen. Opslag gelukkig hier geen probleem, enkel het vervoer. Mijn aanhanger zit prop vol bij een standaard showtje, wanneer er een trussje mee moet gaat dat in de auto. Als gevolg flinke beschadigingen op het dashboard in de auto van mijn papa, dus voorlopig geen truss of een grotere huur aanhanger.

4 oktober heb ik weer een feestje waarbij ik foto's zou maken. Hopelijk met 4 nieuwe scans.

Comment

• Tja, hier is gewoon geen garage of opslagkamer voorhanden waar ik het spul kan stallen. Zelfs nu krijg ik al het spul met moeite op m'n kamer opgeslagen. ;) Het meubel bivakkeert in de schuur.

Ook voor het opslagprobleem heb ik gekozen voor de duratruss, en daar heb ik toch geen spijt van. Voornamelijk de truss is heerlijk compact en zorgt toch ook voor een nette uitstraling (ookal is de truss niet groot).
                          En ook met het oog op mijn definitieve uitbreiding is het setje geschikt. 4,5 meter truss met 2 T4'tjes, 2 scans en een centereffectje moet nog lukken, meer zal er niet op de windups komen te staan.

(Trouwens ook gefeliciteerd met je moderatorschap?)

Comment

• Klopt, ben een nieuwe moderator.

Heb jij nooit de droom om door te groeien tot een grotere drive-in? Wat voor auto heb je op het oog?

Comment

• Voor mij blijft het gewoon een hobby.
                              Tevens richt ik me voornamelijk op kleinere feestjes, met als max ca. 150 man. Dus na m'n tweede T4'tje en wellicht een tweetal powered subjes hou ik het wel voor gezien. ;)

En er staat een Seat Toledo (1993) te koop in Middelburg die mij wel interesseert, dus wellicht daar eens naar gaan kijken aankomende zaterdag. Drive-in-busje/bestelwagentje valt nog iets onder mijn budget. En zeg nu zelf, hoe representatief is het als je aan komt rijden in een afgeragd, afgedankt en ingedeukt busje? ;) (Om nog maar te zwijgen van de 200.000+ kilometers die er meestal op staan voor dat geld.) Wanneer ik daar eindelijk geld voor heb, zal er misschien wel een Partner verschijnen. Tot die tijd wordt het spul waarschijnlijk vervoerd in de Peugeot 806 van pa en ma.

Maargoed, we dwalen nogal af, verder nog iemand foto's om te delen?

Comment

• Heb ik geluk dat ik bij mn baas een partner mee kan nemen en als het moet ook nog een grote aanhanger (A)
                                In die partner krijg ik met een beetje passen en meten mn kleine set in kwijt, en in de aanhanger mn grote set.

En ik zou best foto's willen delen, alleen ik weet niet waar ik die kan uploaden of hoe dat werkt ofzo :oops:

Comment

Working...
                                X