Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste roderick het heeft niets met een truc te maken.. het ging hier om de wensen van de klant. hij wilde geen effecten etc dus ga je aanbieden wat je nog meer in huis hebt.
    Of de washes nu nut hebben of niet , de klant is en blijft koning.

Hij vond het erg mooi en wilde ze perse hebben i.p.v andere effecten/lampen dus wie zou ik zijn om het dan niet te doen.

Uiteindelijk betalen mijn klanten mijn boterham , al wil een klant zichzelf ophangen aan een trussje , be my guest wel graag van te voren betalen s.v.p heel simpel toch.
    Hetzelfde telt voor het truss-portaal dit had hij op een foto gezien en wilde hij graag hebben , wie zou ik dan zijn om te zeggen nee doe ik die je kan statieven krijgen met een back-drop.

Comment

• We zitten hierop niet op één lijn. Klant is koning ben ik met je eens, maar met deze pixelwashes had je meer kunnen doen dan alleen rechtvooruit laten schijnen. Je hebt een mooi wit dak betrek dit hierbij, nu is het geheel nogal kaal.

Daarbuiten moet je niet alleen maar aan de klant denken, maar ook aan je eigen naam. Als een klant zichzelf wil gaaan ophangen aan een truss, doe ik daar niet aan mee. Truss is bedoelt voor verlichting en andere show doeleinden. Wanneer er iets misgaat met de truss en de man valt van vier hoog dan is jou naam naar de ..... en heb je geen enkele klus meer.

Nog een ander voorbeeldje:
      Stel er is een schoolfeest voor 600 man en de klant wil alleen twee topjes dan is het schoolfeest verpest omdat er gewoon te weinig geluid is. Ook dan is je naam naar de ..... .

Hierbij wil ik graag deze discussie stoppen aangezien we erg offtopic gaan. Nog andere mensen feestje gehad?

Comment

• Mijn laatste punt van commentaar.. dat schooldisco verhaal is complete nonsens dit is niet mogelijk en 2 led-washes zijn dat absoluut wel oftewel je kan niet het onmogelijke met mogelijk vergelijken. Voor de rest heb ik veel promotie kunnen doen in dat weekend en heb ik er veel werk aan over gehouden , heb echter ook geen commentaar gehad echter alleen maar complumenten van zowel gasten als de eigenaar van deze winkel..

Mischien liggen we ook niet op een lijn maakt me niet daarom ben ik ik en jij jij..

Maar goed we gaan niet eeuwig door dus kom maar met die foto,s mensen!

Comment

• Bij deze mijn eerst post op dit forum!,

Tips, op-aan merkingen, kritiek.... alles is welkom.

Derk

Comment

• Ja, eigenlijk wel een vraag... waarom die twee losse parren nog aangesloten op je T4 en naar voren gericht?
            Was misschien leuker geweest om die dan op de DJ te richten. :) Aan de andere kant, is ook een beetje warm.. maar dat is het nu ook voor het publiek. ;)

Comment

• De twee losse parren die je ziet zijn ledparren. Deze richten we normaal gesproken inderdaad op de dj. In dit geval stonden we op een redelijke krappe locatie, waardoor we de ledparren niet echt mooi op onze set konden richten. Vandaar dat we ervoor gekozen hebben om ze op het plafond te richten. Wat overigens ook een sfeervol effect geeft.

Erg warm wordt ik trouwens niet van die ledparren;)

Comment

• Ah, dat had ik niet gezien dat het ledparren waren. ;)

Comment

• waar bestaat je dj set uit?

Comment

• Geluid,

2* denon s-1000
                    sync smx-2
                    2* qsc hpr-115

licht,

2* t-4 par 56
                    2* led parren
                    showmaster

Ik heb hier nog een foto van de dj booth, bij deze opstelling staan er alleen nog twee reloop platenspelers bij:

Comment

• Nette set Derkie! Ecter mis ik een beetje de flightcases voor je tt's of verwijder je deze bij het opzetten van je booth? Verder vraag ik me af wat die witte bandjes om je notebook zijn ?

Comment

• Die witte bandjes zijn waarschijnlijk om hem goed vast te houden op de laptop bracket. ;)

Comment

• Danku danku:)

De opstelling die je daar ziet met platenspelers was maar eenmalig, vandaar dat er geen flightcases omheen zitten. Maar het was wel een mooie gelegenheid om wat foto's te maken. Er was een dj geboekt die dance classics en disco muziek ging draaien, uiteraard met lp's. En daar kwam meneer aan met zijn kratje platen;). Dat ik dat nog mocht meemaken!

Die witte bandjes die je ziet zijn elastiekjes om mijn 17" laptop goed vast te zetten op de laptop bracket. Deze past er niet echt mooit op. Naast de elastiekjes heb ik onder de laptop ook nog twee tijdloze kurken onderzetters van de ikea liggen om te voorkomen dat het ding gaat schuiven. Gelukkig zijn deze door de opstaande randjes van de bracket niet te zien.;)

Comment

• Gisteren op pad mogen wezen met de nieuwe ledtubes, en ik moet zeggen dat deze zeer leuk presteren. :) Ik vind ook dat er een redelijke bak licht vanaf komt, zeker voor een effect met zo'n prijs en het melkachtige plastic omhulsel dat wat licht tegenhoudt.

Het was een verjaardag, deze keer in Oost-Souburg, in een zaaltje dat de Kwikstaart heet. Mijn opdrachtgever was iemand die ons al eens eerder had geboekt, namelijk voor zijn bruiloft. ;) Deze keer betrof het een supriseparty voor iemand die 60 werd.

Feestje was opzich wel geslaagd, alleen werd er niet zo heel veel gedanst. Wellicht ook omdat het merendeel wat ouder was. Sfeer was er verder wel en we hebben weer wat complimenten gekregen over de show, de tubes (sjiek, netjes) en onze 'prestatie'. ;)
                            Ook had ik, omdat het valentijnsdag was, de kleurenfilters eens veranderd. Zag er wel sfeervol uit vond ik. :)

Foto's:
                            Sfeer
                            Sfeer2
                            Buisjes1
                            Buisjes2
                            Opstelling
                            Party

Rest van de foto's

Comments enzo? ;)

Comment

• Rick,

Een paar opmerkingen, om te beginnen zijn die led tubes echt een grote meerwaarde van je show. Je hebt ze echt tof neergezet, past perfect in de show! Complimenten

De hoofdtelefoon die je om je nek hebt, vind je dat nou wel zo'n lekker ding?

Om nog even te mierenneuken kun je voortaan beter de kabels tegen de muur/plint aanleggen en vervolgens met paar stukjes tape afplakken. De zaal heeft zo minder plak resten, je hebt minder kans dat het los komt omdat er minder mensen over zullen hobbelen en je trekt het ook sneller los.

Good work, ga zo door!

Comment

• De lichtopbrengst van die tubes valt me erg mee! Ziet er gewoon zeer strak uit met een setje parren.

Dit keer wel wat comments ;). Je speakers staan veel te ver uit elkaar, hierdoor heb je niet het gewenste geluideffect op de dansvloer. Voortaan gewoon dichter naast je zetten.

Comment

Working...
                                X