Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat zou niet zo veel moeten uitmaken, ze hebben toch te veel geluid.
    Voor de rest ziet het er al goed uit! ik denk dat ik op zo'n leeftijd nog niet met een line array zal draaien (of is dat een andere jongen?).
    Ik vind het wel een beetje rommellig op het podium.
    Last edited by stijn; Wednesday-06-05-2009, 21:33.

Comment

• Teveel geluid hebben ze sowieso wel neergezet, maar je kunt dan ook gebruikmaken van een goede opstelling van de line-array.
      (Dat het in ieder geval optisch klopt, normaal zit er nog een flinke processing achter.)

Hij heeft ook al aangegeven dat het huur was. (Waarschijnlijk ook tegen gunstige prijs, want zo'n line array zet je niet even voor 500 euro neer neem ik aan.)

Podium kan rommelig lijken omdat er ook nog een band kwam spelen, dan staat er gewoonweg veel op het podium. Zeker op zo'n klein podium als dit.

Comment

• Zondag weer lekker gedraaid in de bekende speelhal.

Comment

• Ik vraag me af, sta je hier nu eigenlijk iedere maand met een achtergrondshowtje, of is het zo nu en dan ook meer feest?

Comment

• Het is nooit feest, altijd achtergrond. Zo nu en dan zijn er mensen die er een huppeltje op maken.

Er schijnt binnenkort een personeelsfeest aan te maken en dat betekend wel feest.

Comment

• Ja Roderickk, kan niet anders zeggen dat het er weer gelikt uitziet! Gaat het nooit vervelen die "achtergrond" klusjes? Het is wel een mooie vorm van reclame natuurlijk zo'n openbare plek.

Comment

• Ik moet eerlijk toegeven dat een achtergrondklusje van 5 uur erg zwaar en vermoeiend is.

bedankt!

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                  Ik moet eerlijk toegeven dat een achtergrondklusje van 5 uur erg zwaar en vermoeiend is.

bedankt!
                  Ik neem aan dat je tijdens die 5 uur wel hippe top40 muziek kunt draaien waar je genoeg feeling voor hebt. Of speel je 5 uur lang voor Sky Radio on tour?

Comment

• Het is voornamelijk inspringen op de jeugd van 15 t/m 19 en dat is voornamelijk house/dance muziek. Dus ik kan er goed mijn mixwerk oefenen.

Comment

• Dit keer een klein beetje anders dan normaal, het ging hier om een doe-het zelf drive-in shows dus zonder het meubel.

foto 1

Daarnaast hadden we ook nog een heel klein achtergrond klusje dat weekend op een voetbaltoernooi. Het was een simpel DJ-setje 2 topjes en een subje.

foto 2
                      foto 3
                      Last edited by roderickk; Friday-22-05-2009, 12:14.

Comment

• Gisteren gestaan op een feest waar ik vorige week zaterdag nog helemaal niks van wist. :D
                        Opdrachtgever was een week van tevoren in de steek gelaten door de DJ die hij oorspronkelijk geboekt had. Maar, gelukkig hadden wij gisteren nog vrij en konden wij invallen. Achteraf was hij daar nog best blij mee ook, want hij was erg tevreden over hetgeen we gepresteerd hadden. ;)

Het betrof hier een foute seventies party. Pruiken op, wijde broeken aan en de hippies waren flink aanwezig. Hiernaast was het ook nog een supriseparty, de jarige in kwestie had wel iets door toen ze een uur van tevoren doorkreeg wat ze aan moest trekken. :D

Materiaal dat mee is geweest:
                        Geluid:
                        - XXL Powersound Eon-kloontjes
                        - JB Systems Beat 6 USB mixer
                        - Numark CDN-22 MKIV dubbele CD-speler
                        - dB Technologies WM220 draadloze mic
                        - laptop, externe hdd

Licht:
                        - T4 met par56 short
                        - 2x Aztek DJ Robo
                        - American DJ Duratruss system
                        - 2x JB Systems LED Solar
                        - Showtec Vivid fazer
                        - 4x American DJ Color led tube
                        - lichtkrantje

Foto's:
                        Show1
                        Show2
                        Opstelling1
                        Opstelling2
                        Luchtgitaar!
                        Nog meer luchtgitaar
                        Alle foto's

Comment

• Ook wij zijn het hele weekend bezig geweest!

Vrijdag een verjaardags feest
                          Met lasers!
                          Licht van de laser

Het zijn foto,s van me mobiel de foto,s van de camera volgen nog!

Foto,s van zaterdag waren er niet was hetzelfde verhaal als rick, een drive in show geboekt en nooit meer wat gehoord. Snap dat niet?

Comment

• en ook ik heb zaterdag op een feest gestaan.
                            had me eigen speakers bij me maar er was ook een band die 2 mackies srm 450 had
                            dus mijn spulletje maar op hun spulletje aangesloten.

Ik weet niet of er foto's van gemaakt zijn
                            filmpje wel

als ik dit heb plaats ik dit wel in dit topic

Comment

• Dit weekend ook weer showtje gehad

Comment

• Tja, wat te zeggen.. simpel en strak he?
                                Maar waarom een laser bij zo'n klein setje? Dan is een goboflowertje of ander effectje toch iets sfeervoller? Of was het een kids-party?

Comment

Working...
                                X