Bij mij bestaat de optie om een lasershow erbij te huren. De klant heeft dit gedaan en wie ben ik dan om nee te zeggen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Wat vinden jullie hiervan?
Hallo allemaal,
Als eerste stel ik mij even voor:
Naam: Bram
Leeftijd: 13
Naam Drive-in: B&C Drive-in show.
_________
Ik heb weer op 3 feestjes gedraaid.
1 Juni, 5 Juni & 6 Juni.
En ik wou vragen wat jullie hiervan vonden.
Ik ben 13 jaar!
Wat ik ook wil vragen, wat jullie van mijn apparatuur & Drive-in show vinden!
Apparatuur lijst:
Geluid:
2x DAP K115 Speakers
1x DAP P-1200 Vintage Amplifier versterker
1x Denon HD2500
1x Pro-1 USB 2 kanaals Mixer
1x Draadloze microfoon
Overige Geluid:
2x DAP K115 Speaker standaards.
2x Bekabeling K115 Speaker
& overige bekabeling geluid.
Licht:
8x LED Parren
2x Space 250
1x Mushroom
1x Nebula 1000 DMX Rookmachine
Overige Licht:
1x Freestyler DMX Lichtcontroller (laptop met licht software)
2x Licht statieven
1x Lichtbrug
1x Multidim
9x DMX Kabel
& overige bekabeling licht.
Foto's:
6 Juni:
1 Juni
5 Juni
Video's:
Video 1 Juni: http://www.youtube.com/watch?v=4-AOkRp9WVg
Video 5 Juni: http://www.youtube.com/watch?v=ZHoGV6l27GE
Video 6 Juni: http://www.youtube.com/watch?v=Eygz4kIC55c
Heb je opmerkingen?
Heb je tips?
Of iets anders te melden?
POST HET!
Ik ben 13 jaar!
Wat ik ook wil vragen, wat jullie van mijn apparatuur & Drive-in show vinden!
Alvast bedankt allemaal! :D
Comment
-
Ik vind het wel een beetje riskant dat je een dergelijke belasting op twee normale statieven zet, en niet op twee nette wind-upjes.
Een groter meubel zou ook niet misstaan, het is nu erg klein en niet zo in verhouding met je show, waardoor je show al gauw wat klein lijkt.
Verder ziet het er heel netjes uit.
Zorg trouwens ook even dat je eerst kijkt naar een topic dat overeenkomt met je onderwerp. Er is al een topic over, namelijk het 'post hier je drive-in show foto's'-topic waar ik hem naartoe meeneem.
[edit]
Ik heb even je filmpjes doorgekeken, maar de chases bij je LEDparren zijn wel erg druk. Je kunt hier zoveel leuks mee uithalen, probeer dat dan ook. :) Parren zijn de basis van je show en daar wil je geen druk effect mee uithalen. Probeer ook een beetje fade time er bij te doen, zo hou je een beetje het effect van een normale par. (Die uitdooft.)Last edited by Rick; Sunday-07-06-2009, 20:38.
Comment
-
Originally posted by Rick View Post[edit]
Ik heb even je filmpjes doorgekeken, maar de chases bij je LEDparren zijn wel erg druk. Je kunt hier zoveel leuks mee uithalen, probeer dat dan ook. :) Parren zijn de basis van je show en daar wil je geen druk effect mee uithalen. Probeer ook een beetje fade time er bij te doen, zo hou je een beetje het effect van een normale par. (Die uitdooft.)
Wat zij ik je ;)
Comment
-
Ik vind zelf dat je meubel de helft van je show uitstraalt. Een breed meubel weerhoudt het publiek ook om daar rond te hangen én het is een stukje afscherming van je apparatuur. (Mensen kunnen er nu eenvoudig omheen staan.)
Zelf heb ik een meubel van ca. 2,5 meter breedte, met een lichtbrug van 3 meter. In de meeste zalen schermen wij dus eigenlijk een stuk in de breedte van de zaal af, doordat onze complete show zo'n 5 meter kan zijn. Dit maakt het minder aantrekkelijk voor publiek om steeds rond je meubel te staan. Beetje psychologisch effect dus. :)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIk vind zelf dat je meubel de helft van je show uitstraalt. Een breed meubel weerhoudt het publiek ook om daar rond te hangen én het is een stukje afscherming van je apparatuur. (Mensen kunnen er nu eenvoudig omheen staan.)
Zelf heb ik een meubel van ca. 2,5 meter breedte, met een lichtbrug van 3 meter. In de meeste zalen schermen wij dus eigenlijk een stuk in de breedte van de zaal af, doordat onze complete show zo'n 5 meter kan zijn. Dit maakt het minder aantrekkelijk voor publiek om steeds rond je meubel te staan. Beetje psychologisch effect dus. :)
Wel een goed idee.
Comment
-
alleen dan moeten we echt een nieuwe auto hebben, of een aanhanger erbij kopen.
Comment
-
Je kunt ook een inklapbaar meubel nemen.
Mijn meubel is ingeklapt erg compact.
Foto hiervan:Attached Files
Comment
-
Zelf bouwen. Ik had de toeval dat mijn vader op zijn werk nog een oude beursstellage had staan die niet meer werd gebruikt en vol zat met stof en andere troep. Deze hebben wij volledig schoongemaakt en verbouwd en wordt nu al bijna 2 jaar gebruikt.
Comment
Comment