Originally posted by BCDrivein
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
In de parren die ik in een kist heb zitten hebben standaard geen G-haak, omdat het niet in de kist past. De andere die ik heb wel. Het gaat er bij mij om dat ik snel opgebouwd en afgebouwd heb en dan zijn die 4 minuten mooi meegenomen. Een stukje service.. Daarnaast worden ze met vervoer altijd aan hun g-haken opgehangen.
Als comment:
Ziet er zeker niet verkeerd uit. Alleen je speakers staan te laag. De tweeters moeten boven de gezichten van de mensen uitkomen anders draagt het neit ver genoeg.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostJe kunt toch zelf ook prima je kabeltjes langslopen? En het gaat om de kabels op de grond, dus die kun je ook zelf even netjes leggen, hoef je echt geen grote reus voor te zijn of haviksogen voor te hebben. ;)
Maar we zullen er vanavond weer aan denken, moet dan (al) weer.
Comment
-
Ik persoonlijk de verhouding zoek....
Een super geluid systeem, maar een klein karretje met inderdaad achter een doek verstopte DJ met ook erg weinig licht.
Geluid ziet er dus prima uit (en is zelfs even hoog als de kar....) maar de rest vind ik niet echt super (vraag me bijna het budget voor het geluid, licht en de kar af...)
Comment
-
Originally posted by Rick View PostIs dat het probleem van Fel en Bruut?
Als hij te horen krijgt dat hij alleen geluid en DJ-gear moet leveren en de rest in handen is van de lichtboer uit Goes, moet hij dan maar op de proppen komen met een stel T4tjes ter plekke?
Comment
-
Daarom vroeg ik mij dus dan ook af hoe het met het budget ligt...
-Of het budget is helemaal verkeed gekozen (in mijn ogen dan, het geluid is perfect maar de rest, tja...)
-Of Fel en Bruut leverd veel te goedkoop (lijkt mij onwaarchijnlijk)
-Of onze lichtboer uit goest is veel te duuur
Mijn complimenten aan fel en bruut voor het geluid, maar de rest vind ik helemaal niks...
Comment
-
Geluid was het belangrijkst, dus daarvoor ook het meeste budget en ik geef heel eerlijk toe dat het geluid half sponserwerk was. Maar ik denk dat ik als organisatie ook iets meer budget voor licht vrij had gemaakt.
Maar het is echt bizar wat er in zo'n dorpje in Zeeland kan. Het heeft echt tot 1 uur 's nachts buiten staan beuken (vol open kon niet ivm te weinig stroom)
Comment
-
In de meeste dorpjes loopt heel het dorp dan op het plein rond. ;) En daar is men vaak ook wat meer tolerant... beetje het ons-kent-ons en als dat dan ook maar 1x in een jaar is in plaats van elke week, dan maakt dat ene nachtje ook niet zoveel uit.
Comment
Comment