Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat stuk is een stuk hoger als de rest van de kar. Dus ogen werden er zeker niet geraakt.
    Oftewel het publiek stond zo,n 50 cm lager als de dj waardoor de laser netjes over de springende en feestende massa heen ging.

De organisatie van de optocht heeft inderdaad vergunningen hiervoor.

Comment

• Originally posted by Inpakker View Post
      Nice! Dat ze dat nog een lampion optocht noemen is me alleen wel een raadsel...
      Hahah we hadden 8 witte lampionnen in het truss, maar daar hield het echt mee op haha.
      Is inderdaad gewoon een mini dance parade geworden maar goed het was erg leuk en gezellig!

Comment

• Originally posted by Partysounddriveinn View Post
        Dat stuk is een stuk hoger als de rest van de kar. Dus ogen werden er zeker niet geraakt.
        Ik zie toch héél iets anders hoor

Comment

• Tussen zien en weten zit meestal een heel verschil.

Comment

• Dus het filmpje liegt? Interessant...

Comment

• Ik zal mijn mening hier over maar even niet geven, denk dat die wel duidelijk genoeg is....

Comment

Tussen zien en weten zit meestal een heel verschil.
                Dick, je gaat mij niet wijsmaken dat die laser niet direct in je publiek schijnt. En ik vind het jammer dat je het ontkent ook. Op het moment dat je hier een filmpje plaatst, vraag je zelf om commentaar op je set-up. Op het moment dat hier daadwerkelijk commentaar mét bewijs van een fout op komt, kun je twee dingen doen;
                - Fout erkennen, herstellen en meenemen in de toekomst.
                - Ontkennen en niets doen met het gegeven commentaar.

Kijk Dick, wat jij doet met die laser moet jij weten, maar het is advies/commentaar ten behoeve van de veiligheid van je show. En dat is wel iets om even goed rekening mee te houden.
                Wil je dit advies niet ontvangen, dan post je je foto's en video's niet.

Comment

• Elk licht effect gaat heen en weer en op en neer zo ook de laser een beetje niet te verkomen maar goed er is hier altijd wel wat af te kraken dus ik ga denk maar alles voor mezelf houden, niets is hier goed of leuk begin er wel redelijk klaar mee te zijn met posten van foto,s en films.

Comment

• Een laser gebruiken zonder hem nieteens goed te kunnen richten is gevaarlijk, net zoals het gevaarlijk is om een lichtbrug die gekeurd is op 30kg vol te hangen met 350kg aan apparatuur

Een laser is verboden om op mensen gericht te worden, natuurlijk heb jij de diploma's voor het gebruik van lasers en weet je exact wat er mis kan gaan en hoe dat te verkomen, misschien tijd om je laser te verkopen en er een lichtorgel bij de Intertoys voor te halen? Is een stuk veiliger en kan jij een stuk beter mee omgaan.....

Comment

• Ik ga het met Rick eens zijn qua dat het uiteraard je eigen beslissingen zijn wat je met je laser doet ;) ik ben geen werknemer of heb enige betrekking tot je drive-in show dus wie ben ik dan om er commentaar op te leveren.

Daarnaast vond ik het wel leuk om je afbeeldingen en videofragmenten te zien, gedeeltelijk omdat ik er plezier aan beleef om te zien hoe andere drive-in shows te werk gaan. Zou het dus jammer vinden als je hier mee zou stoppen maar uiteraard is dit ook geheel je eigen beslissing.

Wel ben ik van mening dat de kritiek die geleverd is met enkel de beste bedoelingen was en om aan te geven hoe je show eventueel nog verder verbeterd zou kunnen worden.

Comment

Elk licht effect gaat heen en weer en op en neer zo ook de laser een beetje niet te verkomen maar goed er is hier altijd wel wat af te kraken dus ik ga denk maar alles voor mezelf houden, niets is hier goed of leuk begin er wel redelijk klaar mee te zijn met posten van foto,s en films.
                        Op een afstand van een kleine 2 meter zal de reikwijdte van de laser nog erg klein zijn, zeker omdat deze een afstralingshoek van een ruim genomen 30 graden heeft. Het op en neer en heen en weer gaan van de laser gebeurt dus op een erg klein 'vlak' op 2 meter afstand, waardoor de kans dat een laserstraal recht in de ogen van je publiek gaat een stuk groter wordt.
                        Daarnaast, een lichteffect en een laser zijn twee érg verschillende dingen. Een laser is niet zomaar een lichteffect, maar iets dat serieuze schade kan aanrichten bij je publiek als deze niet op de juiste wijze wordt toegepast.

Ik vind het jammer dat je dit advies en commentaar dan ook zo slecht opneemt in plaats van je fout te accepteren en dit te voorkomen in de toekomst. Het gaat gewoon om de veiligheid van jouw show en dat is wel iets waar je gewoon rekening mee dient te houden.
                        Een laser blijft gewoon een gevaarlijk product als het niet op de juiste wijze wordt toegepast en dat kan schade (oogletsel) toebrengen aan je publiek. En ik neem aan dat je daar niet verantwoordelijk voor wilt zijn, toch?

Verder is het erg lastig om op de filmpjes te kunnen beoordelen wat er juist goed was aan de show. De camera die enorm beweegt en schudt maakt het er niet makkelijk op.

Comment

• laat allemaal maar , nooit is hier iets leuk of mooi...

Je hoeft mij niet te vertellen dat een laser en een lichteffect verschillen je weet dat ik niet een van de minste ben op dit forum dus je hoeft me niet als een dertien jarige jongen te behandelen die net begint, met die laser was niets aan de hand de hing vergeleken met t publiek erg hoog maar goed dat is een kwestie van gezichtsbedrog op het filmpje....

Comment

• Ook op filmpje 5 zie ik de laser meerdere malen op een korte afstand het publiek in schieten. En als jij dat gezichtsbedrog vindt, prima, maar dit topic blijft gewoon om advies en commentaar te geven op basis van foto- en videomateriaal. En in mijn ogen zijn de video's duidelijk genoeg om te kunnen zien wat die laser zoal uitspookt en ik weet zeker dat meerdere mensen dit kunnen zien.
                            Op het moment dat je niet tegen kritische punten kunt is het misschien beter om dan de foto's en filmpjes voortaan achterwege te laten. Toch hoop ik dat je dit advies ter harte neemt voordat het eens misgaat en er iemand met half gezichtsvermogen rondloopt..

Comment

• Mocht je het trouwens nog niet geloven, hier heb je nog een afbeelding (en kan er nog zo 8 andere plaatsen..)
                              Attached Files

Comment

• Whatever... plaats hier niets meer...

Comment

Working...
                                X