Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het lijkt alsof je statieven wat scheef staan, de onderkant naar buiten en de bovenkant naar binnen. Is dat de vertekening van de camera?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Het lijkt alsof je statieven wat scheef staan, de onderkant naar buiten en de bovenkant naar binnen. Is dat de vertekening van de camera?
      Klopt, dit was zo.
      We zijn hier een tijdje mee bezig geweest heb zo recht mogelijk te krijgen.
      want de grond liep daar af..
      Binnenkort ga ik een nieuw truss-systeem aanschaffen met lieren, dan wordt het wat makkelijker.

EDIT: Omdat dit met die pinnen gaat, en je de lichtbrug omhoog moet duwen, moet je zo'n pin in een gaatje doen, en dat zijn de zelfde afstanden.
      En we hebben alles geprobeerd, rond een 15 a 20 minuten lang..
      Last edited by BCDrivein; Sunday-20-09-2009, 14:51.

Comment

• Wellicht dan ook direct kijken voor een setje wind-ups met 1 verstelbare poot. Het DuraTruss setje dat ik heb bevat wind-ups die daar over beschikken. Kost je niets extra's eigenlijk, maar kan in dit soort situaties wel handig zijn. :)

Comment

• Ik ga deze aanschaffen:
          Link: http://www.bax-shop.nl/wind-up-stati...t-details.html

Kan ook gebruikt worden voor truss, & T-bar.
          Wel geschikt :)

Comment

• Begin dan maar alvast met spieren kweken want 25 kilo lijkt niet zo veel maar al moet je er meer als 20 meter mee lopen wordt je ze al gauw zat. ;)

En even een tip: al wil je er iets op zetten met een spigot (bijvoorbeeld een dmx t4) moet je het zwarte afdekdopje wat bovenop de buis zit er af slopen en er dan zo'n ding bovenop doen. Met die adapter kan je een spigot van 28 mm dikte en de lengte die je maar wil moeiteloos aan je statief maken. De beste manier om het dopje er af te slopen is een schroef er in draaien als hij nog heel is en dan met een nijptang wrikken en trekken en op een gegeven moment schiet hij er af. Natuurlijk kan je die adapter er ook weer heel makkelijk er af halen en dan kan je de bijbehorende T-bar gebruiken. Succes!

Comment

• Originally posted by ooto-drive-in View Post
              Begin dan maar alvast met spieren kweken want 25 kilo lijkt niet zo veel maar al moet je er meer als 20 meter mee lopen wordt je ze al gauw zat. ;)
              Voor een 13 jarige vind ik dat nog aardig veel, en je moet wel een beetje groot zijn als je dat ding hoog wilt.
              Ik ben rond de 1.65m

Wat bedoel je met 20M mee lopen?

Comment

• Stel dat je aan de andere kant van de zaal moet opbouwen. Dan loop je al minimaal 20 meter met zo'n zwaar statief in je armen. Zelf hobbel ik regelmatig met een grote 6/12 combicase van een kilo of 35, maar ik kan me voorstellen dat dat niet iedereen lukt. :D

Comment

• Ach, dat moet dan maar ;)

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                    Voor een 13 jarige vind ik dat nog aardig veel, en je moet wel een beetje groot zijn als je dat ding hoog wilt.
                    Ik ben rond de 1.65m

Wat bedoel je met 20M mee lopen?
                    A) Wil je een goedkope wind-up kopen dan koop je deze, kan een hoop dragen maar de werkhoogte is groot, de inklaphoogte is groot en het gewicht is hoog

B) 20m vanaf bijvoorbeel de auto naar de tent...

Comment

• Ik heb het even voor je opgemeten en met de poten HELEMAAL uitgeklapt en het statief niet omhoog is hij 2.05 meter hoog en zit de lier op ongeveer 1.60 meter van de grond. Over het gewicht, als ik jou was zou ik of je vader meenemen of 2 hondjes halen bij de gamma (een hondje is een plankje met 4 zwenkwieltjes er onder).

Comment

• Lukt mijn vader ook wel ;)
                        Last edited by BCDrivein; Sunday-20-09-2009, 15:57.

Comment

• Ik denk dat er voor deze prijs geen betere statieven zijn. Je kunt wel statieven kopen die lichter zijn van gewicht en kleiner maar dan wordt de sterkte natuurlijk ook minder.

Comment

• Ik ga deze ook gewoon kopen.
                            Wij hebben ook wel zo'n steekwagen.

Comment

• Hey ik heb wat foto's van mijn nieuwe drive in show

commentaar mag 1 ding die inelkaar schoefbrug is goed voor achterdoek maar niet voor scanners:P maar dat wist ik al;)

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

(sorry ben vergeten hoe je url maakt:$)
                              Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

karaoke geprojecteerd in een zeil van een zeilbootje

Greetz
                              Last edited by free energy; Tuesday-22-09-2009, 20:56.

Comment

• Misschien dat je de foto's even wat groter maakt, dit is beter voor ons om het te bekijken.

Zet er ook even een lijstje bij van wat voor een apparatuur je toen hebt gebruikt.

Comment

Working...
                                X