Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Top apparaat! Ook al beginnen de play knoppen een beetje te haperen. Is op te lossen door er nieuwe knopjes in te zetten.

Ik gebruik hem met virtual DJ. Ik werk zelf nooit met BPM dus kan niet echt vergelijken..
    Wat ik wel een groot voordeel vind zijn de skins die je bij virtual dj kunt gebruiken. Heb momenteel een skin die precies op de DMC2 lijkt, werkt prima op deze manier!

Comment

• Gisteravond studentenfeestje gehad.
      Niet mijn apparatuur, wou graag eens wat reactie's op de drivein show van mijn baas. ;)

Geluid
      -2x Numark Axis 9
      -1x Behringer DJX 700
      -Yamaha MG16/6 FX
      -3x RCF 322A (1 als monitor)
      -2x pro 8001 AS basjes
      -Alles wat ik nu vergeet...

Licht
      -8x Multipar
      -4x JB systems Winner
      -2x Falcon Gobo shooter
      -2x Led Aircone
      -1x 1000 watt rookmachine
      -1x Laser
      -1x 8 meter trussbrug
      - De rest..

Comment

• Waarom dranghekken?

En waarom de keuze gemaakt voor multiparren?

Ik mis ook het licht voor de dj, als ik de eerste foto's moet geloven kan niemand de dj zien..

Comment

• Aan de uitbundigheid van die studenten te zien zullen die drannghekken toch hard nodig geweest zijn. :D

Comment

• De dranghekken.. Het zijn 2 studentenverenigingen. Om 12 uur word er gewisseld en dan word er dus echt gevochten. Je wilt niet zien hoeveel man dan tegen de dranghekken opkomen. ;)

De DJ was vanuit het publiek wel goed genoeg te zien hoor. Op de foto's zie je het inderdaad niet zo goed.

De keuze voor multiparren is puur en alleen de lichtopbrengst. De par 56's blijven bij dit soort feesten thuis omdat je daar de zaal in onze ogen niet genoeg mee kunt verlichten. ;)

Comment

• Originally posted by Beckers Entertainment View Post
              De keuze voor multiparren is puur en alleen de lichtopbrengst. De par 56's blijven bij dit soort feesten thuis omdat je daar de zaal in onze ogen niet genoeg mee kunt verlichten. ;)
              Dus liever multipars dan par64?

Comment

• Multipar hebben we wel, par 64 niet. ;)

Binnenkort gaan we overigens investeren in led parren...

Comment

• Leuk avondje gehad!
                  Goed georganiseerd zomerfeest!

Alles had ik mee, ook me nieuwe lichtbrug!

Foto's:
                  Opstelling
                  Sfeer

Veel foto's hadden we niet, we hadden niet zoveel tijd.

Tips & opmerking zijn welkom :D

Comment

• Bekabeling op de grond volgende keer graag straktrekken, overtollige kabel onder de booth en even aftapen
                    En probeer je truss gelijkmatig te verdelen (zeker voor het oog). Op de foto lijkt het alsof je statieven niet symmetrisch opgesteld staan, zegmaar.

Comment

• @ Bekabeling, heb je gelijk in, maar later op de avond hadden we dit ook gedaan.

@ Truss, Klopt maar dit kwam niet uit met die balk aan de linke kant.

Comment

• Ziet er toch vrij aardig uit! Inderdaad je truss aan een kant wat laten zakken zodat hij gelijk staat.. Verder hoop ik ook dat je topjes normaal wat hoger staan, want op deze manier staan de tweeters de hele avond bij het publiek te blazen. (zeker bij DAP is dit niet zo goed voor je oren)
                        Verder hoop ik dat je sfeer foto niet representatief is, want 10 man die hangen aan een sta-tafel is nou niet echt dat je zegt sfeer...

Comment

• Scheven truss daar word ik niet vrolijk van, maar nog erger je statieven trekken krom!

Comment

• Ik ben een keertje mee geweest opbouwen van een proffecionele (fout geschreven, ik weet het) drive-in, like to party. Het was een feestje van mijn moeders werk dus dat ging wat gemakkelijker. Er werd met 2 DJ's gedraait (waarom weet ik ook niet) op de 90's party.

Hier wat foto's.

edit:

ik was het apparatuur lijstje vergeten. Maar ik weet ook niet zo helemaal meer wat er stond.

Lijstje:
                            Dap Audio Soundmate 2 mkII (super hoor)
                            2 X CDJ-1000
                            Dap Audio dubbele cd speler (type weet ik zo even niet)
                            DateQ LPM 7.3
                            Laptop
                            bedrading enz.

licht:
                            8 X 500 watt par 64
                            Showtec star sky colour (maat weet ik zo even niet)
                            Showtec Showmaster 24
                            Truss
                            Wind-up standaard
                            2 X mushroom

Veel flightcases

en nog een bult andere dingen die ik zo even niet weet
                            Last edited by stijn; Tuesday-20-10-2009, 19:50.

Comment

• De professionaliteit ontbreekt nog wel een beetje, op een paar punten;
                              De show op zich ziet er wel netjes uit, maar de topjes staan véééél te hoog (blazen over het publiek heen) en die twee lichteffecten op het meubel zullen in de loop van de avond flink gaan irriteren. Verder ziet die lichttafel op de sub er niet zo fraai uit en staan de mushrooms erg scheef t.o.v. elkaar, wat het synchrone beeld niet ten goede komt.

Comment

• Tripods als statieven? Of zie ik het verkeerd.

Comment

Working...
                                X