(daarna maak ik een nieuwe discussie om hem in te stellen met dmx.)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Ook dat is meerdere malen op het forum voorgekomen en de handleiding van je controller of van je parren zal daar ook wel iets over vertellen. Sowieso zul je de basisinformatie van DMX eens moeten doorlezen, te vinden in de kennisbank.
Back on topic, iemand nog foto's?
Comment
-
Wat was de afstand tussen je publiek en de laser? Hij schijnt namelijk in het publiek, maar ik kan de afstand zelf niet zien.
Verder, beschikte de school zelf over het truss-systeem of alleen de takels om het geheel in te hangen? En waren het handtakels of automatische?
Comment
-
Het hoeft ook geen 3 watt laser te zijn om schade aan te brengen hoor. ;) Maar bij 4 meter denk ik aan een afstand tot het publiek van een meter of 15, dus dat zou in principe wel kunnen omdat de straal dan nogal verzadigd wordt door de grotere scan-oppervlakte.
Comment
-
En ook hier weer een lading foto's van gisteren, iemand die 50 werd en het maar gelijk met een halloweenthema wilde vieren. Veel griezels, vampieren enz. die wel zin hadden in een feestje. Erg geslaagd, veel kaartjes weg en veel complimenten ontvangen.
Setup donker
Setup licht
Het 'shantykoor' (Eigen initiatief, als try-out)
Shantykoor 2
Rest
Ik had eigenlijk nog wat groene filters willen steken in de parren, maar omdat het publiek al eerder binnenkwam heb ik het maar zo gelaten en zo vlug mogelijk alles opgebouwd.
(Vooraf afgesproken dat we om 9 uur draaiklaar moesten zijn, maar de gasten hadden in het andere deel van de locatie eerst een diner en kwamen rond een uur of 8 al binnenlopen.)
Comment
Comment