Niks op aan te merken eigenlijk. Misschien was dat lichteffect leuker om aan de andere kant te zetten zodat je aan beide kanten licht had?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Roderick(je), niks mis mee lekker basic.
Overigens heb ik nieuwe meubels voor de standaard drive-in show klussen. Netjes alles ingebouwd in twee maatbouw kisten.
Feestje Oostkapelle
Showtje Oostkapelle
Comment
-
Originally posted by Rick View PostNiks op aan te merken eigenlijk. Misschien was dat lichteffect leuker om aan de andere kant te zetten zodat je aan beide kanten licht had?
Comment
-
Originally posted by Citybeatz View PostRoderick(je), niks mis mee lekker basic.
Overigens heb ik nieuwe meubels voor de standaard drive-in show klussen. Netjes alles ingebouwd in twee maatbouw kisten.
Feestje Oostkapelle
Showtje Oostkapelle
Vind ik persoonlijk niet netjes staan zo.
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostDie dingen kunnen erg van pas komen tijdens vervoer en je bent gek als je ze er elke keer op locatie af gaat halen en bij het afbouwen er weer op gaat zetten. Niemand die zich eraan stort.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostFoto van je meubeltjes is een beetje onduidelijk, close-up please? ;)
Verder, waarom is de ene CDJ400 wel ingebouwd en staat de ander er los naast? Of is dit gezichtsbedrog?
Originally posted by roderickk View PostDie dingen kunnen erg van pas komen tijdens vervoer en je bent gek als je ze er elke keer op locatie af gaat halen en bij het afbouwen er weer op gaat zetten. Niemand die zich eraan stort.Last edited by Citybeatz; Sunday-08-11-2009, 15:38.
Comment
-
Rick, als we het doen doen we het goed. In het linker meubel zit een pc monitor, cd speler, mixer, mic. ontvangers en pc of laptop. In het rechter meubel is plek voor cd speler en lichttafel, verder zitten er nog lades in.
Rechts was ook nog een T4 (je ziet hem door de linten heen). Lichteffect stond daar bewust, omdat hij anders te dicht bij een doorloop kwam te staan.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostDus het zijn twee aparte meubels, of één groot meubel met een soort dubbele 19 inch indeling?
Beide hebben een eigen 19 inch rack aan de voorzijde voor randapparatuur en lades, ook alle aansluitpanelen zijn netjes uitgevoerd met Neutrik pluggen.
Bovenzijde is op maat gemaakt voor DJ apparatuur, in het rechter meubel zit in een 19 inch (boven) voor lichttafel(s). Deze kist is ook ruim 30 cm langer dan de linker die bijna vierkant is.
Comment
-
Gister gezellig schoolfeest samen met Dj-éé, ik heb nog geen foto's en ik weet niet of ik die wel post. Geniet eerst maar van het beeld materiaal wat ik met een andere camera heb geschoten. Geluid valt me beetje tegen.
Tik tak, don't stop
I'm in Miami bitch
Super star
Eh, grease, ja greaseLast edited by Citybeatz; Saturday-14-11-2009, 13:09.
Comment
Comment