Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niks op aan te merken eigenlijk. Misschien was dat lichteffect leuker om aan de andere kant te zetten zodat je aan beide kanten licht had?

Comment

• Roderick(je), niks mis mee lekker basic.

Overigens heb ik nieuwe meubels voor de standaard drive-in show klussen. Netjes alles ingebouwd in twee maatbouw kisten.

Feestje Oostkapelle
      Showtje Oostkapelle

Comment

• Foto van je meubeltjes is een beetje onduidelijk, close-up please? ;)

Verder, waarom is de ene CDJ400 wel ingebouwd en staat de ander er los naast? Of is dit gezichtsbedrog?

Comment

• Originally posted by Rick View Post
          Niks op aan te merken eigenlijk. Misschien was dat lichteffect leuker om aan de andere kant te zetten zodat je aan beide kanten licht had?
          Rechts was ook nog een T4 (je ziet hem door de linten heen). Lichteffect stond daar bewust, omdat hij anders te dicht bij een doorloop kwam te staan.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
            Roderick(je), niks mis mee lekker basic.

Overigens heb ik nieuwe meubels voor de standaard drive-in show klussen. Netjes alles ingebouwd in twee maatbouw kisten.

Feestje Oostkapelle
            Showtje Oostkapelle
            Wanneer je de t-4's niet gebruikt op een truss zou ik de G-haken eraf halen.
            Vind ik persoonlijk niet netjes staan zo.

Comment

• Die dingen kunnen erg van pas komen tijdens vervoer en je bent gek als je ze er elke keer op locatie af gaat halen en bij het afbouwen er weer op gaat zetten. Niemand die zich eraan stort.

Comment

• Gelukkig heb ik daar geen last van want als ik ze er niet afhaal gaat het kistje niet dicht... (we zullen het maar een ontwerp foutje noemen;))

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                  Die dingen kunnen erg van pas komen tijdens vervoer en je bent gek als je ze er elke keer op locatie af gaat halen en bij het afbouwen er weer op gaat zetten. Niemand die zich eraan stort.
                  Mm, ik erger me er altijd wel aan. Bovedien is het ook maar 5 minuten werk (waarom zou je het niet doen?)

Comment

Foto van je meubeltjes is een beetje onduidelijk, close-up please? ;)

Verder, waarom is de ene CDJ400 wel ingebouwd en staat de ander er los naast? Of is dit gezichtsbedrog?
                    Rick, als we het doen doen we het goed. In het linker meubel zit een pc monitor, cd speler, mixer, mic. ontvangers en pc of laptop. In het rechter meubel is plek voor cd speler en lichttafel, verder zitten er nog lades in. Neem zelf een kijkje

Originally posted by roderickk View Post
                    Die dingen kunnen erg van pas komen tijdens vervoer en je bent gek als je ze er elke keer op locatie af gaat halen en bij het afbouwen er weer op gaat zetten. Niemand die zich eraan stort.
                    Mee eens, ik ga niet nog elke keer die haken er aan schroeven. Barren hangen tijdens vervoer (en opslag) op dit moment inderdaad in het truss meubeltje.
                    Last edited by Citybeatz; Sunday-08-11-2009, 15:38.

Comment

• Rick, als we het doen doen we het goed. In het linker meubel zit een pc monitor, cd speler, mixer, mic. ontvangers en pc of laptop. In het rechter meubel is plek voor cd speler en lichttafel, verder zitten er nog lades in.
                      Dus het zijn twee aparte meubels, of één groot meubel met een soort dubbele 19 inch indeling?

Rechts was ook nog een T4 (je ziet hem door de linten heen). Lichteffect stond daar bewust, omdat hij anders te dicht bij een doorloop kwam te staan.
                      Oh, niet gezien. ;) Had ook maar even vluchtig gekeken.

Comment

Dus het zijn twee aparte meubels, of één groot meubel met een soort dubbele 19 inch indeling?
                        Bestaat uit twee delen, bewust gedaan omdat menig locatie in Zeeland niet altijd even goed te bereiken is. Ook nu dit weekend was ik blij dat er twee delen van zijn gemaakt, had er niet aan moeten denken om een kist van 1,50 meter het podium op te moeten tillen.

Beide hebben een eigen 19 inch rack aan de voorzijde voor randapparatuur en lades, ook alle aansluitpanelen zijn netjes uitgevoerd met Neutrik pluggen.

Bovenzijde is op maat gemaakt voor DJ apparatuur, in het rechter meubel zit in een 19 inch (boven) voor lichttafel(s). Deze kist is ook ruim 30 cm langer dan de linker die bijna vierkant is.

Comment

• Gister gezellig schoolfeest samen met Dj-éé, ik heb nog geen foto's en ik weet niet of ik die wel post. Geniet eerst maar van het beeld materiaal wat ik met een andere camera heb geschoten. Geluid valt me beetje tegen.

Tik tak, don't stop
                          I'm in Miami bitch
                          Super star
                          Eh, grease, ja grease
                          Last edited by Citybeatz; Saturday-14-11-2009, 13:09.

Comment

• Wat ik echt jammer vind is dat je scans absoluut geen lichtshow geven aansluitend met de muziek.

Comment

• Scans zijn inderdaad niet zo'n toevoeging aan de show op deze manier, dat is eigenlijk wel zonde. Wat rondjes programmeren is toch niet zoveel werk? :)

Comment

• Het gaat niet eens om de rondjes maar ik zie het graag aansluiten op de muziek. Dat is het nu totaal niet. Al gebruik je een blackout op de slome stukjes en een simpelle strobo functie bij de qlimax.

Comment

Working...
                                X