Announcement

Collapse
No announcement yet.

Op welke opleiding zit jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op welke opleiding zit jij?

Hoihoi,

Het zou leuk zijn om van elkaar te weten welke opleiding je doet en misschien kom je wel schoolgenoten hier tegen, wie weet...

Doe jij ook een opleiding op het sound en vision gedeelte? Welke opleiding? Op welke school? In welke stad?

Ik zal maar gelijk beginnen.
    Ik ben deze week gestart op het Creative College, Utrecht.
    Opleiding: podium en evenemententechniek niv. 3

Technische Informatica op de Hoge School in Rotterdam!

Comment

Helaas geen school meer voor mij.

Heb vroeger wel gekeken naar sound en ..... opleidingen maar pffff dat was echt een treurige bedoeling. Gewoon alles lekker me eigen aangeleerd en wat met andere mee gelopen. Zo erin gegroeid. 3 jaar hoofdpodium van elastiek mee gedaan en gedraaid. Veel van geleerd en zo doende een 2 jaar fulltime bezig geweest. Helaas toch ook niet helemaal wat ik zocht dus weer terug naar me eigen ding. Zit nu heerlijk op me plek. Doe me eigen ding en werk er gewoon naast als service / onderhouds monteur van verwarming en dergelijken.

Dus heel veel meer dan een opfris cursus voor toevallig een nieuwe ketel of een demo dag van een bedrijf is het allemaal niet meer.

Comment

Ben vandaag begonnen aan VWO 6. Ik denk/verwacht dat ik daarna ga studeren in Rotterdam of Tilburg, iets in de richting van Bedrijfskunde en Economie.

Wil naast mijn studie nog wel lichtman blijven als bijbaan/hobby.
        Last edited by Rio; Wednesday-29-08-2012, 23:34.

Comment

podium en evenementen technieken niv. 4 op het zoomvliet in boz nu in jaar 2 alweer

Comment

VWO 2 nu, gymnasium.
            Op het Stedelijk gym in Nijmegen natuurlijk ;)

Comment

Ik begin maandag aan mijn 3e jaar op Campus de Helix in maasmechelen (belgië) hier doe ik de opleiding industriële wetenschappen (atheneum niveau), een vooropleiding tot industrieel ingenieur. Opleiding duurt 6 jaar en heb dus nog 4 jaartjes te gaan... Wat ik daarna ga doen? Geen idee. Wel een paar mogelijkheden: licht&geluid, industrieel ingenieur electronica of gewoon electronica...

Comment

Dat is voor mij alweer een aantal jaartjes geleden... ik heb een HBO opleiding in Facility Management gedaan maar ben toch een heel andere richting opgegaan.

Tegenwoordig ben ik full-time ondernemer, waarbij ik vooral drive-in shows verzorg en daarnaast het een en ander met internet doe (websites ontwerpen, teksten schrijven).

Comment

Industriëel ingenieur elektronica...

Comment

Podium en Evenemententechniek op Grafisch Lyceum Rotterdam.

Comment

Vroeger communicatie/marketing gestudeerd op HBO niveau te Rotterdam

Comment

Misschien onnodig en het zal beslist ouderwets zijn, maar ik wil toch even een opmerking plaatsen omtrent het gevaar van dit soort topics. Ook omdat dit weer zo'n "wie ben je en wat heb je" topic is.

Welke spullen heb je? Wat heb je net gekocht? Wat voor school heb je gedaan?

Er staan verschillende van dit soort topics op het Bax forum en dit is weer een nieuwe erbij.

Leuk, maar ik kan nu al sommige jonge mensen hier op dit forum traceren door hun posten in dit soort topics. Ik heb echter geen belangstelling in jullie apparatuur. Maar is dat voor iedereen zo? NEE! Er zijn mensen die deze belangstelling wel hebben, al is het maar omdat ze gok of drugsverslaafd zijn. Of verslaafd aan luxe artikelen, dat kan tegenwoordig ook. Of omdat ze schulden hebben door te veel mobiel bellen en gamen. Iedereen kan dit lezen, ook mensen die niet lid van dit forum zijn en zelfs niet eens klant van de BaxShop.

Daarom het volgende:

WEES UITERST VOORZICHTIG MET WAT JE IN DIT SOORT TOPICS SCHRIJFT!

Als je nog minderjarig bent laat je berichtje even checken bij je ouders voor je het plaatst.

Steeds vaker wordt het internet, en met name forums als deze, door criminelen gebruikt als een soort van etalage waar hun spullen kunnen uitkiezen. Als je een slachtoffer wordt dan ben je niet alleen je spullen kwijt, maar een inbraak heeft vaak een zware impact op je leven. In de dagelijkse praktijk van de politie blijkt maar al te vaak dat het feit dat iemand ongenodigd in je huis is geweest veel meer met de slachtoffers doet dan het verlies van de gestolen zaken. Je ziet ook dat leven van de slachtoffers nadien sterk veranderen. Ik spreek uit verhalen die ik heb gehoord van vrienden van mij die bij de politie werken, en helaas ook uit eigen ervaring als slachtoffer.

Meer informatie op www.vraaghetdepolitie.nl

Comment

Originally posted by JPSholland View Post
                          Misschien onnodig en het zal beslist ouderwets zijn, maar ik wil toch even een opmerking plaatsen omtrent het gevaar van dit soort topics. Ook omdat dit weer zo'n "wie ben je en wat heb je" topic is.

Welke spullen heb je? Wat heb je net gekocht? Wat voor school heb je gedaan?

Er staan verschillende van dit soort topics op het Bax forum en dit is weer een nieuwe erbij.

Leuk, maar ik kan nu al sommige jonge mensen hier op dit forum traceren door hun posten in dit soort topics. Ik heb echter geen belangstelling in jullie apparatuur. Maar is dat voor iedereen zo? NEE! Er zijn mensen die deze belangstelling wel hebben, al is het maar omdat ze gok of drugsverslaafd zijn. Of verslaafd aan luxe artikelen, dat kan tegenwoordig ook. Of omdat ze schulden hebben door te veel mobiel bellen en gamen. Iedereen kan dit lezen, ook mensen die niet lid van dit forum zijn en zelfs niet eens klant van de BaxShop.

Daarom het volgende:

WEES UITERST VOORZICHTIG MET WAT JE IN DIT SOORT TOPICS SCHRIJFT!

Als je nog minderjarig bent laat je berichtje even checken bij je ouders voor je het plaatst.

Steeds vaker wordt het internet, en met name forums als deze, door criminelen gebruikt als een soort van etalage waar hun spullen kunnen uitkiezen. Als je een slachtoffer wordt dan ben je niet alleen je spullen kwijt, maar een inbraak heeft vaak een zware impact op je leven. In de dagelijkse praktijk van de politie blijkt maar al te vaak dat het feit dat iemand ongenodigd in je huis is geweest veel meer met de slachtoffers doet dan het verlies van de gestolen zaken. Je ziet ook dat leven van de slachtoffers nadien sterk veranderen. Ik spreek uit verhalen die ik heb gehoord van vrienden van mij die bij de politie werken, en helaas ook uit eigen ervaring als slachtoffer.

Meer informatie op www.vraaghetdepolitie.nl
                          Ik snap wat je bedoeld.
                          Maar als je niks meer vertelt dan wat im 'vraag' in dit topic, kan er weinig gebeuren. Als je over apparatuur en waar je woont of werkt enz. vertelt, DAN loop je risico. Nu toch niet?

Comment

Wij staan bij de kamer van koophandel ingeschreven,
                            Hebben een eigen site met verhuur lijst.
                            Hebben een hyves
                            Hebben een faceboek
                            Staan vaak op posters en zelfs de krant.

Hmmm ja ik maak me nu echt zorgen over wat ik hier op bax-shop.nl/forum doe. Alles wat wij kopen word ook gewoon op onze site weer gegeven. Staan foto's van wat we doen en gedaan hebben. Staat redelijk duidelijk in welke regio we bezig zijn.

Dan denk ik eerder dat daar een probleem zit dan hier op het forum.

Niet dat ik het er niet mee eens ben dat het soms misschien verstandig is om een keer goed na te denken met dingen die je doet.

Comment

Verkoop iets op Marktplaats. Meneer haalt het op en ziet allemaal leuke spullen staan. En wie weet komt ie een volgende keer terug om meer te halen...
                              Begrijp wat je ermee bedoelt. Maar zou me er niet erg druk over maken.

Comment

Working...
                              X