Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eerste beelden van Draaitafel DJ Hero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste beelden van Draaitafel DJ Hero

Draaitafel van DJ Hero
    Gitaarspelen, drummen, zingen; het is inmiddels gesneden koek voor gamers. Men wil wat nieuws. Uitgever Activision lijkt daaraan gehoor te geven en komt in het najaar met DJ Hero, als spin-off van het bekende Guitar Hero. Een soortgelijke game hebben wij al eerder kenbaar gemaakt middels een post van een paar weken terug. Vandaag zijn de eerste beelden te zien van de draaitafel die bij het spel DJ Hero verpakt zit.

“Het baanbrekende DJ Hero geeft een nieuwe doelgroep de kans te genieten van de sociale spelervaring die is groot gemaakt door Guitar Hero. Muziekliefhebbers kunnen aan de slag met diverse nieuwe genres, zoals hiphop, R&B, Motown, electronica en dance. De innovatieve draaitafel-controller van DJ Hero maakt van iedere speler een echte dj die naam maakt in de clubs met mixes van populaire songs en de muziek van de grootste artiesten en dj’s ter wereld,”
    weet Activision ons te vertellen.

Ook leuk om te weten…
    DJ Hero is ook compatibel met Guitar Hero-gitaren, laat Activision weten. Dat wordt dus genieten met bands als bijvoorbeeld Incubus, die heel wat scratchen op hun rockplaten.
    Bron

Zien jullie DJ's hier al mee staan spelen?

neuh, vind dat ze het bij Guitar hero hadden moeten houden, Dj hero tja zal wel aanslaan maar zal niet mijn ding worden :p.

Comment

Best grappig al zou ik er zelf niet mijn tijd aan besteden denk.

Comment

Ik ook niet, je kunt misschien allemaal van die challenges doen enz. maar verder kun je er niet op dj-en.
        Ik kan me veel beter vermaken met eigen muziek en prutsen met knopjes enz.
        Lijkt me echt prut dat ding, de gitaar was ook niet echt super.

Comment

Jij vond de gitaar niet echt super, ik kan me best een uur vermaken met dat ding.
          En ik zal je zeggen je kunt er wel je ritmegevoel mee verbeteren en je krijgt ook inzicht in de opbouw van muziek. De meeste mensen die guitar hero spelen zullen hier misschien niet zo op letten, maar dat doe ik dus wel. Ik ben dus toch wel benieuwd naar DJ Hero.

Comment

AMSTERDAM - Game-uitgever Activision is de laatste tijd helemaal gek van speciale gelimiteerde edities van haar games. Eerst werd bekend dat bij de nieuwe Call of Duty een nachtkijker zit, nu onthult het bedrijf de 'Renegade'-editie van DJ Hero.

Deze versie van het spel wordt geleverd met een speciale draaitafel, een koffer die ook als tafeltje voor de 'platenspeler' dienst kan doen. Ook zit deze speciale editie een 2-CD-album met nummers van Eminem en Jay-Z, waarop ook enkele nog niet eerder uitgekomen nummers staan.

Een prijs voor de Renegade Edition is nog niet bekend.
            Bron met foto

En daar is hij dan, maar ik vind het zelf nogal zonde dat het wel erg op speelgoed lijkt. Zeker de crossfader en de potmeter lijken een beetje Intertoys. ;)

Comment

Working...
            X