Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel besteed aan bax-shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat klopt alleen in duitsland zijn ze vaak veel goedkoper en met de meeste dingen zit je al snel boven de 100 euro.
    Ook bieden ze dezelfde service als bax qau bezorgen.
    Binnen 24 uur in huis en van uit duitsland vind ik dat erg knap moet ik bekennen.

Voor de rest niets verkeerds over bax het scheelt me enkel vele euro,s ;)

Comment

Duitsland is leuk, maar het is een ramp als er iets kapot gaat. Zeker met Pioneer en zo....

Comment

Deze maand heb ik €148,14 uitgegeven aan:
        -Laser
        -Rookmachine (+ rookvloeistof)
        -Lichtstatief

Ik hou vorlopig even op met bestellen want mijn rekening raakt leeg

Comment

dit jaar heb ik zoon 1000 euro uitgegeven, als ik weer geld heb ga ik iets voor me licht kopen :D

Comment

Ik snap het doel totaal niet van dit topic. Leuk dat jullie allemaal vertrouwen in Bax hebben en er veel kopen (daar zal Bax ook ongetwijfeld jullie heel dankbaar voor zijn), maar het is toch totaal niet intressant om van andere te horen wat ze besteed hebben? Ben bang dat dit een ''hoe groot is jouw lul'' topic wordt. Ik en de andere mods houden die topic dus erg in de gaten en zodra het ook maar een beetje neigt naar bluf ben ik bang dat hij op slot moet.

Comment

€0,00 :(

Koop eigelijk niet bij online shops, en heb in de buurt een gewone winkel zitten..

Comment

Waarom niet als ik vragen mag? Vaak is een online shop veel goedkoper omdat deze een grotere afzetmarkt heeft. Ons assortiment is waarschijnlijk ook uitgebreider dan de winkel bij jou in de buurt. Wanneer je iets nodig hebt en het is bij ons op voorraad (70% van het assortiment) dan heb je het een dag later al in huis.

Tevens heb je er ook gewoon recht op om het product binnen 2 weken te retourneren!

Denk er eens over na of probeer het eens ;) online kopen is echt de toekomst!

Comment

Haha,

Ik koop mijn apparatuur bij Smile of haal het bij het bedrijf waar ik zelf werk (wat me 50% korting opleverd), is toch een beetje van: ''Ik huur er vaak, heb een goeie band met ze dus koop ook vaak''

Maar ik denk dat ik morgen me eerste bestelling doe hier, heb nog een dimmer nodig..

Comment

Kijk, mooi om te horen :)

Comment

Ehm, ik heb eigenlijk heel veel uit gegeven, eigenlijk te veel denk ik zoals:

2 x pioneer cdj-400
                      reloop rmx-40
                      flightcase
                      hoofdtelefoon bla bla..

hele goede lichten enzovoort
                      99 % heb ik besteed aan bax-shop.

Dusja :)

Comment

Vandaag mijn eerste bestelling van bij Bax binnen.
                        Gisteren verstuurd, vandaag aangekomen. (En dat voor een internationale zending!)

Twee rackcases en wat losse connectortjes. Kostte slechts 2/3 van wat het in een locale winkel hier kost...

Comment

Ik heb dit topic even flink geveegd. Dit soort discussie hou je maar ergens anders.

@ DeejayTim:
                          Er is je nu meerdere malen gevraagd om terug ontopic te komen en elke keer moet je weer net even het laatste woordje erover hebben, Bah. Je hebt dan ook een berisping te pakken.

Comment

oke..

Comment

Ik geloof dat je het nog niet helemaal begrijpt.
                              We hebben je al meerdere malen gezegt; Ga terug ontopic, probeer niet steeds het laatste woord te hebben of post anders gewoon niet.

Toch blijf je dit negeren.
                              Hopelijk begrijp je het over 2 weken wel wanneer je weer mag terugkomen.

Comment

Zal binnekort een spiegel bol (50cm) + motor bestellen, ik had verwacht dat die een stuk duurder zouden zijn:D

Comment

Working...
                                X