Is dat dan al je 2de bestelling of moet dat je eerste online aankoop bij bax nog worden? ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel besteed aan bax-shop
Collapse
X
-
Mijn eerste :cool:
Dimmerpack is niet door gegaan ivm bestellen van backdrops (2de hands)
Als zie ik wel een uitkomst met het vervoer boven de €50,- (al vind ik het leuk om naar winkel te gaan voor apparatuur (kan je gelijk weer rondkijken))
Maar opnieuw, de spiegelbol is nog niet besteld, ik wacht nog een paar andere bestellingen af van truss, backdrops en een nieuwe lichtcontroller.
Ik vind het dan ook erg jammer dat jullie geen prolyte truss verkopen(Koop toch het liefst bij 1 bedrijf..)
Comment
-
Originally posted by Robert View Posten dan nog, hoeveelheid korting zegt niets ;)
Misschien zijn bij hun de prijzen wel 20% hoger? ;) en hebben ze ook gratis verzendkosten boven de € 50? Of doen ze ook aan kado's boven een bepaald bedrag?
Helaas ziet bijna niemand dat meer als korting :(
Comment
-
Volgens bax-shop heb ik 1500 euro aan hub besteed,,, Helaas komen niet al mijn onderdelen van mijn Bedrijf bij bax-shop vandaan.
Veel heb ik bij lokaale dealers gekocht en kwam dus later achter bax-shop maar ik geef nu mijn voorkeur toch uit naar bax-shop.
Het is super service en je producten worden lekker snel geleverd.
Bax-shop Ga zo door...
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostVroeger was gratis verzendkosten nog een uitzondering. Tegenwoordig niet meer en de kado's boven een bepaald bedrag zijn nooit zo intressant, vaak doe je er niets mee.
Om even een voorbeeld te geven; wanneer jij een geluidssetje besteld met 2x 18 inch subs en 2 topjes en nog wat kleine spullen dan zijn de verzendkosten al snel € 50,- euro, als je het onder rembours wilt komt er nog eens € 10,- boven op. Bij ons krijg je die dus gratis dus heb je sowieso al € 60,- korting gekregen en daarnaast kan je dan ook nog eens profiteren van de 5% kortingcodes van SlamFM.
Daarnaast heb je het ook nog over dat je niets met de kado's kunt die je van ons krijgt. Ehm, sorry? Beetje verwend? Laatst hadden wij bijvoorbeeld gratis digitale fotolijstjes ter waarde van € 80,-, hoezo kun je daar niets mee? Is toch hartstikke leuk om gratis te krijgen!? Of een CD-map of schoudertas, dat zijn producten waar iedereen iets mee kan. Wij selecteren de gratis producten dus ook op bruikbaarheid voor iedereen :)
Vergelijk al deze dingen maar eens met andere shop's en dan ook nog eens onze service!
Tel uit je korting ;)
Comment
-
Maar nu ga je er vanuit dat iedereen lui is en het laat bezorgen..
Wat als er personen zijn die geen problemen hebben met het ophalen van de apparatuur? Die mensen krijgen wel een hoop korting bij een ander bedrijf die geen gratis vervoer heeft maar hoge kortingen (Ik ben een van die personen, ik zie het namelijk als een leuke dag uit )
Natuurlijk is vervoer soms fijn maar ik heb toch echt voorkeur voor een korting van 35%
Dus tja, jullie winnen het als de persoon het wil laten ophalen maar jullie verliezen het als die persoon geen problemen heeft met het zelf ophalen...
Comment
-
@ Paradise: Het laten bezorgen heeft volgens mij niks met lui zijn te doen, wel alles met kosten. Als ik het verschil ga berekenen tussen gratis bezorgen of even met de auto vanuit Groningen naar Goes om de spullen te halen heb ik toch wel telkens een fikse korting te pakken. Bovendien is Bax-shop in veel gevallen ook al de goedkoopste, dus tel uit je winst...... :D
Comment
-
Maar mijn ''vaste'' verhuurder/verkoper zit vlakbij dus vervoer is het probleem niet echt...
En als ik dan hun korting en bax zijn korting vergelijk dan heb ik mijn keuze...
Natuurlijk als het erg groot is of er ver voor moet rijden dan is gratis vervoer erg fijn (en zou mijn keuze op bax vallen).
Ik ga er vanmiddag weer heen, is 5 minutes rijden en dan kan ik gelijk weer de loods bekijken voor andere leuke dingen
Comment
-
Ja, en daarbij gaan 95% van onze verkopen via de webshop, 2% van offertes en 3% in de winkel. Met de gratis verzendkosten stellen we dus 95% van onze klanten al erg tevreden!
En 35% korting dat gaat natuurlijk helemaal niet (ik neem aan dat je dat zelf begrijpt).
Comment
-
Toch echt wel, zij werken als groothanden en zijn ook importeur, ik ken ze erg goed en als ik er iets koop hoeven ze ook niet te verdienen aan mij (dit betekend dus dat ik het kan kopen voor hun aanschaf prijs).
Een webshop is natuurlijk wel ideaal, trekt erg veel klanten maar een bedrijf zonder webshop redt zich ook prima.
Dus ja, hoge kortingen zijn mogelijk maar niet voor iedereen..
(Meestal is de korting de btw prijs-->20%)
Comment
Comment