Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel besteed aan bax-shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Box word gemaakt op de zelfde plek waar hij aangeschaft word, de box was verhuurd en de huurder had mijn Algemene verhuurvoorwaarden ondertekend maar ontkent nu alles (zegt dat de box al kapot was bij het leveren terwijl hij daar geen melding van heeft gemaakt..)

Ziet er dus naar uit dat ik het zelf moet gaan betalen (schiet het altans vooruit, maar laat er ook een incasso naar kijken)

Tevens, deze persoon is ook lid op dit forum.....(Maar ik zal hier verder niet op in gaan, denk niet dat het op een forum thuis hoort..)

Laten we het er ophouden dat ik er van leer...

Nog een vraagje, repareert Bax-shop ook dingen die daar niet zijn gekocht? (Tegen een vergoeding natuurlijk :) )

Comment

Wij kunnen inderdaad apparatuur laten repareren, echter hangt hier natuurlijk wel een prijskaartje aan inderdaad ;)

Hoeveel dat is kan ik nu niet zeggen.

Comment

voor alle reparaties worden er zoiezo € 35,- onderzoekskosten berekend. Deze onderzoekskosten komen te vervallen zodra je ons opdracht geeft het product te repareren tegen de prijs zoals vermeld in de reparatieofferte (die je dan krijgt)

Comment

Ik kocht er ook al spullen toen ze nog in dat zolderpandje zaten. Was ongeveer bij mij in de achtertuin, dus lekker makkelijk.

Maar de afgelopen jaren best wat uitgegeven...

Een stuk of 6 technics rp1200 dh headphones. Die slijten zo hard, heb binnenkort weer een nieuwe nodig haha.

Twee actieve behringer truth studio monitors. Twee pioneer cdj 1000 mk3's. Een pioneer djm 800.

Twee martin mac 250 kryptons en een freekie controller.

Nog wat klein spul zoals xlr en dmx kabels. Een cd map. Als je alles op telt kom je bijna aan de 10.000 euro. Best een dure hobby haha.

Comment

6 headphones? Haha! Dat zegt denk ik meer over jou dan over de headphones zelf ;)

Comment

Ahah Wowww ik heb al ruim zo'n 3jaar mijn technics rp1200 en hijs nog niet kapot:d

Comment

Ze worden wel intensief gebruikt. Toch gauw zo'n 15 uur per week in de horeca... De helft van de keren ging er 1 kanaal kapot en de andere helft brak de beugel. In de huidige voel ik ook alweer een knik aankomen dus die geef ik nog een paar weekjes

Comment

Kan je baas die dan niet eens vergoeden? ;)

Comment

Voor de baas is een headphone maar een headphone. Hij vind een iets van een paar tientjes meer dan zat. Als ik iets beters wil moet ik het zelf maar betalen.

Typische kortzichtigheid van een horeca ondernemer. Als er iets aan de tap kapot is staat er binnen het uur iemand klaar om het te repareren. Een half jaar geleden crashte de pc van BPM studio steeds tijdens het draaien en toen heeft het weken geduurt voor er serieus naar een oplossing gezocht werd.

Heb vandaag die nieuwe pioneer headphone (huppeldepup 2000) besteld. Kijken of die langer mee gaat....

Comment

Haha, tjaaa horeca ondernemers. Vertel ons er wat over ;)

Pioneer HDJ-2000 is een goede (maar dure) keus. Hij is zeker zijn geld waard qua stevigheid en geluid. De belangrijkste draaipunten zijn van Titanium dus die moe het wel even volhouden ;)

Comment

En anders zien we je bestelling wel weer verschijnen... 6 stuks! haha

Comment

ik heb nou rond de 2500 euro aan bax-besteed (even uit mn hoofd)

Comment

Netjes hoor!

Keep it going :P

Comment

Kijk, dan weten we ineens waar wij het geld van krijgen Robert! Komt allemaal van DJ Dave vandaan:)

Comment

Working...
                              X