Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Komend weekend spoordonk kermis( content festival). 3 dagen feest in een tent. Er zijn alleen 2 maars.
    Ik zelf ben er niet bij
    De tent is gehalveerd naar om en nabij 1250 a 1500 gasten omdat het dit jaar tegelijk valt met een ander zeer dichtbij festival.

Afgelopen weekend setje in zeeland, een 50 geworden feestje in haghorst en een lasershow. Niet erg overdreven druk weekend dus. Alleen wat kleinere dingetjes.
    Last edited by ronennieshow; Tuesday-09-10-2012, 01:32.

Comment

2 weken geleden op een verjaardag van iemand die 50 geworden was. A.s. zaterdag ben ik bij de muziekvereniging, waar ik zelf ook lid van ben, te vinden om een darttoernooi van licht en geluid te voorzien. Niet heel boeiend, wel altijd een gezellige dag waarbij ik zelf ook een gezellig partijtje mee ga darten.
      De zaterdag er op moet ik draaien op een reunie van een middelbare school. Komt vermoedelijk +/- 50 man, kleinschalig maar waarschijnlijk erg gezellig :).

Comment

Originally posted by djjoepv View Post
        Rooi (St Oedenrode), das dichtbij! Bij wie of mag je dat niet zeggen?
        Ik ga inderdaad geen namen van klanten op internet zetten maar de klant kwam uit Amsterdam en had het kasteel afgehuurd.

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Denk het niet
          Sorry rekende met schooljaren ;-)

Comment

Qua losse verhuur/drive-in shows elke dag wel wat.

Eerst volgende evenement waar we de techniek verzorgen: Oktoberfest in Tilburg.

Meer info: http://www.oktoberfest-tilburg.nl/

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
              Ik ga inderdaad geen namen van klanten op internet zetten maar de klant kwam uit Amsterdam en had het kasteel afgehuurd.
              Zegt me totaal niks! ^^ kasteel is overigens wel een leuke locatie, volgensmij ook een x een klus gehad met m'n werk :)

Comment

zelfde opdrachtgever van het sinterklaasfeest wenst ook een halloweenfeest :)

Comment

Volgende week een middelbare school galabal in het noorden van Limburg.

Comment

net terug van het chassé theater in breda.
                    zaterdag weer terug.

Comment

Net thuis van techniek voor '100 jaar film in 100 minuten' van Jan Verheyen.

Comment

Vanmiddag met het videoteam v/d school opnamen maken van een musical ter ere van het 25 jarige jubileum van mijn oude basisschool. Word leuk een avondje regie doen en mixen! Gelukkig huren we apparatuur van Landstede, anders moesten we met de rammelkast van 20 jaar oud van school op pad... ;)

Comment

vandaag een dagje vlaamse opera gehad.
                          morgen weer terug.

Comment

Content festival afgerond en opgeruimd ( denk ik want ik was heerlijk op vakantie)

Comment

gisteren repetietie gehad in de vlaamse opera gent.
                              vandaag om 22:00 richting het sportpaleis om Radiohead te breken.
                              en dan zaterdag en zondag 2 daagjes in het mezz van uit school

Comment

Aanstaande zaterdag 2 lessen geven aan FL studio beginners.

6 uur lang in totaal!

Pfff... heb er wel zin in maar is lang :eek:...

Comment

Working...
                                X