Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok, ik ga dan ook maar inhaken
    Gisteren 3 tracks gemastered, morgen STEM mastering project en een middagje vocals compen.

Comment

Vanavond als FOH tech met bandje mee om show bij ministerie van VWS te bouwen en mixen, zondag Symphonica breken.

Comment

volgende week zaterdag een halloweenfeestje, daarna licht het aan hoe snel de zanger van mijn vaste bandje hersteld van zijn nierkanker

Comment

gistersavond radiohead load out gehad, morgen richting het mezz om licht te doen voor een 80 en 90 party :D

Comment

Vorige week geholpen met het licht en geluid op school, komende zaterdag naar bax opendag en daarna nog even Halloween afterparty in de wijk. En het komende feestje daarna duurt nog wel een tijdje, augustus 2013 namelijk ;)

Comment

Ben net terug van een clubfeestje waar ik met een vriend wat gedraaid heb, en ik heb gister licht/geluid voor een theatervoorstelling op school gedaan. Volgende klusje zal rond december zijn...

Comment

Volgend weekend lekker 'Theater Weekend''

Vrijdag
                een muziek project met bandjes ect. F.O.H. mixen in een theater voor 100 man. Daar staat een 32 kanaals tafel, Allen en Heath volgens mij. En nog berg rand apparatuur.

Zaterdag
                Geluid schuiven in theater tijdens voorstelling op een DM1000 van Yamaha voor uitverkochte zaal (600 man).

Hopelijk eerst smorgens nog even snel koekeloeren bij bax, tweedehands apparatuur is nooit weg namelijk.

Comment

Morgen en overmorgen geluid en netwerk leveren op Samhain in Neerpelt.
                  Wordt een leuk klusje: PA & band aan de ene kant van het kanaal, regie aan de andere kant. Lang leve 5GHz straalverbindingen :)

Laadlijst: Enkele thermossen koffie, handschoenen, thermisch ondergoed, elektrische heaters...

Comment

gister een dagje in het magazijn van thearent gestaan, doekjes opvouwen voor de baas.
                    voor nu staat mijn volgende klusje in november maar ik denk dat de baas nog wel belt.

Comment

Gister opnamen gemaakt voor de band ban m'n neef. Lekker veel spullen geleend van school, dus alles was in orde. Jammergenoeg moest ik de tracks tijdens het masteren wel in ongeveer 1000 stukjes hakken en gelijkzetten omdat ze geen metronoom wilden gebruiken... :(

Comment

afgelopen zaterdag een klusje met guus meeuwis gehad.
                        voor de rest staat er nog niks op de planning. met de nadruk op nog. :P

Comment

wat moerst je dan juist doen? Want Guus meeuwis is toch ook niet de eerste de beste (ik zeg nu ook niet dat hij het genre muziek maakt dat ik draai)

Comment

Sok festival tot een goed einde gebracht. Was weer een leuke bezigheid. Weer eens wat anders.

Volgende ---->>>> Bandje mixen in lokale kroeg. Niet erg spannend of spectaculair maar wel erg leuke locatie.

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                              wat moerst je dan juist doen? Want Guus meeuwis is toch ook niet de eerste de beste (ik zeg nu ook niet dat hij het genre muziek maakt dat ik draai)
                              uiteindelijk niet veel. we waren ingehuurd door de productie van het evenement, was een 10 jarig bestaan van een telecombedrijf. we werden om 12 uur verwacht, waren om half 12 aanwezig. we moesten de jongens van rental helpen, maar hebben tijdens de bouw, 4 kopjes op kisjes gezet. en nog geholpen met de araytjes stacken. toen was het half 1 en hebben we 12 uur kunnen wachten om het weer af te breken.
                              maar ja, alles word betaald.

Comment

Afgelopen weekend alleen dry-hire gehad: jippie lekker 2 dagen vrij!

Vrijdag: Popronde Sittard - 2 locaties van geluid voor bandjes voorzien
                                Zaterdag: R&B feeske: geluid neerzetten en me de rest van de avond goed vermaken
                                Zondag: Cultuurpub: geluid verzorgen voor wat beginnende bandjes in een kroeg.
                                Maandag: Bijkomen en de ganse zooi weer opruimen ;)

Comment

Working...
                                X