Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by SLGV View Post
    de ganse zooi weer opruimen ;)
    Tja dat zou ik ook eens moeten doen maar helaas is het hok langzaam te klein geworden. Is niet op zijn plek zetten meer en opruimen maar meer verstapelen van stapel 1 naar stapel 2 naar stapel 3.

Comment

Ik heb mijn loods vorige week maar weer eens onder handen genomen, was hoog nodig. Er waren weer een aantal nieuwe dingen bijgekomen en de dozen daarvan begonnen flink in de weg te staan.

Daarnaast wat speakersetjes opnieuw in de verf gezet en het speakerschuim vervangen want komend weekend staat alles weer weg dus het moet weer allemaal netjes zijn. Ten slotte ook de kabelkisten weer eens nagelopen, opgeruimd en waar nodig aangevuld.

Comment

nou zondag afbreek i love techno in gent.

Comment

wauw, netjes. je zal mijn broer misschien tegenkomen, hij helpt er om de catering af te breken ;)

Comment

Morgen (vrijdag) een show opbouwen met onder andere: 40 meter truss, 24KW spots, stuk of 10 scanners en nog wat zooi, zaterdag eigen drive in show en zondags een showtje opbouwen.

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
              24KW spots,
              4 Sixbars of enkele 100'den ledparren ?

Comment

Alsof het nog niet genoeg was komen weekend:
                "kunnen jullie morgen nog een locatie (bandje en dj) erbij doen?"
                Dat kan...

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                  4 Sixbars of enkele 100'den ledparren ?
                  Ik denk dat het gaat of om 4 sixbars, of 6 fourbarren. Dus ik zal het vandaag wel zien ;)

Comment

vandaag de nitro circus tour in het sportpaleis gebouwd.
                    morgen een sinterklaas showtje draaien in podium bloos.
                    en dan maandag waarschijnlijk richting ettenleur om amusing te bouwen.

Comment

Vanavond draaien in Lunenburg, Loosbroek (14+).
                      Morgen sinterklaas klusje op de voetbalvereniging.
                      Volgende week weer draaien in Lunenburg, 12+.
                      18 december opbouwen voor musical van 19 december, waarbij ik meehelp met de uitvoering. Lekker druk dus =D

Comment

Vrijdag:
                        - Opbouwen BassDown
                        - Geluid Mash'Dub
                        Zaterdag:
                        - BassDown
                        - Geluid sinterklaas-kater-party
                        Zondag:
                        - Afbouwen BassDown
                        - Geluid Cultuur-Cafe

Comment

Mijn laatste klus was vorige zaterdag, het jaarlijkse feest van de brandweer.

Volgend klusje is een bruiloftje met uitsluitend jaren 80 en 90 muziek (disco en rock)
                          Dat zal een uitdaging worden want of alle gasten dit graag horen is een vraagteken en ik mag niets anders draaien, tja dat heb je met een koppel die hun eigen muziek wil horen en geen rekening houd met de andere gasten.
                          Laat ons hopen dat de ambiance erin zal zitten maar ik twijfel of ik de ganse avond met een volle dansvloer zal zitten

Comment

Mijn vorig feest was het openingsfeest in ons JC. Zaterdag een dagje zoet met een vrijwilligers avond van de gemeente.

@SLGV, nog aan de late kant, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
                            Last edited by nijst001; Thursday-06-12-2012, 17:48.

Comment

Zaterdag met mijn vaste bandje mee naar het MAD Festival in Middelharnis als lichtman.

Comment

Zaterdag avond even een simpel setje neerzetten en een beetje draaien op een feestje van een vriend.

Comment

Working...
                                X