Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vanavond: Band About Today Flakkefest Middelharnis. De band waar ik altijd bij meegaat als lichtman.
    10 mei: The Long Winter Tour in het Rotterdamse Club Fibes. Weer licht bij About Today + 2 andere bands.
    7 of 25 juni: Eindexamengala van mijn school voorzien van licht en geluid.

En nog een leuke op de lange baan, in oktober licht doen in Bibelot hier in Dordrecht. Hebben net een paar maanden een gloed nieuw gebouw.

Niet super veel gepland staan dus.

@Mol Dat wil ik ook nog eens doen! In een pretpark licht doen. :p

Comment

Vorig klusje was wel leuk. Een drive inn showtje in spaubeek (time-lapse staat in ander topic)
      Volgend klusje is een van me grootste tot nu toe... De show achter een soul/disco classics showband verzorgen... (Miss Funky Fly) apparatuur is oa 10x showtec indigo, 30 led par, 16 led strips... Eventueel nog 4 101 kopies of versie met quad led...

Comment

Volgende klusje:
        muziek draaien op de afterparty van de Villa Vanthilt show te Deinze (België)

Villa Vanthilt is een live praat-programma op tv in België die binnen 2 weken naar onze stad komt. Onze stad (Deinze) houd ook een afterparty, waarop ik mag draaien!

Comment

Dat zijn de leukere klussen. :)

Comment

Vanavond de licht en geluidsvoorzieningen verzorgen voor een optreden van D-Block & S-Te-Fan.

Wat wel een erg leuk setje wordt:
            4x CDJ2000
            1x DJM900
            2x Fullrange power monitoring

Prettig weekend! Ik ben na vanavond doof...

Comment

Vorige week vrijdag en zaterdag een bruiloft.
              Vanavond een bruiloft
              Morgen een communiefeest in een tent voor 240 gasten.
              Volgende week vrijdag een bruiloft.
              Volgende week zaterdag een bruiloft.

Comment

Vanavond: Geluidssetje + dj set
                Morgen: Bandset t.b.v. Supra Naturals
                Zondag: Geluidinstallatie voor singer / sonwriter
                Zondag: Geluidsinstallatie voor diverse band optredens.
                31 mei: Bandset voor 2 rockbands
                1 Juni: Geluidinstallatie voor R&B party

Comment

Vandaag bij speakerland in Oss geweest om nieuwe componenten te halen voor mijn filters.
                  Morgenvroeg maar eens beginnen met solderen want ze moeten morgen klaar zijn....

Comment

en de aanvraagjes lopen hier binnen:

Vraag gehad om woensdag voor +-30 kinderen (10 jarigen) drive in te voorzien. Gewoon muziek draaien, geen swingpaleis deze keer. (nu nog hopen dat mijn stageplaats mij vrijaf wil geven :s)

Comment

Standje druk dit weekend

Vandaag korfbaltoernooi en een feest om een promotie van een andere voetbalclub te vieren
                      morgen naar Bax in goes een bruiloft die wat grondiger aangepakt is en een voetbaltoernooi
                      Dan de zondag bruiloft opruimen en een 1 of ander jubileum van een gilde. En een deel 2 van het voetbaltoernooi.

Druk druk druk druk dus

Comment

volgende week woensdag doe ik mee aan een dj contest in het plaatstelijk jeugdhuis (JC Brieljant te Deinze, België). Stemmen zal op de avond zelf gebeuren, dus de winnaar wordt niet (of toch minder) diegene met het meeste facebook-vrienden (voel vrij om ook te komen stemmen :p )

Dan nog een verjaardag van een man met een mentale beperking in september, het wordt een swingpaleis-principe

En dan nog een verjaardagsfeest van een goede vriendin van me

Comment

Deze hele week en tot en met zondag kermis fm mee voorzien van allerlei technische ondersteuningen.

Maandag een weekje kinder vakantie week.

Daarna weer door met het Spektakel in Haghorst.

Dit programma in combinatie met klein setje hier en klein setje daar weet ik me goed te vermaken.

Comment

Ik ben net terug thuis van een 40ste huwelijkverjaardag, deze middag om 12u beginnen draaien en om 01.30 klaar met draaien.
                            Woensdag een 30ste huwelijkverjaardag en volgende week vrijdag en zaterdag een huwelijk.

Comment

Momenteel voorzie ik in een ongebruikte expositiehal in een museum een opera van licht.
                              16 ETC four profielen en ongeveer 26 Desisti Leonardo fresnels. Aangestuurd door een Spark Top met MA dimmers.
                              Fijne klus!

image.jpg
                              Last edited by ajdeboer; Sunday-28-07-2013, 07:58. Reason: Afbeelding omgedraaid

Comment

Afgelopen weekend City of Dance te Middelburg opgebouwd en afgebroken. Verder een dagje wat licht en geluid opgebouwd in Tilburg bij de kermis. Verder de komende dagen de kermis in Tilburg afbreken.

En verder nog op de agenda diverse drive in showtjes weg zetten op feesten. Dus een lekkere-volle agenda :)

Comment

Working...
                                X