Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

allen,

de vraag is simpel, wat was jou laatste klusje of jou volgende klusje?
    zet er ook de stad bij.

topicstarter trapt af.

ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag Lionel richie afgebroken vrijdag in het sportpaleis en zaterdag in het ziggo dome. volgende week zondag moet ik jeniffer lopez breken in het sport paleis.

Nu jullie :D

eerstvolgende klusje is licht bij een theatervoorstelling dinsdag

Comment

Laatste klusje...
      Da's al wel weer een tijdje terug. 14 september. Was niet heel leuk..
      Er zouden volgens de opdrachtgever zo'n 50-60 mensen komen. Ja die waren er ook, maar hij was wel vergeten dat iedereen iemand mee mocht nemen. Dus uiteindelijk waren er zo'n 80-90 man.
      En dat met 2 10" toppies.... Ging wel, maar erg zwaar. Hoorde redelijk vaak vervorming optreden.

Verder kreeg ik alleen maar complimenten over de show/het geluid.

Zal kijken of ik foto's kan vinden!

Comment

gisteren gaan draaien op een 18e verjaardagsfeest in het Belgische Zulte. Ik zeg het niet graag, maar het was een lastig publiek. Van zodra ik een nummer draaide stond er wel iemand bij mij die een totaal ander genre wou. Draaide ik dat genre, kwamen er weer andere mensen die nog een ander genre wouden. Zo ging het de hele avond door...

volgende Klusje in het Belgische Astene. Eind november een sinterklaasintocht waar ik, net als vorig jaar, kindermuziek moet spelen om de wachtende kinderen wat in toom te houden.

Comment

Ja, sinterklaas. Zal ik zeer waarschijnlijk dit jaar ook mogen doen. Koninginnendag 2013 ga ik dit jaar ook doen!

Comment

Volgende klusje word het licht en geluid verzorgen voor een schoolmusical. Ik hoop dat ik nog iemand vind om te komen helpen, anders sta ik er alleen voor... Gelukkig heb ik wel hulp met het opbouwen!

Comment

Vorige klus (06-10):
              Jazz, blues en in Wonmels (Fr.).
              We hadden 72 bandjes te verstouwen op 3 podia.
              Programmaduur: 12 uren. Werkuren: 8:30 - 4:00

Huidige klus (07-10):
              Bandje in een zorginstelling te Duizel (NB.).
              Feestdagje voor verstandelijk beperkten.
              Werkuren: 8:45 - 21:00

Volgende klus (11-10):
              Met mijn vaste band (The Cool Quest) mee.
              Een POPronde gig in Buckshot in Groningen.
              Werkuren: ? ('s avonds).

Lekker druk! :mrgreen:

Comment

Laatste: 25 september in een bar/discotheek in Noordwijk. De mensen daar hadden me ingehuurd om uitleg over hun DMX installatie en software te geven. Tevens een showtje voor ze geprogrammeerd en gezorgd dat de DJ's die er draaien makkelijker het licht kunnen bedienen/veranderen.

Komende: 13 oktober de band About Today van licht voorzien op Maasrock in Puttershoek. Ben zeer recentelijk hun vaste lichtman geworden.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                  Koninginnendag 2013 ga ik dit jaar ook doen!
                  Denk het niet

Zelf afgelopen weekend een bruiloft in St Oedenrode en een 50e verjaardag in Den Haag gedaan, komend weekend een bruiloft in Limburg, een 50e verjaardag in St Oedenrode (andere locatie overigens) en zondag een kinderdisco in Akersloot.

Comment

Gisteren klein folk festivalletje gedraaid, altijd leuk. Vrijdag a.s. eerste keer FOH voor een coverbandje waar ik dat veel vaker ga doen.

Comment

Laatste grote gig was 3 oktober in Leiden tijdens Leiden's Ontzet op een buitenpodium voor een paar honderd man! Afgelost door o.a. Dennis van der Geest.

Volgende gig is vrijdag in Lisse, een Chersonissos party met Billy the Kit, Norman Soares op de trommels en Saxy Mr. S op de saxofoon!

Comment

Mijn laatste klus was 30-9.
                        Kinderfeestje van mijn zusje.
                        Er waren ongeveer 25 man.
                        Was wel leuk maar die kinderen waren zo druk! :p
                        Gelukkig hebben we veel spelletjes gedaan.
                        Daar konden de kinderen hun energy kwijt.:D

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                          Denk het niet

Zelf afgelopen weekend een bruiloft in St Oedenrode en een 50e verjaardag in Den Haag gedaan, komend weekend een bruiloft in Limburg, een 50e verjaardag in St Oedenrode (andere locatie overigens) en zondag een kinderdisco in Akersloot.
                          Rooi (St Oedenrode), das dichtbij! Bij wie of mag je dat niet zeggen?

Comment

morgen middag even snel een loodsje in breda vol duwen. waarvoor? ik weet het zelf niet eens. ik zie het wel :P

Comment

Afgelopen donderdag voor Unitas S.G. gedraait. Iedereen uit zijn dak gespeelt. Volgende (grote) opdracht is waarschijnlijk PABO gala in Huize Maas.

Comment

Working...
                              X