Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat was/is jou laatste/volgende klusje?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

a.s. Dinsdag klusje van een school, kerstbal van de 3e klassen. Compleet geluid neerzetten en zelf draaien. Licht doet de school zelf.

Vervolgens op 15 december een verjaardagsfeestje voor 50 man ongeveer.
    En mijn laatste klusje van het jaar zal zijn: ACU in Utrecht. De universiteit organiseert een benefiet waar ik voor ben gevraagd! Zo kom je nog eens ergen!

Comment

woensdag op en afbouw chris brown sportpaleis gehad, en gister nog een keer load out chris brown maar dan in het ziggo dome. morgen richting de stoellemat in bergen op zoom voor een show met een symfonisch orkest en een sopraan.

Comment

Morgen en overmorgen hele dag bezig voor school. Morgen hele dag opbouwen, en morgenavond en donderdag licht en geluid schuiven voor de voorstellingen. Helaas sta ik er morgenavond weer alleen voor, word nog leuk met 12 headsets, een koor, een piano, een heel pakket overheads en zonder voorgeprogrammeerde lichtshow... Donderdag gelukkig wel weer met twee man! ;)

Comment

net 2 dagen muse load in en load out, in het ziggo dome en het sportpaleis.
          voor nu staat er nog niks in de planning maar ik verwacht nog wel een belletje :P

Comment

De opening van Muse was echt vet! (gevonden op FB) Waar werd het licht eigenlijk mee gestuurd, aangezien jij daar hebt gewerkt dacht ik dan weet hij dat misschien ;)

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
              De opening van Muse was echt vet! (gevonden op FB) Waar werd het licht eigenlijk mee gestuurd, aangezien jij daar hebt gewerkt dacht ik dan weet hij dat misschien ;)
              ja het was een road hog, welke weet ik niet precies. geluid werd gedaan met 3 digitale midassen, 1 monitors, en 2 front, de main pa werd gedaan met een midas XL4, en een hoop sideracks.

Comment

Ah had ik het toch goed gezien dat het geen Ma is ;) ik was aan het twijfelen tussen een Cham of Hog... Vraag is beantwoord. Hoezo 2x een tafel voor front? Backup ofzo?

Comment

De show van Muse draaide op een Hog4, DMX distributie werd gedaan met Luminex node's.

Comment

Originally posted by nijst001 View Post
                    Ah had ik het toch goed gezien dat het geen Ma is ;) ik was aan het twijfelen tussen een Cham of Hog... Vraag is beantwoord. Hoezo 2x een tafel voor front? Backup ofzo?
                    nee vooral te kort. was 4x array dus matrixen en outpust te kort

Comment

Even een kickje van dit topic...
                      23-27 ben ik bezig met een theatervoorstelling in een kerk (kerk is half gesloopt, ruiten allemaal geblindeerd omdat ze zijn ingegooid, geen stroom meer, ...) Wat gaat er allemaal mee? Ruim 40 led parretjes (2x showtec power set, 2x lightmaxx CLS-2, 8x Lightmaxx Platinum par 56 tri, 14x American DJ Mega tri par), 2x indigo 4500 (misschien 4, hangt ervan af hoeveel ik er nodig heb), 3x pixelbar (misschien toch 2), 2x bouwlamp (werklicht, na 20u zeker nodig daarbinnen :) ) en een bergje TL-verlichting. Besturing gaat hopelijk gebeuren met Cuelux Pro, maar voor de zekerheid neem ik toch Daslight nog even mee. Beide softwares ook maar even voorgeprogrammeerd... Voor info over de voorstelling zie: www.nielslemmens.nl

Daarna 4 mei nog een 3x een Abraham op 1 feest. Zal ook gedraaid worden met Cuelux. Apparatuur is nog niks van bekend...

Comment

21mei houden we met de jeugdraad een speelstraat. traditiegetrouw zal ik er draaien.

aanwezig materiaal:
                        - 2x mackie srm 450v2
                        - 2x kx audio kx 15
                        - 1x rodec bx 14
                        - 1x denon dn d 4500
                        - mijn collega dj zal zijn eigen materiaal meebrengen, nog geen idee wat het wordt

- misschien neem ik mijn eigen synq cdx 2 en jb mx4mk2 mee

sommige jeugdvereningingen zorgen ook zelf voor muziek (zo houden we er natuurlijk het kermis-gevoel in ;) )

Comment

Hierbij een eerste teaser voor de voorstelling waarbij over 2 weken licht en geluid verzorgen...

Comment

nu op het programma:

- zondag de eerder vernoemde speelstraat
                            - 11 mei voor kom op tegen kanker (goed doel) een bandje uitmixen (hoewel de verhuurfirma mij hierin zal helpen). Ik regel wel alles wat er op audio vlak komt bij kijken.
                            -15 mei muziek draaien op een meeneembeurs (iedereen betaald een euro, en mag dan alles mee nemen wat hij bruikbaar vind. Het materiaal dat er te vinden is werd allemaal gedoneerd.)
                            - eind juni muziek voorzien voor de opendeurdag van onze jeugdbeweging

Comment

Morgen in de feestzaal van pretpark bellewaerde in ieper.
                              Helaas de kleine zaal dus het zal wringen worden met mijn apparatuur.

Comment

- daarnet: band battle + Gala midelbare school
                                - morgen: house feest
                                - Maandag onderoud poppodium
                                - vrijdag: optreden 2 rockbands
                                - zaterdag: Salsa band
                                - Maandag:R&B party Queensnight
                                - etc...

Comment

Working...
                                X